هزینه های خرید – آنها چه هستند و چگونه می توانند شما را به میلیون ها دلار تبدیل کنند؟

در دنیای امروز ، وب سایت های تجارت الکترونیکی نمی توانند درآمد خود را از طریق وب سایت خود تولید کنند. یک وب سایت موفق باید از وب سایت های خرید آنلاین مختلف مانند Shop.com ، Amazon ، Biz Rate ، Biz Buyer ، Price Graber ، Froogle و غیره استفاده کند.

تبدیل | دلار

وب سایت هایی مانند آمازون ، Nextag و Yahoo! خرید و غیره برخی از سودآورترین وب سایت های اینترنتی هستند. آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که هیچ کالایی را شخصاً به فروش نمی رسانند ، آنها از هزاران تاجر کوچک مانند شما تشکیل شده اند. آنها میلیون ها دلار برای تبلیغات وب سایت خود خرج می کنند و ترافیک را به سمت همه بازرگانان خود به نفع شما هدایت می کنند.

دو راه اصلی وجود دارد که می توانید از این فرصت استفاده کنید. بارگیری محصولات و فیدهای محصول.

پس از دریافت تأیید حساب ، با تهیه یک فرمت دقیق مورد نیاز ، با این وظیفه هولناک خواهید بود که تمام محصولات خود را به آنها تحویل دهید. متأسفانه اگر کامل نباشد ، برای شما لگد می زند. با فرض اینکه شما بیش از چند محصول داشته باشید ، خوراک محصول تنها گزینه های واقعی شما خواهد بود. بارگیری یک یا دو محصول بسیار آسان است ، اما برای برخی از مشتریان من که صاحب هزاران محصول هستند ، خط پایین بهترین و تنها گزینه است.

خوراک محصول در واقع یک صفحه گسترده اکسل است که کلیه محصولات و هر ویژگی خاصی را که می خواهید در آن قرار دهید ، لیست می کند. برخی از اطلاعات مورد نیاز شامل قیمت گذاری ، توضیحات ، URL محصول ، URL تصویر ، اندازه ، رنگ و غیره است. هر سایت خرید زیر دارای طرح خاص خود است ، آمازون عمیق ترین و بالقوه ترین سود است. ما نماینده مشتریانی هستیم که در حال حاضر بیش از 100000 دلار در ماه در آمازون درآمد کسب می کنند.

برخی از سایتهای خرید ما برای فید محصولات ایجاد شده اند:

آمازون:

Amazon.com یکی از شرکتهای برتر تجارت الکترونیکی در جهان است. آمازون به عنوان یک بازار خرید مانند سایت خرید مقایسه کار می کند ، آمازون قیمت ها را در همه چیز از کتاب ، موسیقی ، تجهیزات ورزشی ، آرایشی و جواهرات ارائه می دهد. آمازون غالباً فیدهای فروشگاه محصولات را به سایر سایت های خرید مقصد می فرستد تا به حداکثر دامنه محصولات برای خریداران برسد و با هزاران بازرگان کار کند تا یک کالای بسیار متنوع را ارائه دهد که خریداران می توانند از آن استفاده کنند.

Become.com:

Become.com تنها موتور جستجوی عمودی برای خرید است که تجربه جستجوی یکپارچه محصول و مقایسه خرید را در یک مقصد ارائه می دهد. این سایت منحصر به فرد به افراد کمک می کند تا با ارائه بررسی های جامع ، بی طرفانه ، مربوط به محصول ، اطلاعات در مورد میلیون ها محصول و امکان خرید این محصولات از خرده فروشان در سراسر وب ، تصمیمات خرید بهینه را بدست آورند. تکنیک AIR آن (ارزیابی شاخص همگرایی) با استفاده از تحلیل متنی ساخته شده است که هوش انسانی را برای دستیابی به نتایج هدفمند ادغام می کند. این اطلاعات تحقیق جامع ، مرتبط و بی طرفانه را برای شما در انتخاب محصول مناسب فراهم می کند. Become.com یک سرویس خرید مقایسه را برای کمک به خریدار در بهترین خرید و فروش در صدها وب سایت فروشگاهی ارائه می دهد. هدف آنها پیدا کردن محصول مناسب با بهترین قیمت برای صرفه جویی در وقت و هزینه است. یک سایت مقایسه خرید نسبتاً جدید ، از نظر بودجه خوبی در حال رشد است.

BizRate:

Bizrate اکنون Shopzilla است اما همچنان به عنوان یک سایت خرید مستقل کار می کند. Bizerte جزء اولین سایتهای مقایسه خرید بود و امروزه یکی از بزرگترین ، سریعترین و دقیق ترین موتورهای جستجوی خرید در اینترنت است. Bizrate حاوی یک فهرست بیش از 30 میلیون محصول از بیش از 50،000 تجار بزرگ و کوچک است. Bizrate فیدهای فروشگاه محصولات را به سایر سایتهای خرید مقصد ارسال می کند تا محصولات را به خریداران برساند.

لبه خریدار:

خریدار لبه ، موتور جستجوی مقایسه ای پیشرو برای خرید ، توسط تیمی از متخصصان کالاهای مصرفی که در رفتار خریداران متخصص هستند ، طراحی و ساخته شده است. میلیون ها خریدار آنلاین ماهانه برای بررسی محصولات بی طرفانه ، مقایسه قیمت ، رتبه بندی بازرگان و نکات خرید از خریداران لبه بازدید می کنند. BuyersEdge.com فروش هدفمند و واجد شرایط را به بازرگانان هدایت می کند ، ضمن اینکه همزمان محصولات خود را ارتقا می بخشد و باعث ایجاد آگاهی از برند می شود.

تقاطع کمیسیون:

یک شرکت ValueClick ، ​​Komisioner Junction یک رهبر در بازاریابی آنلاین مبتنی بر عملکرد است ، و راه حل های پیشرفته ای ارائه می دهد که روابط آنلاین استراتژیک بین تبلیغ کنندگان و ناشران را تسهیل می کند و نتایج قابل اندازه گیری را برای هر مشتری تولید می کند. کمیسیون Junction با انتشار معیارهای عملکردی برای تبلیغ کنندگان ، ناشران و تبلیغات در بازار خود و بهره گیری از تخصص خود در بازاریابی آنلاین از طریق خدمات ، آموزش و ارتقاء ، یک بازار آزاد ایجاد می کند که کم خطر و پاداش بالایی برای مشتریان خود دارد. این شرکت میلیاردها برداشت در هر ماه تولید می کند و آن را از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی جهان قرار می دهد. ناشران تبلیغات و پیوندها را مستقیماً در داخل و اطراف محتوای خود قرار می دهند و کمیسیون کسب می کنند. تبلیغ کنندگان آنلاین ، دسترسی خود را گسترش می دهند ، مارک خود را می سازند ، فروش خود را افزایش می دهند و هزینه های خرید مشتری را کاهش می دهند ، همه اینها بر اساس مبلغ پرداختی انجام می شود. این شرکت بر اساس هر مبلغ تراکنش و اشتراک درآمد دریافت می کند.

Googlebase / Froogle:

خدمات رایگان ، در حال حاضر ، این یک مقصد مقصد است که هر معامله گر باید از آن برخوردار باشد زیرا این امکان را به خرده فروش آنلاین و خرده فروش بار اول می دهد تا به یک بازار عظیم برای خریداران دسترسی پیدا کنند. Froogle قدرت فن آوری جستجوی گوگل را برای یک کار بسیار خاص فراهم می کند: فروشگاه هایی را که خریدارانی را می فروشند که می خواهند پیدا کنند و آنها را به مکانی که خریداران می توانند از آنجا خریداری کنند هدایت کنید ، پیدا کنید.

GrabCart:

GrabCart یک شرکت حرفه ای و معتبر است که در کانال بازاریابی خرید و فروش پیشرو است. سیستم آنلاین نوآورانه GrabCart ملموس ، ساده و واقعاً مقرون به صرفه است. هیچ هزینه پنهانی ، هزینه تنظیم و هزینه لیست وجود ندارد. GrabCart تنها پس از ایجاد موفقیت آمیز در خرید و فروش بازپرداخت کمی پرداخت می شود. GrabCart با اطمینان از سود تاجران قبل از سود GrabCart ، معامله گران را از هزینه های غیرضروری آزاد می کند. برای این منظور ، GrabCart درصدد افزایش و افزایش نرخ فروش بازرگانان است.

mySimon:

MySimon ، یک شرکت CNet ، با مقایسه خرید و جستجوی محصول و خدمات ، یک مقصد خرید قدرتمند و پیشرفته است. هنگامی که یک خریدار روی یک محصول پیشنهادی کلیک می کند ، خریدار به سایتی که محصول را می فروشد هدایت می شود. MySimon هزاران دسته از محصولات و میلیون ها محصول را جستجو می کند و سپس آن دسته از بازرگانانی را که به فروش می رساند کالایی را می دهد که به خریدار اجازه می دهد تا کالاهای ارائه شده را قبل از خرید از یک تجارت آنلاین مقایسه کند ، شناسایی می کند.

NexTag:

NexTag.com سایت خرید پیشرو برای مقایسه محصول و خدمات مالی ، مسافرت ، اتومبیل ، املاک و مستغلات ، آموزش و … می باشد. در هسته NexTag.com فناوری جستجوی و مطابقت آن است که خریداران را قادر می سازد سریع قیمت ها را مقایسه کنند و بهترین معاملات را در مورد میلیون ها محصول و خدمات پیدا کنند. برای هزاران نفر از تجار ، ارائه دهندگان خدمات و افراد ، NexTag یک کانال فروش بسیار مؤثر با ترافیک و قیمت های مبتنی بر عملکرد بسیار ماهر است. بیش از 10 میلیون خریدار در هر ماه از NexTag.com برای جستجوی ، مقایسه و خرید محصولات و خدمات بصورت آنلاین استفاده می کنند.

PriceFish.com:

Pricefish، Inc. سازنده Pricefish.com ، موتور جستجوی نوآورانه برای مقایسه اطلاعات خرید و تحویل آنلاین است که به خریداران آنلاین کمک می کند تا اقلام مختلفی از تجار آنلاین را پیدا کنند ، مقایسه و خریداری کنند. Pricefish.com فرایند مقایسه ویژگی های محصول و یافتن بهترین قیمت کلی برای میلیون ها محصول در تعدادی دسته مختلف ، از لیست بازرگانان طبقه بندی شده توسط مشتریان ، ساده می کند. خریداران می توانند محصولات را در دسته های مختلفی پیدا کنند ، از جمله: الکترونیک ، عکاسی ، خانه و باغ ، پوشاک ، جواهرات ، بهداشت و زیبایی و موارد دیگر. Pricefish.com شامل ویژگی های منحصر به فرد چندرسانه ای ، مطالب مفید و طیف گسترده ای از دسته بندی محصولات است که همگی برای دستیابی به تجربه خرید مناسب برای مصرف کنندگان و بازرگانان طراحی شده اند. Pricefish، Pricefish.com و FishClips علائم تجاری مارک های Pricefish، Inc.

PriceGrabber:

میلیون ها نفر از مصرف کنندگان از PriceGrabber استفاده می کنند تا سریعاً قبل از خرید ، اطلاعات رایگان و بی طرفانه درباره محصولات ، خدمات ، بازرگانان و فروشندگان بدست آورند. PriceGrabber خود را به عنوان یک مقصد آنلاین مطمئن و کارآمد برای خریدهای هوشمند تاسیس کرده است. خریداران می توانند فوراً میلیون ها محصول و خدمات منحصر به فرد را که در 22 کانال یافت می شود ، از جمله لباس ، اتومبیل ، کودک و نوزاد ، کتاب و مجله ، تلفن های همراه ، برنامه ها ، لوازم جانبی ، رایانه ، خانه و باغ ، عکاسی و مسافرت پیدا کنند و مقایسه کنند. این سایت همچنین امکان مشاهده و مقایسه بیش از هزاران بازرگان و فروشنده و اطلاعات قیمت گذاری محصولات و خدمات را در اختیار خریداران قرار می دهد و در نهایت به کاربران این امکان را می دهد تا کالای مناسب را از تاجر مناسب با بهترین قیمت پیدا کنند.

قیمت:

PriceRunner یک موتور خرید بین المللی تحسین شده بین المللی است که به مصرف کنندگان امکان دسترسی آسان به اطلاعات جامع خرید در مورد انواع محصولات را می دهد. در سال 2005 توسط مجله PC World در سال 2005 به عنوان “بهترین موتور خرید جامع مقایسه” و توسط مجله Good Housekeeping توصیه شد. PriceRunner جزئیات محصول ، بررسی محصولات ، کاربران خبره و رتبه بندی خرده فروشان را جمع آوری می کند ، به علاوه بهترین قیمت های موجود در یک مکان مناسب. PriceRunner خود را با مقایسه قیمتها از طریق خرده فروشان آنلاین و آفلاین ، از بین موتورهای خرید متمایز می کند و بیشترین مقایسه قیمت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و همیشه پایین ترین قیمت را در اولویت قرار می دهد. هدف PriceRunner فراهم کردن توانایی مصرف کنندگان در تصمیم گیری خرید مطمئن و آگاهانه است. PriceRunner ValueClick، Inc. است

شاکر:

یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای تبلیغاتی موجود امروز. کمترین CPC در PriceShaker.com در صنعت به همراه تعداد زیادی از بازرگانان دارای رتبه بالا ، آنها را به نوعی تبدیل می کنند. با تمرکز بر وسایل الکترونیکی و دستگاههای مصرفی ، PriceShaker.com نه تنها یک سایت مقایسه خرید ، بلکه یک سایت مقایسه محصول و همچنین یک سایت مقایسه خرده فروشی است. علاوه بر تکان دادن اینترنت برای به دست آوردن بهترین قیمت ها ، PriceShaker.com روشهای منحصر به فردی را برای مقایسه محصولات در کنار هم با جزئیات خود و همچنین داشتن ترکیبی از بررسی مشتری و یک سیستم رتبه بندی هدف فراهم می کند – به کاربران کمک می کند تا از خرده فروشی مناسب خرید کنند.

Shopping.com:

Shopping.com ، یک شرکت eBay ، پیشگام در خرید آنلاین بود و امروز یکی از سریعترین مکانهای خرید آنلاین است. با داشتن میلیون ها محصول ، هزاران بازرگان و میلیون ها بررسی از جامعه Epinions ، Shopping.com به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا گزینه های آگاهانه ای را انتخاب کنند و در نتیجه منجر به تبدیل بسیار بیشتر به فروش و ارزش برای بازرگانان شود.

Shopzilla:

این نام همه را می گوید ، Shopzilla یکی از بزرگترین وب سایت های مقایسه خرید است که دارای یک نام تجاری عالی و دارای بودجه خوبی است. با بیش از 25 میلیون محصول از بیش از 45000 فروشگاه فروشگاه. از سیستم های تهویه مطبوع گرفته تا جذابیت زودیاک ، هر آنچه که برای آن خریداری می کنید ، آنها را تحت پوشش خود قرار می دهند. چه به دنبال چیز خاصی باشید و چه فقط در حال مرور باشید ، با Shopzilla نتایج سریع و دقیقی دریافت خواهید کرد که می توانید راه مورد نظر خود را بهینه و طبقه بندی کنید. سرانجام ، Shopzilla تصاویر محصول ، توضیحات مفصل و نظرات مصرف کننده را به شما می دهد. همچنین می توانید تمام موارد خریداری شده را به منوی Shopzilla اضافه کنید و ویژگی های آنها را در کنار هم مقایسه کنید.

Smarter.com:

Smarter.com خدمات پیشرو خرید مقایسه آنلاین است. هدف آنها کمک به مصرف کنندگان در تصمیم گیری های خرید هوشمندانه با ایجاد امکان جستجو و مقایسه محصولات و همچنین مقایسه قیمت میلیون ها محصول موجود در هزاران فروشگاه اینترنتی محبوب است. آنها داده های کالا و بازرگان را بصورت آنلاین جمع آوری می کنند ، آن را در یک فهرست جامع که در Smarter.com ارسال می کنند ، سازماندهی و سازماندهی می کنند.

ضعیف:

UnderBid با ایجاد یک کانال بازاریابی مقرون به صرفه برای بازاریابی ، زمینه جدیدی را آغاز کرد. Underbid مشاغلی را ایجاد می کند که به هر معامله گر متکی به تجار حرفه ای ، معتبر و شرکای واقعی باشد. هیچ هزینه لیست ، هیچ هزینه ای برای هر کلیک ، هزینه هزینه بدون تأثیر ، هزینه پرداخت برای هر مشتری بالقوه ، هزینه اشتراک ماهانه ، بدون هزینه های آماده سازی مقرون به صرفه یا هزینه های پنهان بازاریابی وجود ندارد. Underbid در انتهای دیگر طیف از سایر مدلهای کسب و کار محور بازاریابی قرار دارد و راه حل NO RISK را ارائه می دهد ، کلاهبرداری را با کلیک روی بازرگان از بین می برد زیرا تنها وقتی بازدید کننده خریدهای خود را انجام می دهد ، Underbid کمیسیون کمی را پرداخت می کند.

خرید یاهو:

این سایت مقصد خرید اصلی ، با برند و اصلی است که در آن خریداران می توانند بهترین قیمت ها ، اطلاعات مربوط به محصول و نکات مفید در مورد نحوه خرید کالای مناسب را کسب کنند. هر خریدار می تواند به راحتی قیمت ها و ویژگی های محصول را در بین هزاران بازرگان و میلیون ها محصول محصول مقایسه کند.

به نظر فروتنانه من اگر وب سایت دارید و محصولات را می فروشید ، وب سایتهای خرید ضروری است. این همچنین باید در هر کمپین سئو گنجانده شود. از این گذشته ، کل تبلیغات بازاریابی باید در مورد افزایش سود خالص شرکت شما باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا