نگاهی عمیق تر به اسپینگلو

هر روز هزاران هزار وب سایت جدید ظاهر می شود ، برخی شگفت انگیز هستند ، برخی اتلاف وقت هستند. Spinglo.com یک کودک جدید در بلوک است ، و از آنجا که وب سایت های بسیاری وجود دارد ، فقط طبیعی است که بپرسید که آیا این چیزی است که باید در نظر داشته باشید یا خیر. بعد از جستجوی اطراف اسپینگلو ، جنبه های جالبی پیدا کردم که می خواهم در مقاله ای کوتاه با شما در میان بگذارم. احساس رایگان کنید که بررسی من را بخوانید و برای خودتان تصمیم بگیرید که آیا اسپینگلو فنجان چای شما است یا نه!

گل

قبل از اینکه عمیق تر به Spinglo شیرجه بزنیم ، فقط می خواهم به شما یادآوری کنم که مفهوم “زمان” چقدر مهم است ، به خصوص هنگام ترک یا در نظر گرفتن استفاده از یک فرصت یا خدمات از هر نوع. وقتی زمان فرا رسید ، زمان تمام شده است و راهی برای تمدید آن وجود ندارد. علاوه بر این ، هیچ چیز به اندازه زمان محدود نیست. آن را محکم نگه دارید و ارزش خود را به عنوان ارزشمندترین دارایی خود بخرید.

Spinglo.com به عنوان “تقویت کننده شبکه اجتماعی شما” شناخته می شود. این به این دلیل است که با اعطای جوایز به افرادی که از این سرویس استفاده می کنند ، ارتباطات اجتماعی را ارتقا می بخشد. Spinglo.com سه بخش دارد: Spinglo Bonus ، Spinglo Life و Spinglo VIP. من به هر بخش جداگانه خواهم پرداخت.

هسته اصلی پلتفرم Spinglo چیست؟

همانطور که می بینم ، دلیل اصلی پیوستن به Spinglo.com Spinglo Bonus است. پس از عضویت در اسپینگلو ، برخی از دوستان را به انجام همین کار دعوت می کنید ، می توانید از پیشنهادهایی که دوستان و دوستانتان در اداره خدمات انتخاب کرده اند ، کسب کنید و امتیاز کسب کنید. می توانید امتیازهای انباشته شده خود را در Spinglo Life و Spinglo VIP بازخرید و آنها در انتظار انتشار هستند.

اگرچه Spinglo Life هنوز آماده استفاده کاربران نشده است ، اما شبیه به تجربه خرید بازار است. در این مرحله به نظر می رسد که این مرحله بعدی منتظر است تا پایگاه عضویت Spinglo به اندازه قابل توجهی رشد کند. من درباره آنچه اسپینگلو یک پایگاه ارگانیک به اندازه کافی بزرگ می داند ، به علاوه ارزش حقیقی که Spinglo Life ارائه می دهد ، کنجکاوم.

جزئیات مربوط به Spinglo VIP در حال حاضر تا حدودی نامشخص است. وب سایت Spinglo تأیید می کند که Spinglo VIP این امکان را به کاربران خود می دهد تا در خدمات جدید خلبانی شرکت کنند. انحصاری از این واقعیت ناشی می شود که خدمات جدید برای اعضای غیر VIP غیر قابل کشف باقی می ماند و اعضای VIP Singlo را اولین کسی می کند که قبل از ارائه خدمات به جامعه ، از خدمات و اظهار نظر در این زمینه استفاده می کند. Spinglo.com برای اینکه ارزش VIP را به Spinglo بدهد باید اتحادهایی را با غولهای بازاریابی آنلاین ایجاد کند و هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه.

به طور خلاصه ، افراد برای استفاده از این نوع خدمات ثبت نام می کنند زیرا احساس می کنند عضویت برخی مزایا یا ارزش را برای آنها فراهم می کند. فقط شما قادر خواهید بود تعیین كنید كه آیا خدمات ارائه شده توسط Spinglo وجود دارد یا خیر. بهترین راه برای انجام این کار درک درستی از آنچه می خواهید با زمانی که در اینترنت می گذرانید به دست می آورید. آیا شما فردی هستید که برای سرگرمی یا درآمد زیاد درآمد در رایانه صرف می کنید؟

صادقانه بگویم ، اگر شما فردی باشید که عمدتا از اینترنت برای سرگرمی استفاده می کند یا راهی برای گذر زمان است ، پیوستن به Spinglo.com و دعوت از دوستانتان ممکن است مورد پسند شما باشد. از طرف دیگر ، اگر نگرانی اصلی شما کسب درآمد اضافی یا درآمدزایی باشد ، احساس نمی کنم که Spinglo راهی برای انجام این کار باشد. منابع دیگری نیز وجود دارد که اگر به دنبال فرصتی برای درآمدزایی هستید ، برای شما سود بیشتری خواهد داشت.

به شخصه ، کارآفرینان امروز فاقد تنها مهارت مهمی هستند که امروزه بسیار مهم است: بازاریابی آنلاین. از آنجا که افراد آموزش و مهارت کافی برای موفقیت در کسب و کار جدید خود ندارند ، بسیاری از افراد حتی اگر شرکت یا فرصت عالی باشد ، شکست می خورند. اگر هدف شما کسب درآمد آنلاین است که نه تنها چک لیست شما بلکه زندگی شما را تغییر می دهد ، پیشنهاد می کنم وارد سیستم بازاریابی با درجه حرفه ای مانند “7 Figure Networker” شوید. دانش زیادی را در مورد این موضوع ارائه می دهد.

حقیقت موضوع این است که گذراندن وقت در سایتهایی مانند Spinglo.com می تواند سودآور ، پاداش دهنده و مفید باشد ، اما ابتدا باید مهارت های اساسی را برای بازاریابی خود و محصول خود داشته باشید. اگر در بازاریابی خوب باشید ، می توانید برای هر چیزی که انرژی خود را وارد می کنید از جمله Spinglo ثروت ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا