نکات مربوط به بازاریابی آنلاین در مشاغل کوچک: نحوه دستیابی به مشتریان آنلاین

[ad_1]

اگر یک مشاغل محلی کوچک را اداره می کنید ممکن است برای افزایش حضور خود و جذب مشتری جدید یک کمپین بازاریابی اینترنتی را شروع کرده باشید. بسیاری از مشاغل کوچک شروع به استقبال از آن در مشاغل خود کرده اند زیرا آنها آن را یکی از موثرترین راهها برای تبلیغ محصولات و شرکتهای خود می دانند. بازاریابی اینترنتی مقرون به صرفه است اجرای آن آسان است و اغلب منجر به پاسخ سریع و رشد تجارت می شود.

س isال این است که چگونه یک صاحب مشاغل کوچک به طور موثر در معرض تبلیغات و بازاریابی وب قرار می گیرد تا ضمن اینکه هزینه ها را به حداقل ممکن می رساند فروش و سود بیشتری کسب کند. اولین و محبوب ترین عنصری که ممکن است به ذهن شما خطور کند ایجاد یک وب سایت برای تجارت شما است. صرف نظر از اینکه محصولات خود را بصورت آنلاین یا آفلاین می فروشید وب سایت می تواند به عنوان یک فروشنده 24 ساعته برای مشاهده و حتی سفارشات شبانه روزی عمل کند.

در واقع بازاریابی اینترنتی برای مشاغل آفلاین به همان اندازه ضروری است که برای مشاغل آنلاین برای افزایش تجارت و فروش ضروری است. این می تواند مشتری بیشتری ایجاد کند خواه فروشگاه ویژه نانوایی یا رستوران کوچکی داشته باشید می توانید با استفاده از اینترنت این موضوع را به شما اطلاع داده و هنگام جستجو در وب به راحتی و سریع آن را پیدا کنید.

حتی اگر تجارت شما در یک شهر کوچک باشد می توانید شرط کنید که وقتی برخی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی را در برنامه خود بگنجانید افراد بیشتری مکان شما را به صورت آنلاین پیدا خواهند کرد. آمار نشان می دهد که حدود 70 درصد مردم از وب برای یافتن یک شرکت محلی استفاده می کنند.

اگر وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید وب سایت شما می تواند رتبه بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد بنابراین بازدیدکنندگان بیشتری برای شما ارسال می شود. این یک قسمت اساسی از بازاریابی اینترنتی کسب و کار کوچک است. تخمین زده می شود که 75 درصد از بازدید وب سایت شما از موتورهای جستجو حاصل می شود. بازدید بیشتر به معنای مشتری بیشتر است.

شما می توانید از طیف وسیعی از تکنیک های SEO استفاده کنید که شامل بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص یا ارسال مطالب در سایر وب سایت های مرتبط و محبوب و بازیابی پیوندها به وب سایت شما در ازای آن است.

بازاریابی مقاله و بازاریابی ویدیویی از عناصر مهم بازاریابی اینترنتی کسب و کار کوچک است. هنگامی که مقالات مرتبط را در دایرکتوری های محبوب منتشر می کنید فقط به سایت خود لینک نمی دهید. شما می توانید از محتوای مقاله برای تبلیغ شرکت و محصولات خود استفاده کنید. همین مورد در مورد بازاریابی ویدیویی نیز صدق می کند.

شما می توانید از ویدیوها نه تنها برای تبلیغ مشاغل و محصولات خود بلکه برای افزایش نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین خود با ارائه ارائه محصولات ویدیویی و راهنماهای کاربر ویدیو استفاده کنید.

از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بازاریابی آنلاین موثر در مشاغل کوچک استفاده کنید. این نوع بازاریابی مربوط به تبلیغ شرکت و محصولات شما با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی است. راه اندازی یک وبلاگ در وب سایت خود به شما کمک می کند تا SEO موثر را بهبود بخشید و محصولات خود را به بازار عرضه کنید.

ضروری است که هر شرکتی حداقل در محبوب ترین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر باشد. به محض اثبات حضور خود در شبکه اجتماعی می توانید با سازماندهی تبلیغات و ارائه کوپن و مسابقه با جوایز طرفداران بیشتری کسب کنید.

بازاریابی ایمیلی همراه با بازاریابی شبکه های اجتماعی برای حفظ مشتریان موجود م existingثر است. می توانید از آن برای تبلیغ پیشنهادات ویژه ارائه تخفیف برای مشتریان وفادار و برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.

امکانات افزایش مشتری برای مشاغل محلی شما فراوان است. در حالی که هرکسی می تواند استراتژی های بازاریابی اینترنتی در مشاغل کوچک را بیاموزد و آنها را اجرا کند. مدتی طول می کشد تا یک تازه وارد. برای دستیابی به بهترین نتیجه ایده خوبی است که یک متخصص بازاریابی اینترنتی مانند مشاور استخدام کنید که بتواند از حمایت مالی از مبارزات شما بپردازد در حالی که شما تمرکز خود را بر راه اندازی تجارت خود دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا