نکاتی در مورد اجرای یک استراتژی م marketingثر بازاریابی از طریق ایمیل

[ad_1]

توییتر

مقدمه

استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل نقش مهمی در اطمینان از جلب توجه بیشترین مشتری ممکن و افزایش بازدید به وب سایت شما دارد. توجه داشته باشید که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از کارآمدترین استراتژی های بازاریابی محسوب می شود. علاوه بر این ، قیمت آن بسیار کمتر از سایر اشکال بازاریابی است. با این حال ، ممکن است دریابید که بازاریابی ایمیلی شما به همان اندازه که می خواهید موثر نیست زیرا استراتژی های شما کارایی ندارند. در اینجا چند روش وجود دارد که می تواند به شما در اجرای یک استراتژی موثر کمک کند.

ارائه دهنده بازار ایمیل

داشتن یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مهم است. ارائه دهنده به شما در مدیریت و ارسال ایمیل کمک خواهد کرد. خدمات بسیاری در دسترس است که می توانید به آنها اعتماد کنید و به شما کمک می کند از شر ایمیلهای برگشتی که به دلیل نامعتبر بودن آدرسها به گیرنده نمی رسند خلاص شوید.

ایجاد لیستی از آدرس های ایمیل

استراتژی م effectiveثر دیگر ، ساختن مدل انتخاب (Opt-in) است که ایمیل ها و چشم اندازهای مشتری را جمع می کند. شما کار ارائه دهندگان بازاریابی را ساده می کنید زیرا اگر جزئیات و پیام های ایمیل را اضافه کنید از فرم ساز استفاده می کنند. ارائه دهندگان خدمات کدی تولید می کنند که می توانید در وب سایت خود قرار دهید. به یاد داشته باشید ، مهم است که به کسانی که ایمیل مشترک می شوند هدایای ارزشمندی بدهید که به عنوان نشانه عمل می کنند تا به شما اجازه دهند آدرس ایمیل و نام آنها را داشته باشید. علاوه بر این ، ضروری است که فرم انتخاب در همه صفحات وب سایت خود وجود داشته باشد.

خبرنامه ایجاد کنید

وقتی نوبت به طراحی کمپین های ایمیل می رسد ، می توانید تصمیم بگیرید که از حالت عادی خارج شوید. می توانید پیام های مبارزات خود را در قالب یک خبرنامه ارسال کنید. این یک استراتژی م campaignثر برای تبلیغات الکترونیکی است و ارائه دهندگان بازاریابی ایمیلی به شما در این امر کمک می کنند. شما فقط باید خبرنامه را تا آنجا که ممکن است سرگرم کننده بسازید. برای کمک به مشترکین در شناسایی آسان می توانید عنوان و نشان تجاری را وارد کنید. همچنین می توانید تخفیف ها ، پیشنهادات و احتمالاً پیوندهایی را که می خواهید مشتریانتان روی آنها کلیک کنند اضافه کنید.

ایمیل ارسال و باز کنید.

امروزه افراد آنقدر شلوغ هستند و ایمیل های زیادی را دریافت می کنند که فرصت باز کردن آنها را ندارند. به احتمال زیاد ، آنها شروع به ارسال ایمیل های ناآشنا به سطل زباله می کنند. بنابراین توصیه می شود مشترکین کانال خود را بشناسید. همچنین باید از ارزشمند بودن و جالب بودن پیام اطمینان حاصل کنید زیرا گیرندگان وقت خود را برای خواندن یک پیام خسته کننده تلف نمی کنند.

تست و ارزیابی

ارزیابی و آزمایش استراتژی مهم دیگر است. توجه داشته باشید که در کمپین های ایمیل ، تعداد ایمیل های باز با توجه به ماهیت گیرندگان ، اندازه لیست و زمان ارسال ، از جمله موارد دیگر ، متفاوت است. بنابراین ارزیابی و آزمایش ضروری است. به عنوان مثال ، ارسال کمپین های مهم ایمیل برای تعطیلات عاقلانه نیست زیرا احتمال افتتاح آنها بسیار کم است. همچنین امتیاز دهی به مشترکین علاقه مند و مشترکان جدید مهم است.

اشتراک گذاری اجتماعی را در بر بگیرید

یکی دیگر از استراتژی های موثر بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد صفحات شبکه های اجتماعی برای تجارت شما مانند توییتر و فیس بوک است زیرا به شما کمک می کنند مشتریان بالقوه بیشتری پیدا کنید. می توانید این کار را با قرار دادن آنها در خبرنامه و تشویق مشتریان خود برای پیوستن به شما در آن بخشها انجام دهید. علاوه بر این ، سعی کنید تنظیمات مشتری خود را تأیید کنید. مهم است که از مشترکان خود بپرسید که آیا آنها ایمیل و خبرنامه های شما را به صورت هفتگی یا ماهانه ترجیح می دهند.

نتیجه

استفاده از استراتژی مناسب بازاریابی از طریق پست الکترونیکی تا حد زیادی شما را به یک بازاریاب ایمیل موفق تبدیل می کند. این می تواند به فروش و سود بیشتر کسب و کار شما تبدیل شود. هر استراتژی داده شده بازاریابی ایمیل شما را بهبود می بخشد و شما را قادر می سازد بازده خوبی از سرمایه خود داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا