نکات مربوط به بازاریابی طلایی دیجیتال

[ad_1]

این واقعیت که آینده بازاریابی دیجیتال است غیرقابل انکار است. در حالی که بسیاری از دارندگان مشاغل بازاریابی دیجیتال را می شناسند بسیاری نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. معدودی که شما انجام می دهید این کار را به روش اشتباه انجام می دهید. برای کمک به شما در اینجا چند نکته بازاریابی وجود دارد که به شما در موفقیت کمک می کند:

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

تقریباً همه از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند: Facebook Linkedln Twitter StumbleUpon و Google+. با استفاده صحیح از سیستم عامل ها نه تنها بخش زیادی از بودجه بازاریابی خود را پس انداز خواهید کرد بلکه می توانید به میلیون ها مشتری هدفمند نیز برسید.

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی باید منظم و مداوم باشید. اگر یک بار در هفته یا ماه یک بار ارسال کنید امکان ایجاد صدا وجود ندارد.

اگرچه توصیه می شود به طور منظم منتشر شود اما نباید چنین کاری کنید. کارشناسان رسانه های اجتماعی توصیه می کنند 5 بار در روز در توییتر 5-10 بار در هفته در فیس بوک و یک بار در روز در Google+ و Linkedln ارسال کنید.

هنگام ارسال به یاد داشته باشید که این مربوط به شما نیست – این مربوط به مشتریان و دنبال کنندگان شما است. بسیاری از شرکت ها فقط در ارسال محصولات تبلیغاتی اشتباه می کنند. این نه تنها شما را به هر جایی هدایت می کند بلکه به از دست دادن پیروان (منجر) نیز منجر می شود.

بهترین راه برای این کار مخلوط کردن اطلاعات با ارزش (که به پیروان شما ارزش افزوده می دهد) و کمی اطلاعات تبلیغاتی است. به یاد داشته باشید: برای حفظ پیروان خود باید ارزش ارائه دهید.

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید

محتوای متوسط ​​جایی در بازاریابی دیجیتال ندارد. علاوه بر ارزشمند بودن محتوای آن نیز باید بی نظیر باشد. این امر به شما نیاز دارد تا اطلاعاتی را که رقبا ارائه می دهند ارائه دهید.

روندهای فعلی استفاده از فیلم انیمیشن و اینفوگرافیک بود. اطمینان حاصل کنید که از کیفیت بالایی برخوردار است و متفاوت است. اگر خودتان نمی توانید آن را تولید کنید یک متخصص پیدا کنید تا به شما کمک کند.

برای کمک به شما می توانید یک آژانس استخدام کنید اما اگر در مشکلات مالی هستید از وب سایت های مستقلی مانند Elance Fiverr و Freelancer استفاده کنید. این سایت ها شامل بسیاری از متخصصان با استعداد هستند که با قیمت های مناسب مطالب عالی را در اختیار شما قرار می دهند.

نتیجه

همانطور که اشاره کردیم بازاریابی دیجیتال آینده است و شما باید اکنون یادگیری وترها را شروع کنید. به نکاتی که در بالا ذکر شد توجه کنید و مطمئناً یک موفقیت بازاریابی خواهید بود. اگر مشغول کار هستید و وقت کافی برای انجام بازاریابی ندارید یک متخصص برای کمک به شما دریافت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا