ساختمان و مسکن

هتل های مجلل در گوا – لمس کردن ارتفاعات جدید امکانات

شاید یکی از محبوب ترین مناطق توریستی در هند ، گوا کوچک زمردی باشد. ضعف نامتقارن ، ماسه های نقره ای ، آب دریا لاجوردی ، صدای خروشان موج های دریا ، زندگی شبانه هیجان انگیز و غذاهای دریایی الکتروریکی عناصری هستند که توضیح می دهند که چرا گوا در بین عشایر جهان برای تعطیلات در هند جای دارد. با توجه به افزایش زیاد تعداد گردشگران خارجی در گوا ، بازیکنان مشهور در صنعت میهمان نوازی به بسیاری از هتل های لوکس رسیده اند که در ارائه استانداردهای مهمان نوازی بین المللی رهبر هستند.

هتل های پنج ستاره گوا مجهز به امکانات مدرن برای ترساندن اقامت لوکس هستند. در بین تمام هتل های مجلل در گوا ، هتل هایی با سواحل پانوراما مورد علاقه قرار می گیرند. بهترین ویژگی این هتل ها دکوراسیون استعماری آنها در گذشته در پرتغال است که به شکلی مناسب لوکس جهانی و فضای خلوت را تکمیل می کند. برخی از بهترین 5 ستاره گوا در گوا جنوبی واقع شده اند.

در میان بسیاری از هتل های لوکس در گوا ، تنها نامی که به سرعت صعود از نردبان محبوب برای ارائه خدمات کلاس جهانی و یک فضای دلپذیر لذت می برد Leela Goa است. اگر ایده تعطیلات شما این است که تجارت را با اوقات فراغت مخلوط کنید ، Leela Goa قطعاً بهترین شرط بندی شماست. کل هتل ترکیبی از زیبایی شناسی معماری پرتغال و جنوب هند است. غذای Leela Goa جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. چه در مورد ناهار خوری کنار استخر در آفتاب در چترهای رستوران ، تعطیلات ایتالیا در ریورساید و چه غذاهای دریایی خوشمزه در سوسگادو باشد ، این هتل مجلل طیف وسیعی از تجربه های ناهار خوری را برای ترساندن جوانه های طعم اپیکوئیان ها ارائه می دهد.

علاوه بر اسکان های لوکس و ناهار خوری های لذیذ ، می توانید در انواع تفریحات مختلف مانند بازی گلف ، لذت بردن از آفتاب در ساحل موپور ، ملاقات با ماهیگیران و جوان سازی آنها از طریق درمان های ماساژ آیورودیس شرکت کنید.

نام Park Hyatt Resort نیز در لیست هتل های لوکس Goa گنجانده شده است. به راحتی در حاشیه ساحل بکر Arosem واقع شده است ، Park Hyatt Resort در 45 هکتار از باغ های محوطه واقع شده است و دارای مناظر موضوعی از دهکده هند و پرتغالی و منظره ای خیره کننده از دریاچه های درخشان و باغ های مرفه است. بهترین ویژگی این استراحتگاه پنج ستاره Spa Sereno است که از طرف کارشناسان مسافرتی از سراسر دنیا جوایزی را کسب کرده است.

Zuri White Sands Resort در ساحل Varca واقع شده است و مکانی ایده آل برای کسانی است که می خواهند در زندگی استرس زا خود را به آرامش برسند و ترس ها و تنش های روزمره را پشت سر بگذارند. این هتل تنها لوکس در کل ساحل Varca است و اقامتی راحت در محیط های مجلل را ارائه می دهد. میهمانان می توانند تعطیلات خود را در این تفرجگاه مانند مهمانی بگذرانند که در آن هیچگونه فعالیت تفریحی و تفریحی برای شما و خانواده وجود ندارد.

اگر گوا یک بهشت ​​غیرقابل توصیف برای هند است ، پس La Lalit Golf و Spa موفق ترین محل اقامت این آسمان است. لالیت یکی از زیباترین استراحتگاه های ساحلی در انزوا است و ترکیبی زیبا از فرهنگ Goan با معماری پرتغالی را ارائه می دهد. ویلاهای خصوصی این استراحتگاه مجلل به لطف منطقه جادار و امکانات کلاس جهانی ، احساس راحتی از خانه را به شما می دهد. جبهه ساحلی منحصر به فرد علاوه بر اقامت در یک پادشاه ، عایق ای را که به شدت به یک سفر تعطیل نیاز دارند ، می دهد. و تا آنجا که سرگرمی می رود ، هتل یک سری از تجربه های سرگرمی را برای تعطیلات شگفت انگیز در گوا در اختیار شما قرار می دهد.

هتل های مجلل در گوا پیله های شگفت انگیز از امکانات و تجربیات سرگرمی. شیوه ابتکاری آنها برای مهمان نوازی و اقدامات تفریحی دلیل افزایش محبوبیت آنها در بین بادیه نشینان جهانی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا