هدف شرکت بررسی – آیا جهان آماده آب جو سبز است؟

[ad_1]

شرکت های AIM (AIM International) آرزو می کنند از طریق محصولات مختلف غذای سالم تهیه کنند تا به حفظ یک بدن سالم کمک کنند. این یک شرکت بازاریابی چند سطحی است که اطلاعات و محصولات را از طریق نمایندگان خود توزیع می کند. اگر نماینده ای هستید که با شرکت های AIM کار می کنید یا قصد دارید یکی از آنها شوید ، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که آیا برنامه درآمد این شرکت به اندازه محصولات خود سالم است یا خیر.

هدف شركتهای AIM در سال 1982 توسط دنیس ایتامی به منظور بهبود سلامتی مردم از طریق ارتقاء عادات غذایی خوب و كمك به هضم ، تشکیل شدند. این شرکت از عادات غذایی سالم و ورزش حمایت می کند. این سازمان به یک رویکرد شخصی به بازاریابی و فروش محصولات معتقد است. از این رو ، روش بازاریابی شبکه به جای داشتن یک فروشگاه خرده فروشی به تصویب رسید. نان و کره این شرکت آب جو سبز و 35 محصول خوب است.

شرکت های هدفدار – بررسی فرصت های درآمد فرصت درآمد ارائه شده توسط شرکتهای AIM واقع بینانه است. شما یا می توانید برای احیای هزینه محصولاتی که خریداری کرده اید سخت تلاش کنید یا برای ساختن یک تجارت پر رونق که درآمد پسماند خوبی را فراهم می کند سخت کار کنید. این شرکت آموزش را ارائه می دهد و هرگونه اطلاعاتی را که در مورد مکان خود در سلسله مراتب نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. برنامه ها و پاداش های پاداش جذاب هستند ، به شرط اینکه بتوانید یک شبکه خوب از مشتریان بسازید و افراد کافی را استخدام کنید.

o آنچه باید در مورد این کار بدانید اگر بازیابی هزینه های شما هدف شماست ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های برنامه آموزشی را رعایت کنید ، با دوستان و نزدیکان خود تماس بگیرید و محصولات را به آنها بفروشید. به این ترتیب ، می توانید آنچه را صرف کردید ، پس بگیرید. شاید کمی بیشتر. با این حال ، اگر به فکر ایجاد یک تجارت موفق با محصولات این شرکت هستید ، باید بعداً فکر کنید. آموزش AIM International به شما نمی گوید چگونه می توانید با ما تماس بگیرید یا چگونه یک مشتری بزرگ داشته باشید. ممکن است شرکت شما را به مشارکت در فراخوانی سرد ، سازماندهی جلسات یا صحبت با مشتریان در خرده فروشی ها و غیره تشویق کند. در حالی که ممکن است این موارد گاه به گاه مؤثر باشد ، باید در نظر داشته باشیم که این تکنیک ها منسوخ شده اند. بیشتر مشتری ها تمایل دارند که از این تماس گیرندگان دوری کنند. ممکن است با فراخواندن آنها به جلسات ، مشتریان علاقمند را دور کنید!

ترفندهایی برای رسیدن به بالا ساده! به سادگی به سمت فن آوری های جدید تضمین شده برای جلب مشتری به سمت مشاغل خود استفاده کنید. بازاریابی اینترنتی روندی نوظهور است که ثابت شده است برای بسیاری از نمایندگان بازاریابی شبکه ای مانند شما بسیار سودمند است. با استفاده از ابزارهای متنوعی برای پخش این کلمه در میلیون ها کاربر اینترنتی ، می توانید توجه افراد علاقمند به محصولات غذایی را جلب کنید ، اطلاعات تماس آنها را دریافت کرده و اطلاعات مربوط به محصولات AIM International را ارائه دهید. خود را از دیگر بازیگران متمایز کنید ، تجارت آنلاین خود را تشویق کنید و از مردم بخواهید که مشترک شوند. رازهای زیادی برای بازاریابی آنلاین مانند استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی و بازاریابی مقاله وجود دارد که مطمئناً به خوبی عمل خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا