نکات و فیلم های بازاریابی YouTube

[ad_1]

youtube | بازار

یكی از مزایای دنیای ارتباط برقرار كننده امروز این است كه می توانید با ارسال مطالب خود به صورت ویدئویی در سایتهای رسانه های اجتماعی مانند YouTube در عرض چند دقیقه به شبكه عظیم برسید. با این حال به دلیل زیاد بودن ترافیک در YouTube شما باید بازاریابی خوبی در YouTube انجام دهید و مطمئن شوید که محتوای شما از بین رفته مورد نیاز چشم هاست و مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار می گیرد. بنابراین باید ضمن ارسال مطالب خود در سایت به نکات مهم توجه کنید.

مقاوم باش

افراد برای بازدیدهای یک بار ثبت نام نمی کنند اما اگر شما به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید می توانید به یک بازار عظیم مخاطبان سفارشی برسید و این ثابت خواهد شد که یک استراتژی بازاریابی خوب YouTube است. همانطور که در همه جا وجود دارد ثبات کلید موفقیت در اینجا نیز است. این تصور غلط است که فقط فیلم های خنده دار ظالمانه یا بحث برانگیز جایگاهی را در YouTube پیدا می کنند. بسیاری از افراد از YouTube برای افزایش بازاریابی برای انواع بسیار مختلفی مانند نحوه طراحی وب سایت و غیره استفاده کرده اند.

پیوند URL را ارسال کنید

به منظور تبلیغ ویدئوی خود ایده آل است که لینک به سایت های مختلف شبکه های اجتماعی از جمله Facebook Twitter Vimeo و Metacafe ارسال کنید. فیلم را به عنوان مورد علاقه خود ارسال کنید و آنرا به YouTube وصل کنید. همچنین باید سایتهایی با ترافیک بالا پیوندهایی ایجاد کنید که تعداد زیادی از افراد را قادر به مشاهده فیلم شما کنند. همچنین استفاده از ابزارهای SEO برای بازاریابی ویدیو توصیه می شود. می توانید لیست مخاطبین خود را در YouTube بارگذاری کنید و همچنین تعداد زیادی از دوستان YouTube بسازید و برای تماشای ویدیوی خود برای آنها دعوت نامه ارسال کنید.

کلمات کلیدی آسان

استفاده از کلمات کلیدی جذاب و آسان هنگام برچسب زدن فیلم شما برای بازاریابی YouTube بسیار مهم است. وقتی افراد از موتور جستجو استفاده می کنند این کلمات باید کلماتی باشند که به راحتی به ذهن متبادر می شوند. YouTube از گوگل پشتیبانی می کند و ابتدا عنوان های ویدیویی و برچسب های زیر را نگاه می کنند. هر دو باید مرتبط باشند و مواردی که افراد معمولاً هنگام جستجو برای چیزی از Google استفاده می کنند. در صفحه ویرایش ویدئو در نزدیکی برچسب های شما دسته ای از کلمات کوچک آبی وجود دارد که برای ویدیوی شما برچسب پیشنهاد شده است. ممکن است برخی از علائم در آنهایی وجود داشته باشد که شاید فکرش را برای اضافه کردن نداشته باشید. این ساده آسان است و نمرات شما را غنی تر می کند. برچسب ها و برچسب های خوب باعث می شوند ویدیوی شما در نتایج پیشنهادی در صفحه اصلی YouTube ظاهر شود و این یک ابزار بازاریابی خوب YouTube است.

فیلم های زیادی درست کنید

برای به دست آوردن ترافیک بیشتر در YouTube راه حل ایجاد فیلم های با کیفیت بهتر است. هرچه بیشتر فیلم های شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد شانس بیشتری در نتایج جستجوی Google ظاهر می شوند. این امر برای بازاریابی YouTube ضروری است زیرا فیلم های شما در کنار فیلم های دیگر با محتوای مرتبط نمایش داده می شوند. همیشه مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما صحیح است. نادرست بودن در ویدیوی شما واقعاً می تواند آتش بس کند و این چیزی است که هرگز نمی پردازد.

به سه دلیل نیاز وب سایت خود به فیلم نگاه کنید

http://www.youtube.com/watch؟v=0Y6MX94xgb4

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا