نکات فهرست نویسی و بازاریابی


کاتالوگ یک ابزار فروش عالی است که برای ایجاد سرنخ یا فروش مستقیم طراحی شده است. بسیاری از شرکت ها هنوز از کاتالوگ برای فروش ، لیست و بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. آنها ممکن است لیست خود را بر روی فلش مموری یا سی دی ارائه دهند اما کاتالوگ مخصوص خود را داشته باشند. اکثر آنها را می توان به راحتی برای چاپ تغییر داد. در این جهان از رسانه های اجتماعی و ایمیل هنوز هم یک روش محبوب و م effectiveثر برای تبلیغ خدمات ، تجارت و محصولات شما است. برای بسیاری ، کاتالوگ ها یک ابزار عالی در برنامه های بازاریابی هستند که ابتکارات دیگر مانند ایمیل و بازاریابی اجتماعی و سایر محصولات چاپی مانند بروشور ، بروشور و کارت پستال را تقویت می کند. کاتالوگ ها همچنین راهی عالی برای ارائه اطلاعات زیاد به مشتریان و مشتریان بالقوه شما هستند. این نظرسنجی کاتالوگ شرکت ها و مشتریان بلند مدت را نشان می دهد ، جایی که آنها برای حفظ محصولات ، خدمات و اطلاعات مربوط به شرکت شما ، آنها را برای اطلاعات سازمانی و محصول بررسی و بررسی می کنند. قبل از خروج از فهرست و چاپ ، باید چند نکته را بدانید: 1. تحقیق ، تحقیق. و سپس شاید کمی بیشتر تحقیق کنید. آیا اهداف خود را می شناسید؟ اگر نه ، محصول جدیدی برای شما وجود دارد! ارزیابی کنید که می خواهید فهرست خود را برای چه افرادی قرار دهید تا مطمئن ترین بازده را بدست آورید. قبل از انجام هر کار دیگری ، س questionsالات زیر را از خود بپرسید: الف) من به دنبال کدام گروه سنی هستم؟
ب) آیا من گروه های مرد / زن می فروشم؟
ج) تماشاگران من چقدر درآمد دارند (در صورت وجود)؟
د) اگر شرکتی را هدف قرار می دهم – چه نوع شرکتی از محصولات یا خدمات من استفاده می کند یا از آن بهره مند می شود؟ لیست گسترده ای تهیه کنید.
ه) آیا منطقه جغرافیایی خاصی وجود دارد؟ سابق. 50 مایلی همچنین ، با مشتریان خود مشورت کنید اگر آنها می خواهند در مورد آنچه خریداری کرده اند بیشتر بدانند ، آیا می خواهید محصولات یا خدمات دیگری را برای شما به ارمغان بیاوریم؟ اگر از خدمات مشتری خوبی برخوردار هستید یا نیاز به بهبود دارید از آنها بپرسید. هدف شما این است که در عین ارائه خدمات عالی به مشتریان ، آنچه را که ضروری و ارزشمند می دانند به مشتریان خود بدهید. بدون خدمات مشتری خوب ، می توانید آن را فراموش کنید. مشتریان خدمات مشتری خوبی را می خواهند و انتظار دارند. جزئیات ، جزئیات ، جزئیات خوب ، شما کار خود را در خانه انجام دادید و اکنون می دانید که مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند. شاید فکر می کردید قسمت سخت به پایان رسیده است. ببخشید من تازه شروع کردم! اکنون که تعیین کرده اید مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند ، باید به دنبال این باشید که چه محصولاتی یا خدماتی را می خواهید لیست کنید تا بیشترین بازده سرمایه گذاری را به دست آورید. قیمت کاتالوگ در روش چاپ جدید پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد ، اما شما هنوز نمی خواهید وقت یا پول خود را هدر دهید. گزارش فروش خود را مرور کنید و ببینید محصولات پرفروش شما چیست. آیا خط تولید جدیدی دارید که بخواهید معرفی کنید؟ آیا محصول جدیدی را می خواهید به درخواست مشتری اضافه کنید؟ می خواهید لیست شما چند صفحه داشته باشد؟ آیا قبلاً کاتالوگ دارید؟ اگر چنین است ، همه آنها را از نظر ذهنی مرور کرده و آنها را برطرف کنید.3. مکان ، مکان ، مکان ما به یک فروشگاه رفتیم و متوجه شدیم که “پرفروش ترین ها” نزدیک به سطح چشم هستند ، معمولاً در مکان های محبوب برای جلب توجه شما. به کاتالوگ خود نیز به شیوه ای مشابه فکر کنید. شما می خواهید “پرفروش ترین” یا شاید محصول جدید شما با طراحی رنگارنگ و یک نسخه تمیز خوب در مرکز توجه قرار گیرد. آنها ممکن است در جلوی کتاب ظاهر شوند مگر اینکه در وسط تصویری ایجاد کنید. کپی ، کپی ، کپی علاوه بر بهبود کاتالوگ خود ، مطمئن شوید که کاتالوگ مناسبی برای فروش دارید. برای ایجاد یک کپی خوب ، باید بدانید چرا مشتریان کاتالوگ را خریداری می کنند. در اینجا شش دلیل خرید مشتریان از کاتالوگ ذکر شده است: پاسخ: صرفه جویی در پول دلیل اصلی است که همه را ترغیب می کند تا محصول یا خدمات شما را سفارش دهند تا رقبای شما. فهرست شما بایستی بایگانی را برجسته کند. در صورت لزوم ، آن را روی جلد خود ، به شکل سفارش خود ، در هر صفحه از کاتالوگ خود بچسبانید. اگر می توانید خلاق باشید. قیمت شما. ب – خریداران می خواهند مطمئن شوند که محصول مناسب را از فروشنده ای معتبر دریافت می کنند. چگونه آن را پیدا می کنید؟ اطمینان حاصل کنید که نسخه شما دارای شرح واضح و مختصری از همه محصولات یا خدماتی است که لیست می کنید. از شهادت ها استفاده کنید. نقل قول هایی از مشتریان راضی که از محصول یا خدمات شما لذت می برند را در کاتالوگ خود قرار دهید. اگر محصول یا خدمات شما به وعده های خود عمل نمی کند ، پیشنهاد بازپرداخت یا جایگزینی را فراموش نکنید. ارائه خدمات با کیفیت خوب به مشتریان را فراموش نکنید. حقایق مربوط به شرکت یا سالهایی که در شرکت کار کرده اید ، تعداد کارکنان ، تعداد مکانها ، فروش سالانه و غیره را بیان کنید. ج – مشتریان به دلایل زیادی محصولات را خریداری می کنند: برای بازگرداندن محصولات به عنوان هدیه ، یا برای استفاده در شرکت خود ، به تنهایی یا در خانه. در کاتالوگ خود ، باید علایق مشتریان خود را در خرید توضیح دهید. چگونه می توانند درآمد کسب کنند ، پول جمع آوری کنند ، خدمات با کیفیت ، محصولات با کیفیت خوب ، تولید را تسهیل کنند. شما ایده را می گیرید. D. قبلاً عبارت “اگر رایگان است ، برای من مناسب است؟” همه هدیه رایگان را دوست دارند-صرف نظر از مدیرعامل شما ، گروهی از خریداران که عادت به خرید رایگان دارند یا مادربزرگ محبوب شما. کاتالوگ شما می تواند هدایای رایگان برای سفارشات مشتری ارائه دهد. اگر چنین است ، هدیه را روی جلد نشان دهید و مطمئن شوید که یک هدیه شخصی است و نه تخفیف یا هدیه به شرکت. اقلام محبوب ممکن است شامل کارت هدیه ، خودکار و مداد ، چراغ قوه ، ماشین حساب ، لیوان ، شارژر ، خودکار ، قدم شمار ، تی شرت یا توپ استرس باشد. اگر یک عنصر واحد یا محبوب دارید ، از آن طرح یا ایده استفاده کنید. سابق. شرکت های روشنایی می توانند نور را به صورت لامپ ارائه دهند ، یا اگر ایده بهتری را در لیست خود تبلیغ می کنید ، می توانید از شکل لامپ ها استفاده کنید. به دست آوردن آنچه مورد نیاز است یا مورد نیاز است. یک کاتالوگ خوب ابزاری است که برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند و مفید در مورد یک محصول استفاده می شود. بسته به میزان کاتالوگ و محتوای شما در مورد نیازها یا خدمات شما ، خریداران ممکن است بارها و بارها از شما سفارش دهند – بارها و بارها.F. راه حل ها ؛ مشتریان شما به دنبال محصول خاصی نیستند. تعجب نمی کنید او به دنبال راه حلی برای مشکل خود است. از آن استفاده کنید ، سعی کنید مشکلات را حل کنید. محصول یا خدماتی را در کاتالوگ خود داشته باشید که نشان دهد می توانید مشکل را حل کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. دوباره روی مزایا کلیک کنید. راحت باش ، راحت کن. اکنون که می دانید آنها چه می خواهند ، وقت آن است که بیاموزید چه چیزی کار می کند. آنها می توانند توضیح دهند ، تصاویر بکشند ، دقیق ، واضح و مختصر. بیش از حد فنی نباشید مگر اینکه محصول از شما چنین خواسته باشد. مزایای دولتی یا حل مشکلات در مورد هر محصول یا خدمات. صفحات خود را اشتباه نگیرید ، آنها را زیبا و خواندنی نگه دارید. فونت های تمیز و رنگ های قابل خواندن را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر نمی خواهید یک صفحه خالی برای یادداشت ها داشته باشید ، باید صفحه کاتالوگ خود را به چهار قسمت تقسیم کنید. سازماندهی آنها را آسان کنید. وب سایت ، شماره تلفن ، ایمیل ، اطلاعات تماس آنها را سفارش دهید. بسیار شفاف. برخی از شرکتها اطلاعات مربوطه / واردات را در پایین هر صفحه از لیستهای خود قرار می دهند. اگر مخاطبین یا سفارشات خود را فقط در یک یا دو مکان قرار دهید ، نمایه خود را محبوب تر کنید. مطمئن شوید که او منحصر به فرد است. به آنها بگویید که محصول یا خدمات شما چگونه برای آنها مفید است. جایی که برای آنها موجود است کلیک کنید. دنبال کردن. دوباره نگاه کنید بله ، شما لیست خود را بارگذاری کرده اید تا بتوانید بنشینید ، استراحت کنید ، پای خود را بلند کرده و فقط منتظر رسیدن سفارشات باشید. نه! کاتالوگ شما ممکن است روی میز شما ، روی میز یا در دست توزیع کننده شما باشد ، اما این بدان معنا نیست که آنها می توانند کاری برای شما انجام دهند. شما زمان و پول زیادی صرف کرده اید ، بنابراین می خواهید از این استراتژی بازاریابی سود زیادی ببرید. مشتریان از تبلیغات غرق شده اند. شما نمی خواهید لیست خود را به دلیل دیابت از دست بدهید. روشهای زیادی برای نشانک گذاری کاتالوگ شما وجود دارد. دستورالعمل های فروش ، تماس های تلفنی ، ایمیل ها یا ایمیل های مکرر با پلاکارد یا کارت پستال را دنبال کنید تا نام ، محصول یا خدمات خود را در اولویت قرار دهید. پیشنهادات ویژه رایگان ، محصولات ، خدمات یا مارک های ذکر شده در بالا را به آنها یادآوری کنید. به فروش خود ادامه دهید ، کاتالوگ خود را بررسی کنید. این را در نظر بگیرید – (بله ، شما درست شنیده اید) در حال حاضر برای کار تحقیقاتی. اثربخشی لیست خود را تجزیه و تحلیل کنید. اینجاست که بسیاری از افراد شکست می خورند. این بخش بزرگی از هر برنامه بازاریابی یا لیست بازاریابی است. بشقاب را نگه دارید ، تمام پاسخ های خود را دنبال کنید و دریابید که کدام جواب می دهد یا نه. چه چیزی برای فروش است ، چه چیزی نیست؟ خاص باشید. برنج من بالا رفت؟ چه محصولی برای فروش است ، چه چیزی نیست؟ برای دستیابی به نتایج ، با برخی از بهترین مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.این یک ابزار عالی برای فهرست بندی یا تلاش برای بازاریابی است. شما نمی خواهید محصولات ، کپی ها یا آزمایش های ناموفق را تکرار کنید. به یاد داشته باشید ، همه چیز را ارزیابی کنید ؛ شما نه تنها یک محصول ، خدمات یا کپی در کاتالوگ خود دارید ، بلکه محل ارسال ، سال ارسال ، رنگهای مورد استفاده برای چاپ ، صفحات واضح و مختصر و موارد دیگر که می توانید برای بهبود کاتالوگ خود جستجو کنید. اصلاح و شمارش را ادامه دهید.

سرمایه گذاری | شارژ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا