نکات برتر توییتر برای از بین بردن رقابت شما

در اینجا مهمترین نکات برای استفاده از توییتر آورده شده است. از امروز از آن استفاده کنید تا پیگیری های خود را رشد داده و تجارت خود را به صورت رایگان رشد دهید:

توییتر

پرونده شخصی

o به نمایه خود پیوندی را به وب سایت خود اضافه کنید و http: // را به عنوان یک لینک قابل کلیک درج کنید ، این امر همچنین در رتبه بندی گوگل کمک می کند

o در CV خود از کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی یا شغلی خود استفاده کنید ، این امر به شما کمک می کند تا شما را پیدا کنند و بدانند که در اطراف هستید

o از یک عکس از سر عکس خود استفاده کنید که با آن می توانید چشمان خود را ببینید و افراد از مردم پیروی می کنند تا تصویر شما از آرم موثرتر باشد

o برای جلب توجه بیشتر برای مدتی عکس خود را با چرخاندن آن به صورت وارونه یا سمت آن تغییر دهید ، اما یادتان باشد که آن را برگردانید

از وسوسه استفاده از تصاویر متحرک یا شفاف خودداری کنید ، زیرا آنها فقط پس از گذشت نوسازی اولیه ، مردم را آزار می دهند

o رنگ ها ، آرم ها و تصاویر صفحه توییتر را با وب سایت و سایر حساب های رسانه های اجتماعی مطابقت دهید

ارسال توییت

o بعداً صفحه گسترده ای از بهترین توییت های خود را برای ارسال مجدد نگه دارید و محتوای خوبی دارد که به مرور تکرار می شود

X صدای جیر جیر در حدود سه مورد ، و این به شما کمک می کند تا در جریان های شلوغ و مشغول توییتر بیشتر ایستادگی کنید

o علاوه بر لینک ها ، نکات و پیشنهادات معمولی ارسال کنید ، نسبت 3: 1 از محتوای خالص به لینک ها خوب است

از علائم مناسب تیک استفاده کنید ، اما از آنها در اعتدال استفاده کنید. از سبد موضوعات محبوب پرش نکنید ، زیرا آنها غیر حرفه ای و ناکارآمد هستند

o اگر از حساب کاربری خود استفاده می کنید ، توییت های شخصی را به حداقل برسانید ، اما سؤالاتی از قبیل برنامه امروز مردم را بپرسید

o استفاده کنید [AUDIO] و [VIDEO] برچسب ها در توییت های شما حاوی پیوندهایی به این نوع مطالب است ، در غیر این صورت ممکن است این قالب ها افراد را اذیت کند

توئیت ها عناوین مؤثر هستند ، بنابراین آنها را از نظر بازار جذاب و جذاب کنید

پیروان کسب کنید

o بهترین توصیه برای به دست آوردن دنبال کنندگان هدف این است که افراد دیگری را که در جای خود هستند دنبال کنید ، حدود 20٪ شما را دنبال می کنند

o بعد از گذشت چند روز ، مشکلی برای لغو اشتراک کسانی که از شما پیروی نکرده اند ، همانطور که در آن زمان بود ، احتمالاً آنها هرگز چنین کاری نخواهند کرد

o یک راه آسان برای یافتن افراد هدفمند ، پیروی از پیروان یک شخص مشهور یا شخص اصلی دیگر در منطقه مورد نظر شما / منطقه موردعلاقه شماست

o توییتر محدودیت 2000 دنبال کننده را به شما تحمیل می کند ، اما شما در واقع می توانید 10٪ بیشتر از افراد پیروان خود را دنبال کنید و از این حد فراتر بروید

o با این حال ، سعی کنید تعداد پیروان خود را کمتر از تعداد پیروان خود نگه دارید ، زیرا این روش به مراتب بهتر ظاهر می شود

o به دنبال افزایش مداوم دنبال کنندگان باشید ، خیلی سریع تعداد زیادی دنبال کننده به دست آورید و ممکن است توییتر حساب شما را به حالت تعلیق درآورد

o مخلوط را زیر چند صد در روز نگه دارید ، بازدارنده تعداد کل است که شما دنبال می کنید و دنبال نمی کنید ، به آرامی شروع کنید و به تدریج افزایش دهید

o نشانی اینترنتی یا شناسه توییتر خود را به وب سایت خود اضافه کنید و امضاهای ایمیل / وبلاگ ، هرچه مکانهای بیشتری بهتر ظاهر شوید

o با بازخورد مجدد محتوای شما (RT) ، میزان قرار گرفتن در معرض شما را افزایش می دهد و توییتهای شما را به 120 کاراکتر محدود می کند تا افرادی که از سیستم قدیمی استفاده می کنند بتوانند RT را ادامه دهند.

o فقط اضافه کردن فراخوانی برای اقدام مانند “pls rt” باعث تشویق مردم برای بازخوانی مطالب شما در مورد طرفداران خود می شود

o افراد مشهور را در جای خود دنبال کنید ، به توییت های آنها با محتوای / پیوندهای مربوطه پاسخ دهید و گاهی محتوای خود را به صدها هزار نفر از پیروان آنها ارسال کنید

o وقتی یک فرد مشهور از مکان من برای اولین بار محتوای من را بازخوانی کرد ، من مقاله ای در مورد این موضوع نوشتم – قدرت توییتر

تعامل با مردم

o با کسانی که پیام های توییتر برای شما ارسال می کنند و به شما پاسخ می دهند تعامل داشته باشید ، توییتر همه چیز در مورد تعامل است و نه فقط یک پخش

o پیامهای مستقیم خودکار (DM) را برای دنبال کنندگان جدید ارسال نکنید ، آنها ناکارآمد هستند و مردم آنها را اسپم می دانند

o از خدمات اعتبارسنجی مانند TrueTwit استفاده نکنید ، مگر اینکه واقعاً به آن احتیاج داشته باشید ، باعث آزار و اذیت مردم می شود و پیگیری شما را به شدت کاهش می دهد

o می توانید در توییتر لیست ایجاد کنید ، بنابراین یک لیست جداگانه از افرادی که با شما تعامل دارند ایجاد کنید ، افرادی که بیشترین پذیرش شما را دارند

o برای تبلیغ حساب های خود در سایر رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، پیوند با و غیره) از توییتر استفاده کنید تا مردم بتوانند از راه های دیگر با شما تعامل داشته باشند.

به یاد داشته باشید که یکی از اهداف اصلی تعامل توییتر این است که مردم شما را بشناسند ، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند – در هر کاری که انجام می دهید این را بخاطر بسپارید.

مدیریت توییتر

o برای صدای جیر جیر در لینک ها از یک کوتاه کننده URL مانند bit.ly استفاده کنید ، می توانید چند نفر را روی پیوند کلیک کنید و ببینید که صدای جیر جیر چقدر موثر بود

o برای درگاه ها یا اهداف مختلف حساب های مختلف ایجاد کنید ، برای هر یک به آدرس ایمیل متفاوتی نیاز دارید

· لیست ها و جستجوهایی را برای پیگیری گروه های افراد و برچسب ها و موضوعات / برچسب های هش مورد علاقه خود ایجاد کنید

o از ابزاری مانند TweetDeck برای مدیریت لیست ها ، جستجوها و حساب های خود استفاده کنید ، همچنین نسخه های برنامه برای تلفن های هوشمند نیز وجود دارد

o از ابزاری مانند Tweepi.com برای پیگیری و لغو اشتراک افراد استفاده کنید ، می توانید افراد را به صورت عمده دنبال کنید ، ببینید چه کسی شما را دنبال نمی کند و غیره.

o شما می توانید افراد را به لیست هایی اضافه کنید که در واقع آنها را دنبال نمی کنید تا در جریان اصلی توییتر شما ظاهر نشوند ، و افراد زیادی آن را نمی دانند

o هنگام استفاده از توییتر ، مناطق زمانی مختلفی را در نظر بگیرید ، اگر قبل از ناهار در انگلستان توییت ارسال می کنید ، بیشتر افراد در ایالات متحده آمریکا هنوز در حال خواب هستند.

o توییترها عصرها و آخر هفته ها تولیدی بیشتر است زیرا افراد بیشتری پس از آن از آن استفاده می کنند

کاری که بعد باید انجام دهید: چاپ این ، خواندن و شروع با این نکات فراموش نشدنی – توییتر همچنین می تواند سرگرم کننده باشد …

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا