نکات پاسخگو درباره طراحی وب ، هشتگهای فیس بوک و پست های افراد

رابطه بین دارندگان وب سایت فیس بوک و وب سایت

بازی | تبلت

در عصر رو به رشد اینترنت پر از پیچیدگی ها ، صاحبان مشاغل باید یک ارائه دهنده میزبانی وب پیدا کنند که ابزارهایی را ارائه دهد – و بسیاری از آنها برای جلب مخاطب چه شخصی که در رایانه رومیزی است و چه شخصی در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند است ، ضروری است.

چالش متخصصان وب امروزی طراحی وب سایتی است که در همه دستگاه های مختلف ظاهر خوبی داشته باشد. امروزه به دلیل رشد رسانه های اجتماعی و افزایش گسترده دستگاه های تلفن همراه ، برای صاحبان مشاغل بسیار مهم است. فروش رایانه رو به کاهش است و به همین دلیل ، استادان وب باید بیشتر کار کنند تا مطمئن شوند وب سایت آنها در هر دستگاه حرفه ای است.

وب سایت شما در دستگاه های مختلف چگونه است؟ آیا شما یک وب سایت یا وبلاگ دارید و اغلب تعجب می کنید که در لپ تاپ ، تبلت یا تلفن هوشمند به چه صورت است؟

  1. به QuirkTools.com/screenfly بروید
  2. URL وب سایت خود را وارد کنید
  3. این ابزار به شما بازدیدکنندگانی که استفاده می کنند به شما نشان می دهد:
  • لپ تاپ
  • نوت بوک 10 یا 12 اینچی
  • رایانه رومیزی 19 اینچی
  • IPAD
  • تبلت سامسونگ گلکسی
  • تیغ
  • تلویزیون
  • میله های پیمایش خاموش هستند
  • چرخانده شده

ویژگی “استفاده از سرور پراکسی” برای دانستن چگونگی نمایش وب سایت خود دقیقاً در همه دستگاه های مختلف تلفن همراه مفید است. اگر از خوانندگان می شنوید که ممکن است سایت شما در دستگاه مورد استفاده صحیح به نظر نرسد ، ابزاری مناسب برای یک آزمایش سریع است.

وب سایت و طراحی شما پاسخگو و ارائه دهنده میزبانی وب شما هستند

یک شرکت حرفه ای میزبانی وب می تواند ابزارهای لازم بسیاری را برای ایجاد یک حضور وب جذاب و با طراحی حرفه ای ارائه دهد که می تواند در صدها دستگاه مختلف مشاهده شود. به یاد داشته باشید ، کاربران تلفن های هوشمند امروز بیش از کاربران رایانه در اینترنت گشت و گذار می کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در هر دستگاهی جذاب باشد.

یک میزبان وب می تواند به شما کمک کند یک طراحی پاسخگو با پشتیبانی از مرورگر متقابل و ظاهری تازه را پیاده سازی کنید و وب سایت خود را به یک شبکه میزبانی وب جامع برای تماس با خانه مجهز کنید.

ابزارهای فیس بوک که می توانند به شما کمک کنند وب سایت خود را از رقبای خود جلو ببرید.

بسیاری از ویژگی های فیس بوک وجود دارد که برای بازاریابان مهم است ، اما از این موارد به ندرت استفاده می شود. در پاسخ به رشد روزافزون شبکه های اجتماعی ، این ابزارها برای همگام سازی و دور ماندن از رقبا مهم هستند. یک شرکت سهامی عام است که فیس بوک را به منظور بهبود و افزایش سودآوری ، به ایجاد تغییراتی سوق می دهد. نتیجه این است که به موقع بازاریابان می توانند رد مغز فیس بوک را از دست بدهند. پیشرفت هایی برای بهبود درآمد زایی و افزایش بازدید وجود دارد. به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید از این مزیت استفاده کنید.

هشتگ

چیزی با # و یک کلمه. روشی برای گردآوری گفتگوها درباره همان موضوع. هشتگ ها یافتن و پیگیری مکالمات را آسان می کنند. بیشتر و بیشتر تبلیغات تلویزیونی به جای “تماس برای اقدام” از هشتگ استفاده می کنند. این یک روش سریع برای جستجو و هدایت تجارت شما در شبکه های رسانه های اجتماعی از جمله توییتر و فیس بوک است. بعد از شام ، مردم روی کاناپه نشسته اند و گوشی های هوشمند ، لپ تاپ و آیپد های خود را در دست گرفته اند ، بنابراین هشتگ های مورد استفاده در تلویزیون را در ساعات شب بسیار مشاهده خواهید کرد. این یک روش عالی برای صاحبان مشاغل است که از این ابزار استفاده می کنند و آن را امتحان می کنند و اگر هشتگ مناسب پیدا کنید ، می توانید پست های شارژ شده ای را در فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

نمونه های هشتگ

هشتگ ها می توانند عنوان آهنگ ، عنوان فیلم ، مقاله خبری (که اغلب از آنها به عنوان ضایعات اخبار یاد می شود) و موارد دیگر باشد. به دنبال یک هشتگ ، دو یا سه مورد باشید که به شما کمک می کند “موج سوار شوید” و کار خود را در مقابل افرادی که از قبل در مورد یک موضوع خاص صحبت می کنند ، انجام دهید. هشتگ ها در + Google ، Twitter و Facebook استفاده می شوند و برای نشانه گذاری لحظه ای استفاده می شوند. روی هشتگهایی کلیک کنید که قادر به باز کردن یک هشتگ هستند که سایر پستها را با همان هشتگ و همچنین Related Searches (هشتگهای مشابه دیگر) نشان می دهد. به عنوان مثال هشتگ های محبوب در فیس بوک شامل #facebooktips یا #facebookhelp هستند.

هشتگ ها را انتخاب کنید

آزمایش کنید و هشتگهایی را پیدا کنید که در صنعت شما محبوب هستند. سپس ، با آن هشتگ ها ارسال کنید ، با آن هشتگ ها جستجو کنید و با افرادی که درباره هشتگ شما صحبت می کنند تعامل داشته باشید. این یک ابزار عالی برای بازاریابی است زیرا اگر هشتگ مناسب را انتخاب کنید ، ممکن است افراد دیگری که این هشتگ را ردیابی می کنند شما را کشف کنند. این بازاریابی هدفمند در بالاترین درجه است. هشتگ خود را در کجای پست قرار دهید؟ توصیه می کنیم هشتگ ها را در انتهای پست به کلمات مورد علاقه خود اضافه کنید. 2-4 هشتگ را در پست های خود بگنجانید. هنگام انتخاب هشتگ ها ، باید برچسب ها را در پایین پست اضافه کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است باعث حواس پرتی شود.

چگونه یک هشتگ ایجاد کنم؟

بسته به کلمه کلیدی یا موضوع ، می توانید پست خود را ایجاد کنید. می توانید از هر هشتگی که انتخاب می کنید استفاده کنید. جایی برای رفتن به “امتیاز دادن” هشتگ وجود ندارد. هشتگ ها نمی توانند حاوی هیچ فضا یا علائمی باشند. هشتگ یک فناوری بازاریابی ورودی است.

آثار باید شامل موارد زیر باشد:

1. عنوان

2. محتوا

3. هشتگها در پایین

وقتی علامت هش (#) را تایپ کنید ، به یک لینک قابل کلیک تبدیل می شود. بازاریاب های استراتژیک باید از هشتگ به خوبی استفاده کنند. پیوندی را در پست های خود به وب سایت ، وبلاگ یا سایت تجارت وارد کنید. افزایش ترافیکی که مشاهده خواهید کرد بسیار زیاد است. مشقت را بنویس. به دنبال یک مارک تجاری باشید تا مطمئن شوید هیچ معنایی وجود ندارد که شما نمی خواهید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنید. کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید ، سپس شروع به ارسال کنید.

ویژگی “پاسخ به” فیس بوک

فیس بوک ویژگی “پاسخ” را به صفحات طرفداران ارائه می دهد. می توانید آن را در پنل مدیریت خود روشن و خاموش کنید. گزینه “فعال کردن پاسخ ها” در دسترس است. شما می توانید براساس “نظرات برتر” یا “فعالیت اخیر” مرتب کنید.

یک نفر را نشان کنید

دارندگان صفحه که به یک نظر پاسخ می دهند باید با درج علامت @ قبل از نام شخص ، شخصی را که به او پاسخ می دهید برچسب بزنند. پیگیری تلفن همراه را برای مردم راحت تر می کند. نام را می توان کلیک کرد و شخص اعلانی دریافت می کند.

تصاویر در پاسخ ها

پرونده های شخصی می توانند شامل عکس در پاسخ باشند. این یک راه سرگرم کننده برای صاحبان مشاغل است تا به دیگران نشان دهند آنچه را که می خواهند منتقل کنند. به عبارت دیگر ، می توانید عکسهای صفحه یا تصاویر محصول را به همراه داشته باشید تا پیام خود را با وضوح بیشتری انتقال دهید. برای پشتیبانی فنی و فروش بسیار کاربردی است.

صاحبان مشاغل می توانند وقتی “زنده” هستند در صفحه فیس بوک خود تبلیغ کنند. می توانید پیوند همیشگی را که مهر زمان برای پست است در آن قرار دهید. بر روی مهر زمان بروید و آن را کپی کنید تا ترافیک را به مکالمه یا بحث خود برگردانید. افراد می توانند بدون در نظر گرفتن سوالات در صفحه شما ، به سادگی با درج پیوند همیشگی یا هشتگ به پست شما پاسخ دهند. در موضوعات نظر خود در Facebook به مهمانی بپردازید.

عکس جلد فیس بوک

عکس روی جلد 851 پیکسل در 350 پیکسل است. این باید از نظر بصری جذاب باشد و حتی اگر می توانید بیش از 20٪ متن داشته باشید ، تصویر شما باید خوب به نظر برسد. می توانید از تماس برای اقدام ، URL وب سایت خود ، کلمه “فروش” و غیره استفاده کنید … بسیاری از طرفداران با استفاده از ابزار “مانند” در صفحه وب طرفداران می شوند و این افراد عکس جلد خصوصی را نمی بینند شما ، اما این یک روش بصری برای ظاهر شدن در مقابل بازار شما است.

چگونه یک عکس روی جلد باعث افزایش بازدید از صفحه شما می شود؟

عکس جلد خود را مرتباً تغییر دهید زیرا وقتی انجام می شود ، به خبرخوان (در تلفن همراه نیز) می رود. این یک روش عالی برای نمایش صفحه فن خود در مقابل انجمن فیس بوک است.

همیشه موارد زیر را در لیست عکس جلد خود قرار دهید:

  1. توصیف کردن
  2. دعوت به عمل
  3. ارتباط دادن

جستجوی نمودار فیس بوک چیست؟

در فیس بوک ، می توانید # را در نوار جستجو تایپ کنید. شما باید آن را فعالانه بازی کنید. این ابزار جستجوی متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از آن “به” نوع خاصی از شخص بروید ، به عنوان مثال در جستجوی آن هستید. شما می توانید برای: دوستان دوستان ، مکان ها و علایق جستجو کنید.

  1. تصاویر
  2. اشخاص
  3. مکانها / صفحات
  4. منافع

چه زمانی از جستجوی نمودار استفاده خواهید کرد؟

  • اگر به دنبال یک ملک هستید ، به عنوان مثال ، در آستین که یک دوست صمیمی است و عاشق معنویت است.
  • اگر به دنبال تصاویر شخصی هستید ، می توانید از جستجوی نمودار استفاده کنید. “عکس” و “نام شخص” را جستجو کنید. انواع عکسها را با این شخص مشاهده خواهید کرد.
  • برای برنامه کسب و کار ، می توانید “پسندیدن” را توسط صفحات “پسندیده” تایپ کنید (سپس وارد صفحه رقیب خود شوید). سپس می توانید افرادی را که این صفحات دیگر را دوست دارند ، هدف قرار دهید. این یک روش دزدکی است که می توانید از میان رقبای خود متمایز شوید.

برخی از این استراتژی ها را برای کار و ایجاد مخاطب خود ، تعامل با طرفداران جدید بیان کنید و وب سایت یا وبلاگ شرکت خود را به قسمت جلوی بسته هدایت کنید.

به طور کلی ، قبل از اجرای این ابزارهای فیس بوک به سه مورد نیاز دارید:

  • سکو
  • عمومی
  • صفحه طرفداران فیس بوک

یک میزبان وب می تواند کمک کند

یک شرکت میزبان وب حرفه ای می تواند ابزارها و تعداد زیادی از آنها را برای ایجاد یک حضور وب جذاب و طراحی شده حرفه ای به شما ارائه دهد که از صدها دستگاه مختلف قابل مشاهده است. به یاد داشته باشید که کاربران تلفن های هوشمند بیش از کاربران رایانه در اینترنت گشت و گذار می کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از نظر بصری در هر دستگاهی جذاب باشد. یک میزبان وب می تواند به شما کمک کند یک طراحی وب سایت پاسخگو ، پشتیبانی از مرورگر متقابل ، ظاهر تازه و وب جامع را به انجام برسانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا