نکات و ابزارهای وبلاگ نویسی

[ad_1]

Google

به عنوان یک مالک مشاغل ، نمی خواهید درآمد اضافی را که می توانید با استفاده از وبلاگ نویسی برای افزودن جریان درآمد به کسب و کار خود کسب کنید ، از دست دهید. نمایش تبلیغات AdSense ، بنرها و پیوندهای وابسته و ایجاد منبع ترافیک دیگر برای تجارت اصلی شما تنها برخی از مزایای مرتبط با وبلاگ نویسی است. وقتی تعداد زیادی خواننده و خواننده داشته باشید ، فروش فضای تبلیغاتی ممکن است به گزینه ای مناسب تبدیل شود. این البته به مهارت بازاریابی و توانایی شما در تهیه محتوای مفید و با کیفیت بستگی دارد.

ایجاد یک وبلاگ جدید با وردپرس ساده است و فرض می کنم شما قبلا دامنه جدیدی در رابطه با وبلاگ خود ثبت کرده اید. به علاوه داشتن یک میزبان وب که از cPanel استفاده می کند. استفاده از Fantastico برای بارگذاری و نصب وبلاگ جدید خود بی فایده نیست. این تقریباً همه کارها را برای شما انجام می دهد و دستورالعمل های بسیار روشنی برای سفارشی سازی ظاهر و احساس وبلاگ جدید شما با مضامین و افزونه های موجود ارائه می دهد. می خواهم اضافه کنم که وبلاگ های وردپرس رایگان هستند و شما می توانید به تعداد دلخواه خود ایجاد کنید. هر دامنه باید دامنه یا زیر دامنه خاص خود را داشته باشد.

چند مورد را باید قبل از شروع مراحل راه اندازی وبلاگ در نظر گرفت.

1. نام وبلاگ شما چیست؟

2. هدف آن چه خواهد بود؟

3. چه زمانی و چند بار وبلاگ خود را به روز می کنم؟

4. چگونه از آن برای تقویت تجارت اصلی خود استفاده می کنید؟

5- آیا از تجارت شما جدا خواهد بود یا به آن تعلق خواهد گرفت؟

6. چگونه وبلاگ جدید خود را به جهانیان اعلام می کنید؟

بسیاری از بازاریابان وابسته به دلیل سهولت و سادگی در به روزرسانی و افزودن محتوا بدون نیاز به ویرایشگر متن و برنامه های FTP ، به جای استفاده از وب سایت های سنتی ، از وبلاگها به عنوان تنها راه تبلیغ استفاده می کنند. وبلاگ های آنها تجارت آنهاست.

هنگامی که وبلاگ خود را راه اندازی کردید و نام آن را تعریف کردید ، هدف شما چیست و آیا این یک پروژه مستقل یا افزودنی برای تجارت اصلی شما است ، شما می خواهید این حرف را بزنید.

سایت های پیوند اجتماعی یک استراتژی موثر برای وبلاگ نویسان است. شما می توانید با انواع وبلاگ نویسان تماس بگیرید و خوانندگان مشتاق را به وبلاگ جدید خود جذب کنید. من یک لیست کوچک در زیر و همچنین یک کتاب الکترونیکی که چندین سایت دیگر با برچسب گذاری اجتماعی را لیست می کند ، قرار داده ام.

1. tagtooga.com

2. del.icio.us

3. furl.net

4. simpy.com

5.blogmarks.net

6. Shadows.com

7. spurl.net

8. netvouz.net

9. lightninghotprofits.com/SocialBookmarkRolodex.pdf

10. lightninghotprofits.com/176BlogTraffic.pdf (این شامل 176 دایرکتوری وبلاگ است که می توانید وبلاگ خود را به آنها ارسال کنید.)

سایت های ذکر شده در بالا روند جذب spyders Googles به وبلاگ جدید شما را تسریع می کنند و باعث سریعتر از حد معمول فهرست می شوند. نیازی به تعیین اهمیت این موضوع برای هدایت بازدید به وبلاگ خود ندارید. اما فکر می کنم این کار را کردم.

مطمئناً باید وبلاگ خود را به 10 موتور جستجوگر برتر ارسال کنید. انجام این کار هر 30 روز یا تقریباً قطعاً به یک برنامه بازاریابی مستحکم کمک می کند.

فراموش نکنید که در مورد قرار دادن نوعی تبلیغات متنی در صفحه اصلی وبلاگ خود فکر کنید. به صورت adsense ، yahoo ، 7search و غیره باشد این می تواند درآمد بسیار مورد نیاز شما را در اوایل رشد با گذشت زمان به ارمغان بیاورد.

هر کاری که تصمیم دارید با وبلاگ خود انجام دهید ، امیدوارم که غذایی برای تفکر و همچنین برخی از ابزارهای شروع کار را برای شما فراهم کرده باشم. سایت های نشانه گذاری اجتماعی ، دایرکتوری های وبلاگ ، و 10 مورد ارسالی برتر موتور جستجو ، مطمئناً خوانندگان را به سمت وبلاگ شما جذب می کند و اگر محتوای مرتبط و منحصر به فرد را در اختیار آنها قرار دهید ، دهان به دهان می تواند مانند یک آتش سوزی گسترده شود.

متشکرم،

موفق باشید با وبلاگ جدید خود

وبلاگ نویسی مبارک!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا