نکات بازاریابی وابسته: 5 کانال اثبات شده برای افزایش ترافیک

[ad_1]

بازار | بازاریابی

برای اینکه در بازاریابی کمیسیون موفق باشید ، باید در ایجاد ترافیک خوب باشید. شما می توانید بهترین محصول را در وب بدست آورید ، اما اگر مردم چیزی در مورد آن نمی دانند – در غیر اینصورت فروش شما محدود خواهد بود.

ترافیک همان چیزی است که فروش را زنده نگه می دارد و بدون آن ، تجارت شما با مرگ زودهنگام روبرو خواهد شد!

بنابراین چگونه می توانید ترافیک ایجاد کنید؟ اینترنت پر از پیشنهادهایی است که در کتاب های الکترونیکی ، دوره ها و سیستم های موجود از به اصطلاح “معلمان اینترنت” که می خواهند “اسرار” خود را برای مشتی از دلارهای شما به اشتراک بگذارند ، برای شما تعریف می کند. اما نیازی نیست وقت خود را صرف خواندن همه نظریه های آنها کنید. من با شما به اشتراک می گذارم که چگونه می توانید در این مقاله ترافیک هدفمند را به وب سایت خود هدایت کنید. دیگر لازم نیست همه به اصطلاح “اطلاعات داخلی” را خریداری کنید ، همانطور که اکنون برای شما اینجاست.

بازاریابی مقاله یكی از متداول ترین روشهای دستیابی به ترافیك ، تهیه مقاله به راهنماها است. وب سایت های زیادی وجود دارند که صفحه ای را برای ارسال مقالات شما ارائه می دهند. برای انتقال داوران به سایتهایی مانند EzineArticles.com باید یک کیفیت و کیفیت مناسب ایجاد کنید ، اما تلاش برای این کار ارزش دارد زیرا می توانید بیشترین ترافیک را از این سایت های با کیفیت بدست آورید. هنگام ارسال مقاله ، حتماً در پایان از CV یا جعبه منبع استفاده کنید. با استفاده از لینک متن پیوند می توانید بک لینک به وب سایت خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند به نتایج کلی موتور جستجو برسید.

ارسال به دایرکتوری ها Google همچنین هر نوع فهرست ارسال در فهرست جستجوی سایت شما را نیز محاسبه خواهد کرد. به علاوه ، می توانید از افرادی که در این راهنما بازدید می کنند ، کمی ترافیک دریافت کنید. برای کسب بهترین نتیجه ، به راهنماهای پولی مراجعه کنید که یک سرویس با کیفیت بالاتر از تعداد زیادی راهنمای رایگان را ارائه می دهند.

نوشتن بیانیه مطبوعاتی. سایت های انتشار مطبوعات به دو طعم – رایگان و پرداخت می شوند. هنگامی که انتشار مطبوعاتی خود را منتشر می کنید ، در کانال های خبری در سراسر وب توزیع می شود. با سایت های مناسب مطبوعات ، می توانید با ارسال دوباره و دوباره اثر domino را شروع کنید. با این کار پیوندهایی به سایت شما ایجاد می شود ، پیام شما از آنجا خارج می شود و ترافیکی به سمت شما باز می گردد. قبل از انتشار اولین نسخه مطبوعات خود اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید مؤثرترین انتشارات مطبوعاتی را ایجاد کنید.

سایت های رسانه های اجتماعی نه تنها فیس بوک و توییتر می توانند ترافیک شما را به شما برگردانند بلکه به شما اعتبار خاصی می بخشد. از سایت های نشانه های اجتماعی استفاده کنید ، در وبلاگ ها نظر دهید و در قبایل وبلاگ نویسی شرکت کنید. اگر این کار را با روشی منظم و هدفمند انجام دهید ، تعداد بازدید کنندگان زیادی خواهید داشت.

پیوندهای متقابل. ترسناک باشید اما می توانید با مدیران وب برای تبادل لینک ها ترتیب دهید. این روش دیگری به سایت شما می دهد تا بتوانید از طریق آن ترافیک حرکت کنید. سایتی با پیج رنک بالاتر از سایت خود برای بهترین نتیجه انتخاب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا