نکات بازاریابی برای شروع مصاحبه های صوتی

[ad_1]

آموزش | دیجیتال

وقتی صحبت از مصاحبه های صوتی می شود ، بهترین مشاوره و روش های بازاریابی برای شروع ذهنم فقط مصاحبه برای سرگرمی است. من فکر می کنم ، مانند سخنرانی در جمع ، بسیاری از مردم می ترسند در مقابل مردم بایستند و در جمع صحبت کنند. خوب ، شرط می بندم بسیاری از مردم فقط با مکالمه تلفنی ترس مشابهی دارند. من خیلی راحت هستم که فقط از طریق تلفن صحبت می کنم ، بنابراین به هرکسی که از انجام مصاحبه تلفنی می ترسد می گویم بهترین کاری که می تواند انجام دهد این است که یک مصاحبه انجام دهد. با مادرت ملاقات کن با برادرت ملاقات کن

شما به برخی از تجهیزات نیاز خواهید داشت. قصد داشتم بیرون بروم و یک ضبط کننده دیجیتال بگیرم. می توانید یکی را از Radio Shack تهیه کنید یا می توانید به eBay بروید. می توانید به هر فروشگاه الکترونیکی مراجعه کنید. من مال خودم را از Circuit City گرفتم و قصد دارم درباره نوعی که استفاده می کنم صحبت کنم.

دستگاهی بخرید که به شما امکان ضبط صدای دیجیتال را می دهد ، سپس بررسی کنید که آیا در شرکتی کار می کنید یا در شغلی مشغول به کار هستید که شخصی را در جستجوی آن دارید که در زمینه کاری شما متخصص است. فقط کافی است برای او ایمیل ارسال کنید و از آنها بپرسید: “آیا شما آماده مصاحبه هستید؟” شما حتی نیازی به انگیزه باطنی ندارید. فقط می توانید بگویید که در حال آموزش ضبط کننده دیجیتال جدید هستید و می خواهید چند نکته را از این متخصص بیاموزید. فقط از آنها بخواهید که مصاحبه کنند.

من فکر می کنم اگر شما فقط می توانید یک مصاحبه انجام دهید ، حتی اگر برای تمرین باشد ، یا حتی اگر چیزی برای پول باشد و شما قادر به انجام مصاحبه هستید ، یا قادر به ضبط هستید ، و می توانید ضبط را از ضبط کننده دیجیتال خود خارج کنید تا آن را روشن کنید در رایانه خود ، می توانید کمی ویرایش کنید. حتی نیازی نیست که بدانید چگونه ویرایش را انجام می دهید و می توانید آن را به حالت صوتی تبدیل کنید. من قصد دارم برخی از ابزارها ، برخی خدمات آنلاین را که به شما در انجام این کار کمک می کنند به اشتراک بگذارم و این کار واقعاً آسان است.

بنابراین ، توصیه من این است که فقط یک کار را انجام دهید. بهترین راه برای شروع انجام برخی از حرکات است. بنابراین ، هرکسی که می ترسد ، فقط شروع کند. دریافت کنید کاری بکنید. هیچ کاری به شما کمک نمی کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا