نکته مخفی TeleSeminar – زبان جهانی و قدرت آن را کشف کنید "نمودار جریان"

[ad_1]

آموزش | گرافیک

من بارها و بارها آنها را در بسیاری از جاها دیده ام. اما آیا تا به حال به استفاده از آن در بازاریابی اینترنتی فکر کرده اید؟

من از چی صحبت می کنم من در مورد قدرت جهانی و جاذبه نمودارهای جریان صحبت می کنم.

نمودار جریان چیست؟ “نمودار جریان” یک توصیف شفاهی و گرافیکی از روند یا مراحل یک پروژه است که زبان مفیدی برای برقراری ارتباط بینشی شخصی یا حرفه ای فراهم می کند.

اگر می خواهید تأثیر ارتباطات بازاریابی خود را افزایش دهید ، شروع به تبدیل ایده های ذهنی “ثابت” به نمودار جریان “پویا” کنید.

اکثر مدیران عامل کارآفرین و بازاریابان آنلاین معمولاً وقت نمی گذارند تا طرح های تجاری یا بازاریابی خود را “ترسیم” کنند. این شرم آور است ، زیرا هیچ مهارت ارزشمندتری در انتقال سریعتر ، بهتر و آسانتر نظر شما وجود ندارد.

مفهوم “دید کلامی” را در ویکی پدیا یا هر فرهنگ لغت در اینترنت پیدا نخواهید کرد. اما در عین حال من به طور منظم از آن برای توصیف دو مفهوم مهم استفاده می کنم که منجر به پیشنهادات شغلی بهتر می شود.

بنابراین بیایید عبارت “بینایی کلامی” را شکسته و نگاه دقیق تری بیندازیم. از نظر من ، کلمه “کلمات و افکاری که بیانگر حرکت هستند” و چشم انداز به معنای “یک عمل یا نیرویی برای پیش بینی آنچه رخ خواهد داد یا ممکن است رخ دهد” است.

بنابراین بیایید اکنون عبارت “بینایی کلامی” را برای استراتژی نمودار جریان اعمال کنیم. بنابراین وقتی این کار را می کنیم ، نمودار فلو (که به عنوان فعل استفاده می شود) به معنی بیان گرافیکی روند و جهت ایده های شما است.

فرآیندی را در تخصص خود انتخاب کنید ، چیزی که به طور منظم آموزش دهید و یا مشتری خود را به طور منظم انجام دهید. اکنون لیستی از مراحل انجام این فرآیند را تهیه کنید. برای هر مرحله یک مربع روی کاغذ خود ایجاد کنید. حالا این مراحل را با فلشهایی که در جهت جریان مراحل قرار دارند متصل کنید.

اکنون شما نمایشی تصویری دارید که قدرت فرآیند شما و مزایای فرآیند شما را بیان می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا