هشدار وحدت بین المللی

[ad_1]

بین المللی

اخیراً من به یک شرکت جدید به نام Unicity International معرفی شدم. یک شرکت فروش مستقیم سلامتی و سلامتی. این شرکت چندین محصول بهداشتی ارائه می دهد که با همه چیز از کاهش وزن تا تقویت مردان روبرو هستند. در حقیقت ، شعار Unicity به راحتی می گوید: “زندگی را بهتر کن”. این شرکت از نظر تاریخ غنی است و به نظر می رسد سابقه بسیار خوبی دارد. ریشه های Unicity International عمیق تر از تقریباً هر شرکت بازاریابی شبکه ای در جهان است. Unicity در سال 2001 با ادغام دو شرکت موفق بازاریابی شبکه ای ، Rexall Showcase International و Enrich International تاسیس شد. کمپانی Rexall Drug اولین زنجیره داروخانه را راه اندازی کرد و بیش از 100 سال در ایالات متحده به عنوان یک مارک شناخته شده باقی مانده است. انریچ اینترنشنال یک شرکت هجده ساله بود.

حق رایج متمایز Unicity ، Bios Life نام دارد. این امتیاز به افراد علاقه مند به شغل آزاد این فرصت را می دهد تا تجارت خود را از خانه شروع کنند. هزینه شروع کار حداقل است و برخلاف بسیاری از شرکت های دیگر که از خانه کار می کنند ، Unicity هیچ نگرانی در مورد چیزهای کوچک ندارد. به عبارت دیگر ، آنها به مزاحم مزاحم ماشین ها اهمیت نمی دهند ، که به نظر من پارکینگ شدید است. اکثر افراد به صورت نیمه وقت کار خود را شروع می کنند یا در نهایت به یک کار تمام وقت ، فروش محصولات و حق رای دادن می رسند.

ملاقات من با این شرکت از طریق دوست خوب و همکار بازاریاب شبکه (رودریک مارتین) صورت گرفت. Roderick ، ​​یک متخصص بازاریابی شبکه ای در نوع خود ، توسط یکی از توزیع کنندگان برجسته Unicity (آرون وبر) انتخاب شد. این دو با هم همکاری کردند و طرحی را ارائه دادند که طی چند ماه آینده حضور این شرکت را در آمریکای شمالی منفجر می کند. به راحتی می توان گفت که اگر قبلاً از Unicity چیزی نشنیده اید ، خیلی زود خواهید شنید.

Unicity International کم کم شروع به شکل گیری به عنوان یک رقیب اصلی در بازاریابی فروش مستقیم می کند. آنها در حال ایجاد هیاهویی هستند که باعث می شود رقبای آنها توجه زیادی نشان دهند. Unicity به عنوان یکی از 500 شرکت برتر خصوصی در ایالات متحده معرفی شده است. آنها اعضای خوبی در انجمن فروش مستقیم هستند و همچنین یکی از بهترین برنامه های جبران خسارت و پاداش در تجارت را دارند.

خواه یک مبتدی ، مبتدی یا نیمه حرفه ای باشید ، با استفاده از صفحه وب حرفه ای Unicity که دقیقاً برای شما طراحی و سفارشی شده است ، مانند یک حرفه ای واقعی به نظر خواهید رسید. آنها همچنین دارای یک دفتر کار کاملاً پشتی هستند که هر آنچه برای تبلیغ شرکت و محصولات با استفاده از فیلم ها ، مقالات و بنرها بدون هیچ هزینه اضافی برای صاحب امتیاز لازم دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. برای تعیین رکورد ، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این شرکت درجه یک است و شایسته جوایزی است که دریافت کرده است. آنها فرصتی عالی را برای کسانی که قصد دارند در یک مشاغل خانگی مستحکم وارد شوند ایجاد کرده اند. هم اکنون خود را محتاط بدانید.

دونالد جی پین نویسنده / تاجر مسیحی است. کتاب های او (در هر کجا که کتاب های مسیحی فروخته شود) شما را ترغیب می کند تا در جستجوی بزرگواری به سطح بالاتری برسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا