هر از گاهی روابط عمومی – یک مرور کلی

از آنجایی که تغییر به عنوان ادویه زندگی تلقی می شود ، مانند هر شکل بازاریابی ، روابط عمومی طی سالیان گذشته دچار یک تغییر شدید شده است. شیوه های مدرن روابط عمومی از محدود شدن به رسانه های چاپی ، تا کار با روزنامه نگاران بسیار متفاوت از آنچه در دو دهه پیش بود ، شکل گرفته است. با هر شرکت آنلاین و با افزایش تعامل مشتری با گذشت هر روز ، اشکال جدیدی از برنامه های ارتباط با جامعه در حال ظهور است. وبلاگ نویسان ، اینفلوئنسرها و مدیران شبکه های اجتماعی نقش روزنامه نگاران را در زمینه مدرن روابط عمومی به عهده گرفته اند.

تلویزیون | خنده

افراد سنتی در روابط عمومی که فقط با گروه های روزنامه نگاری کار کرده اند ، مفهوم جدید روابط عمومی دیجیتال را که بصورت آنلاین و رسانه های اجتماعی در حال انجام است ، خنده دار می دانند. وبلاگ نویسی و ارتباط با اینفلوئنسرها از نظر آنها عجیب است. برخی حتی این را به عنوان روابط عمومی درک نمی کنند. با این حال ، یک متخصص روابط عمومی با فن و یا کسانی که صنعت اینترنت را می شناسند اهمیت تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رسانه های اجتماعی را درک می کنند. روزنامه نگاران باتجربه امروز به خوبی هنر و اهمیت ارسال اطلاعات در زمان واقعی از طریق توییت های زنده از یک کنفرانس مطبوعاتی مهم را می دانند.

در گذشته ، مطبوعات ، رادیو و تلویزیون منابع اصلی انتشار اطلاعات بودند. اینها تنها رسانه ای بودند که می توانستند پیامی را ارائه دهند و مقامات روابط عمومی را از نتایج این پیامها بی اطلاع بگذارند مگر اینکه کمپین بسیار موفقیت آمیز باشد. امروزه روابط عمومی دیجیتال فقط به ایجاد یک جریان ارتباطی دو طرفه کمک نمی کند زیرا بازاریاب ها می توانند خواسته های مخاطبان را تعریف کرده و پیام ها و محصولات خود را متناسب با آن شکل دهند. همچنین ، کانال های روابط عمومی مدرن مانند وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات عمومی آنلاین ، به متخصصان روابط عمومی تصویری دقیق از تأثیر فعالیت های روابط عمومی آنها می دهند. آنها می توانند ادویه جات را در صورت لزوم به مواد معطر اضافه کنند. حتی ، محتوای پیام در مبارزات انتخاباتی امروز تغییر کرده است. این تمرکز دیگر بر روی مارک تجاری و سخنگوی آن نیست ، بلکه تصمیم دارد چیزی ارزشمند به مشتری بدهد. مارک ها دیگر در مورد خود و اینکه “بهترین” هستند صحبت نمی کنند زیرا صدها نفر دیگر همین حرف را می زنند. محتوا در این عصر اطلاعات سلطان است و هرکسی که بهترین محتوا را داشته باشد مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند. پذیرش محتوا توسط تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی در آماده سازی شما برای موفقیت در برابر رقبای خود در روابط عمومی مدرن دیجیتال نقش اساسی دارد. وقتی دیگران مرتباً درباره شما صحبت می کنند ، از مزایای این سیگنال های مثبت بهره مند می شوید. این امر باعث شده است که تأثیرگذاران در تعیین رشد برندها بسیار قدرتمند باشند.

بر اساس مطبوعات PR دیگر تنها استراتژی روابط عمومی نیست ، مارک ها وبلاگ نویسی می کنند و سایر وبلاگ نویسان با نفوذ را ترغیب می کنند تا محصولات خود را بررسی کنند. استفاده از یک پیام تعاملی و جذاب از نظر بصری به بهبود علت نام تجاری کمک می کند ، محتوای دوست داشتنی تر ، محبوبیت بیشتری در کمپین روابط عمومی دارد. با توجه به اینکه امروزه رسانه های اجتماعی یک رسانه بسیار تأثیرگذار در ارتباطات هستند ، این برند نمی تواند از این سیستم عامل ها دوری کند. مارک ها دائماً نیاز به ایجاد محتوای جذاب دارند که مکالمات بین آنها و مخاطبان را آغاز کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا