هر پنی را حساب کنید

[ad_1]

برای هر چیزی که می خواهید بخرید و / یا برای هر آنچه که می فروشید باید نوعی انگیزه یا پاداش ایجاد کنید تا سکه های بیشتری را در جیب خود اضافه کنید.

بیایید با آن روبرو شویم – شرکتهای رسانه های اجتماعی پر رونق و رو به رشد مانند Facebook Twitter YouTube LinkedIn و MySpace کارهای بزرگی را در جهت جلب نیاز ما به تعلق اتصال اشتراک و بیان نظرات خود در سراسر بازار جهانی انجام داده اند. ما مانند هر دوره دیگری در تاریخ مدرن بشریت ما پیشرفتهای زیادی در فناوری های ارتباطی سیستم عامل ها و سرویس هایی داریم که از وب پشتیبانی می کنند – به گونه ای که امروزه هر کسی از تقریباً در هر نقطه روی زمین می تواند با درجات متمایز از ویژگی های مختلف شناخته و شنیده شود.

این درجه تمایز درک شده اکنون به پایدارترین و قدرتمندترین افراد و یا سازمانها امکان می دهد تا بتوانند مخاطبان را جذب و جذب کنند – تعداد فزاینده ای از پیروان پیروان و طرفداران محبوب – این تعداد در ده ها صدها و هزاران هزار نفر.

برای هر هدف واقعی که ممکن است بپرسید – سپس ادامه دهید.

من همچنین رشد انفجاری فیسبوک را درست قبل از چشمانم دیدم – همین اواخر من متوجه شدم که واقعیت واقعی پشت واسطه رسانه های اجتماعی است. در حالی که به نظر می رسد شبکه های اجتماعی به معنای اصلی آنها تقویت و تبادل روابط و ایده های انسانی در یک محیط جهانی هستند – آنها همچنین به ابزاری اساسی برای ترویج رشد تبادل و مصرف نه تنها ایده ها بلکه محصولات روزمره کالاها و خدمات تبدیل شده اند.

امروزه به همراه SME ها مشغول کار در خانه از کارآفرینان بازاریاب های وابسته و شبکه ها و موسسات محلی و منطقه ای تعداد فزاینده ای از غول های اصلی شرکت در حال روی آوردن به سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر هستند تا از مزایای حفظ مزایای بازاریابی ارجاع ارتباطی – بازاریابی مبتنی بر گواهینامه مشهور یا کرکی نیست. این پس اندازهای گسترده صرف نظر از اندازه نسبی آنها به حاشیه ها و سودهای بالاتر تبدیل می شود.

اما اکنون سوالی که باید پرسیده شود – اگر بازاریابی ارجاعی عامل اصلی تولید این پس انداز است و ما (ساکنان رسانه های اجتماعی) مدافع این محصولات و خدمات هستیم چرا غول های اصلی رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر و شما لوله دارند که این ثروت را به اشتراک نمی گذارند؟ به طور مداوم با مدافعان رسانه های اجتماعی رو به رشد است – چرا این سکه ها به جیب ما نمی شوند.

در مورد آن فکر کنید – هر آنچه را که می خریدید و / یا هر آنچه را که می فروشید و یا به فروش کمک می کنید یا نوعی انگیزه یا پاداش ایجاد می کنید – نباید به کسانی بازگردد که به دستیابی به نتایج سودآورتر کمک کنند. اضافه کردن سکه های بیشتر در جیب پایگاه مصرف کننده برای رسانه های اجتماعی مستقیم و غیرمستقیم. و وقتی می گویم پنی آن را به راحتی نگیرید. وی برای لحظه ای مکث کرد و تأثیر این سکه ها میلیارد ها و بیلیون دلار مصرف کننده را به شدت تشدید کرده است.

ارسال کنید اگر محصول یا خدمات به دست آمده از طریق تأثیر جامعه ارجاع از طریق رسانه های اجتماعی هدایت شود پس انداز اضافه شده در هزینه بازاریابی / تبلیغات باید با انصاف به همان پایگاه مصرف کننده برگردد. از طرف دیگر اگر محصول یا خدمات از طریق کانال های سنتی بازاریابی / تبلیغاتی بدست آید – فروشنده باید این سود را برای حفظ هزینه های بالای تبلیغات و بازاریابی سنتی حفظ کند.

تصور می کنم می توانم سازمانی مانند فیس بوک را تصور کنم برای شروع استفاده از بستر جهانی خود مشترکان خود را برای استفاده از بستر جهانی خود شروع به پرداخت شارژ ماهانه یا سالانه کند به خصوص وقتی که اکنون با افزایش دلارهای تبلیغاتی از شرکتهای بزرگ حمایت می شود – این مانند پرداخت دو برابر مالیات خواهد بود.

آیا انقلابی در راه است؟

آیا تغییرات خلاقانه و خلاقانه باعث افزایش می شوند و به جامعه رسانه های اجتماعی این امکان را می دهند تا در رشد و سود حاصل از سیستم عامل های ارزان تر بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت کنند؟

درست همانطور که ما نیاز به یک شورش علیه هرزنامه ها داریم جامعه رسانه های اجتماعی باید در برابر این همه سودهای افزایش یافته از همه غول های مهم رسانه های اجتماعی مقاومت کنند و تقاضا کنند.

ما مردم نیروی فروش نمایندگی های فروش و دارندگان گواهینامه زنده هستیم که امید به زندگی همه محصولات و خدماتی را که انتخاب می کنیم برای مصرف آنها حفظ یا کاهش می دهیم.

هر زمان ممکن باشد هر مورد یا خدمات قابل تحویل خریداری شده از طریق کانال شبکه ارجاع مؤثر – باید پس انداز ملموس را برای طرفداران بالقوه رسانه های اجتماعی فراهم کند.

این وظیفه ماست که هر سکه را حساب کنیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا