ساختمان و مسکن

هتل های Nainital دارای بهترین منظره دریاچه ننه هستند

Nainital واقع در میان باشکوه Kumaon Hills در اوتاراکند ، ایستگاه تپه ای زیبا است. اصلی ترین جاذبه در ناینیتال دریاچه نائینی است که پس از آن نام این شهر قرار گرفته است. گذشته از فرصت های گشت و گذار فراوان ، گردشگران می توانند از قایقرانی ، پیاده روی ، پیاده روی ، تماشای پرندگان و خرید در بازارهای شلوغ ناینیتال لذت ببرند.

ناینیتال یکی از محبوب ترین مقصد تعطیلات در شمال هند است. البته هیچ کمبود هتل با کیفیت در Nainital وجود ندارد. با این حال ، برای جلوگیری از دردسرهای لحظه آخری باید اتاق ها را از قبل رزرو کنید. همچنین می توانید بسته های تعطیلات اختصاصی را به Nainital دریافت کنید که شامل تخفیف در هتل و اتاق های مسافرتی می شود.

جاذبه های گردشگری Nainital

ناینیتال به منطقه دریاچه ها معروف است و از طریق راه و راه آهن به راحتی قابل دسترسی است. پس از ورود به ناینیتال ، می توانید بر روی چرخ دستی های مسافری سرگردان شوید. با این حال ، پیاده روی در خیابان های ناینیتال به خودی خود بهترین فعالیت توریستی است که توسط بخش گردشگری محلی ترویج می شود. منطقه شلوغ در خیابان خیابان ترافیک وسایل نقلیه را بین 6 و 9 بعد از ظهر محدود می کند. عابران پیاده در این ساعات به راحتی می توانند در امتداد جاده مرکز خرید و پیاده روی کنند.

بازدید از آن در هر زمان از سال ، از ماه مه تا جولای اوج فصل گردشگری در ناینیتال ، بسیار عالی است. Nainital در تمام سال دارای هوای سرد و دلپذیر است ، در حالی که برف در ماه دسامبر و ژانویه باران می بارد. قبل از برنامه ریزی سفر خود به آنجا ، باید در مورد نوع آب و هوایی که می خواهید امتحان کنید فکر کنید. همچنین به شما در انتخاب بهترین اتاق ها به شما کمک می کند هتل در Nainital.

دریاچه نائینی که در میان هفت کوه مرتفع ناینیتال واقع شده است ، یک دریاچه آب شیرین است. این شهر 3.5 کیلومتر طول دارد و شهر را به دو قسمت تالیتال و مالیتال تقسیم می کند. این دریاچه جذاب مملو از بسیاری از ویلاهای کوچک و خانه های زینتی کشور است. دریاچه نائینی بزرگترین جاذبه در ناینیتال است و گردشگران از قایقرانی ، قایق سواری ، قایقرانی در دریاچه و قدم زدن در سواحل سنگی و پل های قوسی آن لذت می برند.

Nainital همچنین یک درمان واقعی برای دوستداران طبیعت است. شما می توانید بسیاری از پرندگان را ببینید و سفر به پارک ملی جیم کوربت را نیز برنامه ریزی کنید ، فراموش نکنید که از خانه گورنی در آریاپاتا هیل ، خانه سابق جیم کوربت و اکنون یک موزه محبوب بازدید کنید.

جدا از آن ، می توانید از سایت های گردشگری زیر نیز بازدید کنید:

• آریاباتا هیل

• گوانو هیلز ، بانجوت

معبد ناندا دیوی ، دریاچه ننه

معبد نینا دیوی

جریان ساریاتال ، جاده کالادونگی

کلیسای سنت جان ، مالیتال

هتل های ناینیتال

با توجه به ازدحام گردشگران که هر سال به Nainital مراجعه می کنند ، پیدا کردن بهترین هتل ها در Nainital کاری دشوار نیست. شما به راحتی می توانید با بودجه ، نرخ های استاندارد ، کلاس اول ، لوکس و لوکس هتل های ایده آل را پیدا کنید. تمام هتل های Nainital به دلیل مهمان نوازی و غذای خوشمزه خود شناخته شده اند. همچنین می توانید تعطیلات خود را در یک هتل میراث و تفریحی لوکس کنار دریاچه در ناینیتال بگذرانید. شهرک نشینان انگلیس Nainital را مجدداً بازسازی کرده اند و شما می توانید تأثیر تاریخی آنها را در بسیاری از بناها و محل های اقامت در ناینیتال تجربه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا