برترین های کسب و کارخانواده

نکات طلایی خرید ست ورزشی زنانه

راهنمای خرید ست ورزشی زنانه اورجینال + نکات مهم

ست ورزشی زنانه که قرار است با آن ورزش و تمرین بپردازید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این دست لباس باید متناسب با سایز بدن شما باشد و به گونه ای انتخاب شود که برای انجام حرکات ورزشی آزادی عمل خود را از دست ندهید. در گذشته ورزشکاران زن مجبور به استفاده از لباس‎های ورزشی مردانه بودند اما امروزه بسیاری از طراحان دست به طراحی لباس های ورزشی مختص و مناسب بانوان زده اند. طراحان امروزه لباس هایی را برای بانوان ورزشکار طراحی می کنند که کارایی بسیار مطلوبی داشته باشند و همچنین از حالت زنانه ای نیز برخوردار باشند. این لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که خللی در عملکرد بانوان ایجاد نمی کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمای خرید ست ورزشی زنانه را به شما ارائه کنیم. با ساتیا اسپرت همراه باشید.

ابزار | افزایش

ست لباس ورزشی زنانه

ست ورزشی پوما و دیگر برندهای محبوب که مخصوص بانوان طراحی شده اند و در فروشگاه سانیا اسپرت نیز موجود می باشند شامل شلوارک اسپرت، شلوار ورزشی، کفش ورزشی، ساپورت ورزشی، تیشرت و تاپ ورزشی، کیف ورزشی و سایر اقلام مورد نیاز مانند بطری آب و … می باشند. استفاده از ابزار و وسائل مناسب برای ورزش کردن خود می تواند روحیه و انگیزه ای مضاعف به فرد ورزشکار ببخشد. از نظر برخی بانوان ورزشکار ممکن است یافتن ست ورزشی مناسب مقداری دشوار باشد. البته با صرف زمانی مناسب و جست وجو یافتن ست مناسب چندان دور از دسترس نخواهد بود.

لازم است در هنگام تهیه ست ورزشی زیبایی ظاهری آن ست در نظر گرفته شود و همچنین ستی را مورد انتخاب قرار دهید که بسیار راحت و انعطاف‎پذیر باشد و خللی در عملکرد شما در هنگام تمرین و ورزش ایجاد نکند. امروزه فروشگاه های ورزشی بسیاری در سطح شهرها در حال فعالیت در این زمینه می باشند و بانوان ورزشکار به راحتی و با صرف زمانی مناسب می توانند اقدام به تهیه ست مناسب برای خود نمایند.

در هنگام ورزش استفاده از لباس های تنگ می تواند ورزشکار را دچار زحمت سازد. برای جلوگیر از این مشکل بهتر است تا لباس هایی مناسب با سایز و شرایط بدنی خود تهیه نمایید. استفاده از لباس های تنگ مانع عبور هوا و اکسیژن به درون لباس ورزشکار شده و همین مشکل می تواند برای ورزشکار ناراحتی های پوستی به دنبال داشته باشد.

تاپ ورزشی زنانه

خرید تاپ ورزشی در مقایسه با خرید سایر لباس های ورزشی بسیار راحت تر است. اغلب بانوان نیز ممکن است در منزل خود یک تاپ داشته باشند که در هنگام ورزش نیز می توانند از همان استفاده نمایند. تاپ ها معمولاً از جنس نخ و یا پلی استر هستند و در برخی موارد نیز به مایو شباهت دارند. تاپ هایی که شبیه به مایو هستند معمولاً ضد آب بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. برخی از بانوان ورزشکار ترجیح می دهند تا از تاپ هایی استفاده کنند که خنک تر و آزاد می باشند. برخی از بانوان عقیده دارند که استفاده از تاپ رنگ تیره و یا مشکی موجب می شود تا اندام آنها باریک تر به نظر برسد. البته بسیاری از محققان بر این باورند که استفاده از لباس هایی که از رنگ روشن برخوردارند می تواند بر روحیه افراد اثر مثبت گذاشته و افرادی که از رنگ های روشن استفاده می کنند  شاداب تر به نظر می رسند. همین امر سبب می شود تا بتوانند با روحیه بهتری به انجام تمرینات و ورزش بپردازند.

تیشرت ورزشی زنانه

امروزه بسیاری از افراد به سلامت جسمی خود اهمیت می دهند و علاقه مند به داشتن اندامی زیبا هستند. همین امر بازار باشگاه های ورزشی مانند باشگاه های پرورش اندام را به شدت گرم کرده است. به همین جهت صنعت مد نیز نگاهی به تولید لباس های ورزشی مناسب دارد و طراحان بسیاری اقدام به طراحی ست های ورزشی زنانه و مردانه می کنند. این امر سبب می شود تا در بازار لباس‎های ورزشی شاهد تنوع بسیار بالایی باشیم. البته یکی از مشکلاتی که امروزه ورزشکاران با آن دست به گریبان هستند، جنس پارچه تیشرت ورزشی است.

جنس این پارچه ها به گونه ای می باشد که هوا از درون آنها عبور نمی کند و همین امر سبب می شود تا عرق بر روی بدن ورزشکار باقی بماند و به طبع آن بدن ورزشکار بوی عرق گیرد. پس برای جلوگیری از چنین اتفاقی لازم است ورزشکاران اقدام به خرید تیشرتی نمایند که می تواند هوا و اکسیژن را از خود عبور دهد و از باقی ماندن عرق بر روی بردن ورزشکار شود. باقی ماندن عرق بر روی بدن ورزشکار می تواند منافذ پوست را مسدود کرده و همین امر موجب خستگی زود هنگام ورزشکار می شود. تیشرت ورزشی مناسب بانوان باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد و در هنگام انجام حرکات ورزش مانع از عملکرد مناسب آنها نشود. در هنگام خرید تیشرت ورزشی ابتدا باید به جنس پارچه آن توجه نمائید و از خرید تیشرت هایی که پوست بدن شما نسبت به جنس پارچه آن حساسیت دارد خودداری کنید.

شلوار ورزشی زنانه

شلوار ورزشی نیز یکی افلام مهم در ست ورزشی به شمار می آید. استفاده از شلوار ورزشی می تواند به ورزشکار کمک کند تا به راحتی و با لذت فراوان به انجام حرکات کششی و ورزشی خود بپردازد. در ورزش هایی مانند یوگا و یا پیلاتس لازم است تا ورزشکار آزادی عمل داشته باشد و به راحتی حرکات ورزشی را انجام دهد. در همین راستا بهتر است به برخی نکات که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت توجه نمائید.

بهتر است در هنگام خرید شلوار ورزشی به سایز و اندازه آن دقت نمائید و شلواری متناسب با شرایط جسمی و سایز خود تهیه کنید. استفاده از شلوار مناسب موجب می شود تا در هنگام انجام حرکات ورزشی با مشکل مواجه نشوید. شلوار که برای ورزش تهیه می شود نباید بسیار تنگ باشد به گونه ای که مانع از فعالیت مناسب ورزشکار گردد و یا در برخی موارد در حین انجام حرکات ورزشی پاره شود. البته نباید چندان هم گشاد باشد که موجب به زحمت افتادن ورزشکار گردد. در مجموع شلوار ورزشی باید عین زیبایی، راحت و انعطاف پذیر باشد.

انواع شلوار ورزشی

شلوارهای ورزشی در انواع متنوعی موجوذ هستند و هر کدام از آنها متناسب با نوعی ورزش می باشند. در ادامه به معرفی برخی از انواع شلوارهای ورزشی می پردازیم.

شلوارک ورزشی زنانه

 شلوارک یکی از راحت ترین لباس ها برای ورزش کردن است. استفاده از شلوارک از سال های دهه ۵۰ میلادی در میان مردم و بخصوص ورزشکاران رسمت یافت. البته در آن زمان استفاده از شلوارک های ورزشی چندان با فرهنگ جامعه آن زمان تطابق نداشت و این مسئله امروزه در میان مردان و زنان بسیار رایج تر است و بیشتر به چشم می خورد. اندازه کمر شلوارک تفاوتی با اندازه کمر شلوارهای معمولی ندارد. قد شلوارک بلند نیز به اندازه یک یا در برخی از شلوارک ها دو سانتی‎متر بالای زانو می باشد.

البته این نوضوع امری سلیقه ای است و افراد می توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود قد شلوارکشان را انتخاب کنند. برخی از بانوان بیشتر ترجیح می دهند از شلوارک استفاده کنند و شلوارک را به شلوارهای کشی و یا گرم کن ترجیح می دهند. در هنگام خرید شلوارک لازم است به جنس آن توجه نمائید. همچنین شلوارک ورزشی باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد تا مانع از عملکرد مناسب شما در حین انجام حرکات ورزشی نشود.

شلوار ساپورت ورزشی

بانوان ورزشکار در بسیاری از ورزش ها از این شلوار استفاده می کنند. این شلوار از جنسی مانند مایو برخوردار است و بسیار پرطرفدار می باشد. این نوع شلوار برای ورزش هایی مانند پرورش اندام، یوگا  پیلاتس مناسب است. جنس این شلوار به گونه ای است که بانوان با هر سایزی می توانند این شلوار را تهیه کرده و در هنگام ورزش کردن از آن استفاده نمایند. این نوع شلوارها در مقایسه با سایر شلوارهای ورزشی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و بانوان ورزشکار به راحتی می توانند این شلوارها را به صورت حضوری و یا از فروشگاه های آنلاین تهیه نمایند.

جنس این شلوارها به گونه ای است که هوا و اکسیژن به راحتی از آنها عبور می کند و از جنس خنکی برخوردار هستند و همین ویژگی مانع از قرمز شدن پوست پا ناشی از عرق خواهد شد. این شلوارها برای فصل هایی مانند زمستان و پاییز نیز بسیار مناسب هستند. لازم به ذکر است که این شلوارها ضد آب بوده و به همین جهت عرق را نشان نمی دهند.

گرمکن شلوار ورزشی

گرمکن شلوار یکی از قدیمی ترین شلوارهایی است که استفاده از آن در میان ورزشکاران رایج می باشد. جنس شلوارهای گرم کن به گونه ای است که عموماً در هنگام شست وشو آب نمی روند و کوچک نمی شوند. گرم کن هایی که برای بانوان موجود هستند بسیار راحت و شیک می باشند و بانوان می توانند این شلوارها را نیز به همراه مانتو بپوشند. شلوارهای گرم کن و فصل زمستان بسیار کاربردی هستند و همانگونه که از نام آنها پیداست، این شلوارها می توانند پاها را گرم نگه دارند. برخی از شلوراهای ورزشی فاقد پنبه بوده و همین امر موجب می شود تا مقداری خنک تر باشند. این نوع شلوارها مانند شلوارهای ساپورت جذب نیستند و در پا آزاد می‎باشند.

شلوار ورزشی اسلش زنانه

استفاده از این نوع شلوارها در میان دختران و پسران بسیار رایج است و محبوبیت بسیار بالایی دارند. بسیاری از ورزشکاران می توانند در حین ورزش از این نوع شلوارهای ورزشی استفاده نمایند. همچنین برخی از افراد این نوع شلوار را برای رفت وآمدها و یا مهمانی های غیر رسمی نیز این اسلش ها استفاده می کنند. برخی از این نوع شلوار از جنس نخ، کتان و جین بوده و انتخاب مناسبی برای استفاده در باشگاه نیستند. شلوار اسلش اسپرت یکی از مناسب ترین شلوارها برای ورزش است که ورزشکار به راحتی می تواند حرکات ورزشی را به راحتی انجام دهد.

شلوار ورزشی یوگا

شلوار ورزشی که برای ورزش هایی مانند یوگا و پیلاتس مورد استفاده قرار می گیرد لازم است که بسیار انعطاف پذیر باشد زیرا در این ورزش ها ورزشکاران حرکات کششی بسیاری انجام می دهند و استفاده از شلوارهای معمولی می تواند مانع از انجام صحیح حرکات ورزشی شود. شلوارهایی که برای این ورزش مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً به رنگ سفید بوده و البته در برخی از کلاس های این ورزش امکان استفاده از رنگ های دیگر نیز فراهم است. البته جنس شلوار یوگا بسیار مهمتر از رنگ آن است و بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد. در هنگام خرید لازم است تا به جنس و سایز این شلوار توجه شود. این شلوارها معمولاً بسیار جذب و کشی هستند و در سایز گشاد و آزاد یافت نمی شوند.

کفش ورزشی زنانه

یکی از حساس ترین اقلامی که در ست ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، کفش ورزشی است. انتخاب کفش ورزشی مناسب بسیار حساس است و در لازم است در هنگام خرید کفش به جنس و قالب کف کفش توجه نمائید. مثلاً برای افرادی که به ورزش ایروبیک مشغول هستند بهتر است کفشی مناسب این ورزش انتخاب کنند و کفش هایی که برای دویدن طراحی  ساخته شده اند برای ایم ورزش مناسب نمی باشند. در هنگام خرید کفش ورزشی لازم است تا کفشی متناسب باش شرایط بدنی خود تهیه نمائید. برخی افراد در قیمت مچ پا نیاز به حمایت دارند و لازم است کفشی را تهیه نمایند که از مچ پای آنها بیشتر حمایت کند. در هنگام خرید کفش ورزشی به تکنولوژی ساخت آن نیز توجه نمائید زیرا تأثیر بسزایی بر روی کیفیت نهایی کفش دارد.

انتخاب لباس ورزشی راحت و مناسب

بسیاری از مردم برای به دست آوردن اندام زیبا و متناسب به ورزش می پردازند. البته ورزش نیز در کنار سختی هایی که دارد بسیار لذت بخش می باشد. استفاده از لباسی که متناسب با بدن ورزشکار نباشد و از سایز مناسبی نداشته باشد مانع از انجام حرکات کششی و سرعتی می شود و می تواند لذت ورزش را از بین ببرد و دچار خستگی بیش از حد ورزشکار شود. همچنین استفاده از لباس ورزش نامناسب می تواند به ورزشکار آسیب هایی نیز وارد کند. استفاده از ست ورزشی مناسب می تواند عملکرد ورزشکار را بهبود بخشیده و موجب افزایش عملکرد بهتر ورزشکار می شود. بسیاری از ورزشکاران موفق بیان داشته اند که استفاده از تجهیزات ورزشی مناسب کمک بسیار شایانی در جهت پیشرفت به آنها کرده است.

جمع بندی

فروشگاه ساتیا اسپرت، ارائه دهنده محصولات ورزشی برای آقایان و بانوان، انواع لباس ورزشی زنانه را برای شما آماده کرده است. اگر قصد خرید لباس ورزشی زنانه برای ورزش در خانه یا باشگاه را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه ساتیا اسپرت، ضمن بازدید از محصولات باکیفیت این فروشگاه، ست ورزشی زنانه مورد علاقه خود را خریداری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا