نکات بازاریابی برای نویسنده جدید

[ad_1]

من وقت زیادی را صرف نوشتن کردم و سپس وقت بیشتری برای جمع آوری پیام های الکترونیکی برای ناشران صرف کردم به امید اینکه شخصی در کنار من باشد آنچه را که می نویسم بخواند! سرانجام همه چیز تا حدودی پرداخت می شود. به عنوان نویسنده جدید مگر اینکه کسی را با نویسنده مشهور بشناسید معامله رویایی خود را از درگاه دریافت نمی کنید.

شما می خواهید پیشرفت کنید و اگر بخواهید یک روز واجد شرایط پیشرفت بزرگ باشید و خود عامل آن را به شما عرضه کند خودتان به نوعی معامله کتاب به بازار عرضه می کنید. به طور جدی شما باید نام خود را به عنوان نویسنده در آغوش بگیرید و باید مردم را به اندازه کافی بخوانید و عاشق کتاب خود باشید تا آنها بخواهند کتاب بعدی را بخوانند و علاقه کافی از ناشر خود را به وجود آورند تا شما را در معامله بعدی بهتر قرار دهد یا علاقه به ناشران داشته باشید.

برای نویسنده جدید به امید اینکه کتاب اول بزرگ شود به اینترنت بروید و به سر کار بروید.

  1. برای یافتن لیستی از کلیه روزنامه های اصلی در اینترنت جستجو کنید و سپس در صفحه اصلی آنها جستجو کنید تا زمانی که «با ما تماس بگیرید» پیدا کنید سپس به جستجوی خود ادامه دهید تا اینکه به یک بررسی کتاب ویراستار کتاب منشی کتاب و غیره برسید. لیست تمام این آدرسهای ایمیل. شما در بیانیه مطبوعاتی رسمی خود به این موارد نیاز خواهید داشت. هرگز به ناشر اعتماد نکنید که پیشرفت شما را انجام دهد تا بتواند فشار کافی را برای شما انجام دهد به خصوص اگر یک نماینده ای ندارید که هر روز با آنها صحبت کنید.
  2. وب سایتی را ایجاد کنید که به تبلیغ کتاب و نویسنده و حداقل یک شخصیت در کتاب وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی بپردازد. من از webs.com استفاده می کنم و آنها را دوست دارم. ردیابی خوبی دارد بنابراین می توانید ببینید که آیا ترافیک دریافت می کنید.
  3. از فیس بوک استفاده کنید تا به همه افرادی که می شناسید بگویید که اکنون نویسنده منتشر شده هستید و چگونه وب سایت خود را پیدا کنید.
  4. از فیس بوک استفاده کنید تا فیس بوک ناشر هر نویسنده هر نویسنده منتشر شده و غیره را از اجتماعاتی که می توانید در فیس بوک پیدا کنید استفاده کنید. مراحل 3 و 4 در لیست دوستان شما با هم رشد می کنند و وبلاگ شما باید برای تغذیه صفحه فیس بوک خود با استفاده از وب سایت وبلاگ نویسی تنظیم شود. وب سایت ها هنگام ایجاد سایت به شما نشان می دهند.
  5. به EzineArticles بپیوندید و Writing Writing را بنویسید! مکانی عالی برای برقراری ارتباط است و می توانید بدون در نظر گرفتن موضوع آن وب سایت را در انتهای هر مقاله ای که ارسال می کنید اضافه کنید.
  6. انتشار مطبوعات را آماده کنید انتشار فوری وب سایت خود و تاریخ آینده کتاب خود را اعلام کنید و آن را برای هر سایت رایگان خبری که می توانید پیدا کنید و تمام آدرس های ایمیلی که در مرحله اول جمع آوری کرده اید ارسال کنید.

صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد بعد! نکات بیشتری در مورد مقاله های آینده داشته باشید و حتماً برای پیوندهای مفید در صفحه تحویل به وب سایت من مراجعه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا