نکات موفقیت آمیز در زمینه بازاریابی برای زمینه رنگ

[ad_1]

موفقیت

عبارت “آن را بساز و بیا” جمله ای محبوب با فیلم “زمینه رویاها” کوین کاستنر است. در حالی که این عبارت در واقع از الماس بیس بال می گوید که در وسط یک میدان ذرت دور ساخته شده است ، به دلایلی به نظر می رسد که بسیاری از شرکت های کوچک جدید فکر می کنند که از آن استفاده می کنند. غالباً ، هیجان های جدید ماجراجویی خود باعث می شوند که فکر کنند مشاغل مورد نظرشان برای باز کردن چنان جدید خواهد بود که تنها کاری که باید انجام دهند این است که درهای باز باشد و مشتریان جدید آنها را تحت الشعاع خود قرار دهند. در حالی که این وضعیت می تواند اتفاق بیفتد ، بسیار نادر است و بیشتر از این رو ، برای آثاری که از چنین جمعیتی محدود مانند زمینه رنگ استفاده می کنند ، جذاب هستند. واقعیت موضوع این است که اگر شما برنامه بازاریابی دقیقی ندارید که حداقل 8-10 هفته قبل از روز افتتاحیه شروع شود ، شما در حال برنامه ریزی برای شکست هستید.

آمار تاسف آور برای مشاغل کوچک 80 درصد شکست در 18 ماهه اول است. فوربس دلیل اصلی این کار را هدر دادن پول به شما می گوید. در حالی که این به همین دلیل است که آنها درهای خود را بستند ، دلیل این امر صرفاً عدم برنامه ریزی است. بسیاری از کارآفرینان پینت بال به برنامه ریزی و ایجاد مشاغل خود سر می زنند و یا بازاریابی را کاملاً فراموش می کنند یا در بهترین حالت ایده ای دیر است. بیشتر اوقات ، دلیل عدم اتلاف پول از راه اندازی های جدید دلیل این است که آنها تلاش های بازاریابی را به اندازه کافی زود شروع نکرده اند یا کاملاً آنها را اشتباه خواندند. نکته آخر این است که آنها نمی توانند به اندازه کافی شغل ایجاد کنند تا عملیات خود را ادامه دهند. عدم شروع تلاشهای بازاریابی به اندازه کافی تضمین می کند که چند ماه اول فعالیت شما کند و استرس زا باشد. بازاریابی گمراه کننده حتی بدتر است زیرا برای تولید هر چیزی وقت با ارزش و پول کافی برای راه اندازی را هدر می دهد.

اگرچه پینت بال ممکن است یکی از اوقات مورد علاقه من برای کارفرمایان میدانی باشد ، اما یک فرد بالغ باید از خودش خارج شود و بفهمد که همه علاقه یکسانی ندارند. در حقیقت ، این امر به یک روند جمعیتی بسیار کوچک منجر می شود که بازاریابی را برای مخاطبان گسترده بی فایده می کند. به همین دلیل ، باید از تبلیغات گران قیمت تلویزیون و تبلیغات رادیویی و مطبوعاتی طراحی شده برای “نگه داشتن نام دامنه خود در ذهن همه” استفاده کنید. این نوع رسانه ها فقط باید برای افزایش صدای برخی از رویدادها و فراهم نکردن “قرار گرفتن در معرض منظم” مورد استفاده قرار گیرند که بیشتر فروشندگان سعی در فروش آن به شما دارند. از آنجایی که کلکسیون ها تمایل به جذب افراد خاص خاصی دارند ، مقرون به صرفه ترین شکل تبلیغات ، هدف قرار دادن این گروه های خاص است. به این بازاریابی تخصصی گفته می شود و در صورت اجرای صحیح ، می تواند بسیار مؤثر باشد. کار اول تهیه لیستی از کلیه گروه های تخصصی مختلفی است که در زمینه های تجاری توپ بازی می کنند. سپس فقط کمپین ها و تبلیغات خاص را برای این گروه ها هدف قرار دهید.

بازیکنان درگیر در پینت بال بین 8 تا 40 سال سن دارند ، اما توصیه می شود بازیکنان حداقل 18 سال سن داشته باشند. دلیل این امر این است که نیش زدن در بازیکنان جوان اغلب بسیار شدید است. اگرچه اندیشه از پیش تعبیر شده ای طول خواهد کشید ، هدف قرار دادن جوانان برای بازاریابی استادیوم شما می تواند در طولانی مدت یک پروژه مثمر ثمر باشد. با توجه به بیشتر مناطقی که نیازهای دبیرستان و بالاتر را تأمین می کند ، بازیکنان جوان یک گروه جمعیتی بزرگ هستند که تمایل به ترک آنها در دنیای تجارت دارند. هنگام خرید تجهیزات اولیه ، خرید پینت بال ، تپانچه و تجهیزات 50 کالیبر را در نظر بگیرید. این توپ از نظر اندازه کوچک است و در هنگام برخورد صدمه ای به همراه ندارد ، در مقایسه با پینت بال کالیبر بزرگتر 68. این یک تصمیم بزرگ است زیرا تجهیزات کالیبر 0.50 محدود به انواع اسلحه های موجود می باشد. خرید هر دو علامت و کالیبر 0.50 و 0.68 کالیبر برای میدان شما بسیار گران خواهد بود ، بنابراین مجبور خواهید بود روی یک تصمیم بگیرید و به آن بچسبید. در حالی که تجهیزات کالیبر 0.5 تا حدودی محدود به انواع برچسب های موجود است ، اما در واقع از نظر مقرون به صرفه نسبت به کالیبر 0.68 بیشتر است. نمایشگاه پینت بال 50 کالیبر به شما امکان می دهد تا پینت بال “بدون درد” را به مخاطبان جوان تر عرضه کنید و نیازهای دست نخورده بازار را تهیه کنید.

پینت بال مخصوص جنس نیست بلکه بیشتر توسط مردان بازی می شود. این یک بازی پایدار نیست و برای ورزشکارها سرگرم کننده تر است و می تواند به سرعت حرکت کند. هدایت کمپین های بازاریابی خاص برای تسهیلات و برنامه هایی که به جوانان ، مردان و دو و میدانی اختصاص داده می شود. برای این کار با گروههایی مانند YMCA محلی ، مراکز ورزشی و حتی سالن های ورزشی تماس برقرار کنید. با صاحبان و / یا مدیران برنامه ریزی ملاقات کنید تا صنعت خود را با آگهی های اطلاعاتی ، رویدادهای ویژه و / یا روزهای خاص یا بازیهایی که فقط برای گروه آنها برنامه ریزی کرده اید ، صنعت خود را ارتقا دهید. بیشتر شهرها و شهرهای مختلف دارای چندین باشگاه بهداشتی هستند. در نظر بگیرید یک ورزش یک روزه برای ایجاد سالن های ورزشی برای رقابت با یکدیگر برای یک قهرمانی محلی ایجاد کنید. این همچنین می تواند برای تیم های ورزشی دبیرستانی در پایان فصل خود یا بین کلاس ها انجام شود. بسیاری از مربیان دبیرستان می خواهند تیم خود را در حین استراحت با سرگرمی ، چالش برانگیز و فعالیت های مختلف ورزشی که معمولاً انجام می دهند ، کنار هم قرار دهند. خوب است که زمینه خود را به این رهبران بازاریابی کنید و به آنها کمک کنید تا رویدادی را کمک کنند که تیمشان به هم وصل شود.

برای گروههای خاص استفاده از فعالیتهای خارج از منزل برای تمرینات پیوند زدن بسیار نزدیک است تا تیم را به هم نزدیکتر کند. بسیاری از شرکت ها کارکنان خود را برای ماجراهای قایقرانی سفید ، دوره های طناب زدن و حتی پینت بال برای این تجارب ارزشمند سوق می دهند. بازاریابی زمینه رنگ شما برای هر شرکتی که بیش از 10 کارمند دارد ، ایده خوبی است. هر شرکتی با این اندازه را در فاصله 120 مایل هدف قرار دهید و یک روز مشخص را در زمینه خود تنظیم کنید ، شما این رویداد را برگزار می کنید و یا قیمت ویژه ای را برای آنها پیشنهاد می کنید. وقت بگذارید تا با مدیران منابع انسانی یا مدیرانی که ممکن است علاقه به تهیه یک رویداد دارند ملاقات کنید. گروه خوب دیگری برای بازاریابی دادگاه رنگ شما پلیس و پرسنل ارتش است. سربازان / افسران وظیفه فعال ممکن است بخواهند زمینه تمرین شما را برای تمرینهای تاکتیکی شبیه سازی شده خاص استخدام کنند. افراد غیرفعال اغلب هنوز عاشق آدرنالین و یک استراتژی نبرد خوب هستند و این توانایی را دارند که مشتری های تکراری بسیار خوبی باشند. این گروه های نظامی تخفیف های اجرای قانون و همچنین نرخ گروه و یا زمان ویژه میدان را ارائه می دهند.

در تلاش برای بدست آوردن همه پرداخت کننده مالیات پستی برای بازی در رشته خود ، وقت ، انرژی و پول خود را هدر ندهید. لیست برای گروه های خاص خاص ادامه می یابد تا آن را به بازار عرضه کنند و هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشید با تبلیغات خود بهتر می شوید. وقت بگذارید تا با گروههای بیشتری ارتباط برقرار کنید و سعی کنید دائماً با ایده های جدیدی روبرو شوید تا علاقه آنها به بازی در رشته شما را جلب کند. آمارهای ساده ای را در مورد رویدادها / کمپین های بازاریابی و گروه های طاقچه که بیشترین موفقیت را داشته اند ، نگه دارید تا زمانی که شما می دانید کدام یک را ادامه دهید و کدام یک را می خواهید به برگه بازگردید. هنگامی که یک جریان مداوم از افراد تازه وارد وارد می شوید ، روی استراتژی های بازاریابی داخلی تمرکز کنید تا دوباره به آنها بازگردید. به عنوان مثال ، تخفیف های مکرر برای بازیکنان ، پر کردن مجدد تانک یا مهمات پس از تعداد مشخصی از بازی هایی که برای آنها پرداخت کرده اید و غیره. زمینه رنگ خود را از ابتدا تنظیم کنید تا بتوانید برای بازی در مسابقات و مسابقات مختلف برای گروه های تخصصی مختلف ، دستکاری کنید تا در آنجا بازی کنید و بسیاری از بازیکنان در خانه خود بازی می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا