نگاه صادقانه به کار من در اینترنت

[ad_1]

تجارت اینترنتی من یک مفهوم بسیار جدید برای مشاغل خانگی است که به آنها در ابعاد مختلف کمک می کند ، در وقت خود صرفه جویی می کند و سود را افزایش می دهد. وی که از دارن گودری ، راب هانلی و دیو گاروین بنیانگذاری شده است ، از 1 آوریل 2008 فعالیت می کند و بسیاری از کارشناسان بازار و مشاغل خانگی که از آن سود برده اند ، شهرت بسیار خوبی کسب کرده است.

چگونه این به شما کمک می کند؟

اگر وقت و انعطاف پذیری همان چیزی است که شما از آن برخوردار نیستید ، تجارت اینترنتی من پاسخ دعاهای شما است. با اتوماسیون شما با برون سپاری وظایف خود ، شغل خود را تأمین می کنید ، زمان قابل توجهی را برای اختصاص دادن به مشاغل خود و انجام بهتر کار به دست می آورید. برنامه تجاری برای هر دو تجار متخصص و تازه کار ایده آل است.

اگر مجبور باشید شخصاً از همه چیز مراقبت کنید ، ممکن است از همه جنبه های بازاریابی رنج بکشید. به یک بازاریاب حرفه ای و حرفه ای فکر کنید که به تمام ارائه های شما علاقه مند باشد ، به پاسخگویی به تماس ها برای حل هر گونه سؤالی که ممکن است با مشتری بالقوه داشته باشید ، پاسخ دهید و دوباره ادامه دهید و حتی یک فروش را تمام کنید. تصور کنید که چقدر وقت باعث صرفه جویی در شما و تجارت شما خواهد شد.

تجارت اینترنتی من با یک فیلم ویدیویی چگونه تمام به نویسندگی خود Darren Chaudry تهیه شده است که آموزش همه این فعالیت ها را ارائه می دهد ، و حتی در مورد نکاتی به شما می گوید که باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما و در نتیجه تجارت شما می شود.

بازاریابی آنلاین و آفلاین

این که آیا شما قصد دارید به صورت آنلاین بازاریابی کنید یا به یک کمپین آفلاین بروید ، My Business Business برخی از ابزارهای پیشرفته را برای استفاده بیشتر از آنها فراهم می کند. برخی از منابع برای یک کمپین آنلاین ، شما را در وبلاگ نویسی ، ایمیل ، فروم ، تبلیغات رایگان و ارزان ، تبلیغات بنر ، ترافیک اینترنت و بهینه سازی موتور جستجو ، برای نامگذاری چند مورد آموزش می دهد. اطلاعات و مشاوره در مورد نامه های مستقیم ، کارت پستال ها ، مجلات و ارتباطات از راه دور برای بازاریابی آفلاین ارائه می شود.

صاحبان مشاغل حتی می توانند با استفاده از منابع کسب و کار اینترنت من ، خود و مشاغل فعلی ، محصولات و خدمات فعلی خود را به بازار عرضه و تبلیغ کنند.

مزایای دیگر

PBA ها یا دستیاران حرفه ای شغلی ، از تمام پیگیری هایی که باید انجام دهید ، مراقبت می کنند و شما را از وظیفه دردناک فراخوانی مشتری خود و آزاد کردن وقت خود ، رها می کند. مرکز تجارت اجازه می دهد تا اعضای جدیدترین اخبار و محصولات جدیدی که اضافه شده اند ، رویدادها و فروش و غیره را دنبال کنند. یک راهنمای راه اندازی برای همه اعضای این فضا در دسترس است.

جبران خسارت

روش صحیح و کارآمد جبران خسارت توسط My Internet Business استفاده می شود. هر فروش کمیسیونی را که قرار است فوراً دریافت کند ، به عضو می بخشد. او برای هر فروشی که انجام می دهد پاداش می گیرد و بسته به سطح محصول ، کمیسیون وی ممکن است بین 300 دلار تا 2000 دلار در هر محصول باشد. سطوح مختلف برنز ، نقره ، طلا و پلاتین است. به این ترتیب مالکان برای دریافت کمیسیون خود نیازی به انتظار تا پایان ماه ندارند.

به دلیل تأثیرات متنوع آن ، بسیاری از اعضا از My Internet Business سود برده اند. این همان چیزی است که باعث شد تجارت اینترنتی من به اعتبار کسب شده در این مدت بسیار کوتاه برسد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا