ساختمان و مسکن

هتل های دبی – اقامت در دبی

دوبی – “مروارید خلیج عربی” که به عنوان یکی از شهرهای در حال رشد جهان شناخته می شود ، دبی سهم خود را از گردشگران و بازدید کنندگان دارد که تعداد آنها هر ساله در حال افزایش است. رشد اقتصادی در اینجا پدیده بوده است ، زیرا بسیاری از هتل های بین المللی شعبه هایی را در اینجا راه اندازی کرده اند. این شهر که ترکیبی مناسب از مدرنیته و تاریخ در مرزهای خود است ، هتل های ستاره ای زیادی دارد.

براساس آمار ، تعداد مهمانانی که در هتل های دبی اقامت دارند در سال 2006 به 6.5 میلیون بازدید کننده رسیده است و در همین سال 6.9 درصد در اتاق ها و اقامتگاه های هتل ها افزایش یافته است. دبی رکورد جهانی را به ثبت رساند که تأسیسات هتل ها بالاترین میزان اشغال را در ژانویه 2007 به دست آورد و در سطح اشغال هنگ کنگ ، سیدنی ، توکیو و لندن را پشت سر گذاشت.

هتل ها در دبی تقاضای زیادی دارند ، همه از امکانات و امکانات عالی برخوردار هستند. بسیاری از هتل های دبی در دیرا و بور دبی پخش شده اند. همچنین تعداد زیادی هتل در دبی مارینا واقع شده اند ، منطقه ای که با گردشگری خوب و همچنین پیوندهای تجاری همراه است. علاوه بر این ، گروه بزرگی از هتلهای تجاری نفیس را می توان در مناطق تجاری مدرن دبی مانند جاده شیخ زاید یافت. با این حال ، بسیاری از هتل های مشهور لوکس در منطقه ساحل جمیرا واقع شده اند. برخی از ویژگی های منحصر به فرد اکثر هتل های دبی اصل ، لوکس و استثنایی است.

برج العرب یک مقصد مورد علاقه برای مسافران تعطیلات به دبی است ، این اولین هتل هفت ستاره است که احتمالاً بزرگترین هتل لوکس در دبی است. معروف به “برج العرب” ، از 28 طبقه تشکیل شده است که هر یک به دلیل معماری بی نظیر و چشم اندازهای باشکوه مشهور است. علاوه بر این ، هتل دارای بلندترین سالن دنیا و دارای طول 600 فوت است. امکانات هتل شامل بسیاری از امکانات دیگر ، 202 سوئیت مجهز به امکانات عالی ، پنج رستوران با منوی مجلل 24 ساعته ، چهار بار و یک مرکز اسپا مجلل است.

بهترین هتل های دبی هتل: دریاسالار پلازا ، هتل آپارتمان الجواهره ، هتل با حیاط عربی ، هتل دبی ، هتل متروپولیتن پالاس دبی ، هتل هاوتورن دیرا ، هتل تاج پالاس دبی و هتل بین المللی یورک است.

سرانجام ، یافتن هتل های مقرون به صرفه در دبی برای بودجه تعطیلات خود بسیار مهم است. وقت خود را برای مقایسه قیمت بسیاری از هتل ها و انواع دیگر اقامتگاه بگذرانید. آپارتمان های تعطیل و ویلاهای موجود در منطقه Sea Cave دو گزینه اقامتی اضافی برای افراد در تعطیلات در دبی هستند. با مقایسه قیمت ها و خدمات می توانید اطمینان حاصل کنید که از ویژگی های مورد نیاز خود در هتلی با برچسب قیمتی که می توانید از آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا