ساختمان و مسکن

هفت روش برای تأکید بر الگوی تزئینی

بعد از تحقیق در مورد تزئین کتاب ، استفاده از تجربه و اشتباه کردن و کمی رشد ، بالاخره سبک تزیینی را که واقعاً دوستش دارید پیدا کردم. سبک شما می تواند هنر و صنایع دستی ، کشور فرانسه ، آسیایی یا مترو هیپ باشد. اگر هنوز به دنبال سبک خود هستید یا نظر دوم راجع به آنچه که در واقع سبک کلی خانه شماست ، دوست دارید ، تست سبک سرگرم کننده را امتحان کنید http://www.thehomestylist.com.

اکنون که الگوی دکوراسیون را تعریف کرده اید ، ممکن است قسمت دشوار اجرای این سبک و توجه به دیگران به اندازه کافی بزرگ باشد.

هفت عنصر ساده وجود دارد که واقعاً به شما کمک می کنند تا این ظاهر شگفت انگیز را برجسته کنید.

1. یک نقطه کانونی را انتخاب کنید که منعکس کننده سبک تزیین شما باشد.

معمولاً این قطعه متمایز اصلی ترین عنصری است که می بینید و تن اتاق را تنظیم می کنید. اگر این قطعه به روش شما نباشد ، اتاق به نظر شما بهترین نخواهد رسید. به عنوان مثال ، کمد لباس زیبای ملکه آن می تواند از سبک کلاسیک کلاسیک یا یک قفسه چوبی بزرگ روستایی برای منظره کوه از خانه باشد.

2. برای این سبک خاص از رنگ های معمول استفاده کنید.

معمولاً الگوهای مختلف دکوراسیون با گروه مشخصی از رنگ ها برای این نقاشی ظاهر می شود. اطمینان حاصل کنید که اتاق شما این رنگ ها را دارد. به عنوان مثال ، کشور فرانسه به دلیل زیبایی زرد و بلوز شناخته شده است. سبک آمریکایی بدون قرمز ، سفید و آبی یکسان نخواهد بود.

3. در موضوعی که به این سبک توجه دارد ، جمع شوید.

هر فرد به یک قطعه یا گروه چت نیاز دارد که شخصیت و علایق مالک را توضیح دهد. همچنین این گروه نیازی به بزرگ بودن از 3 تا 5 شیء ندارد. کوزه های زنجبیل برای تزئینات آسیایی یا لیوان های چینی زیبا برای تأکید بر سبک باغ انگلیسی.

4- ایجاد یک اصل اصلی بومی کشور یا دوره.

این کار ساده لازم نیست گران باشد. این کارت پستال های قدیمی از ایتالیا به توسکانی ویلا استایل یا پوسترهای شراب از فرانسه برای یک ظاهر معتبر اروپایی و لمس شخصی به دکور اضافه می کند.

5. برای نشان دادن این دکوراسیون یک کتاب سفره بزرگ قهوه خریداری کنید.

کتاب های زیبا و زیبا می توانند به سبکی از سبک شما لذت ببرند. این کتاب نیازی به کتاب تزئینی نیست بلکه موضوع مربوط به سبک است. به عنوان مثال ، تبلیغات پرنعمت برای ظاهری شیبی Shabby یا کتاب اندی وارهول برای ظاهر مترو مدرن.

6. از گیاهان یا گلهایی استفاده کنید که با دکور هماهنگ هستند.

فضای سبز تا زمانی که سالم به نظر برسد می تواند واقعی یا مصنوعی باشد. هیچ چیز ظاهر طراح مانند گیاه در حال مرگ را خراب نمی کند. از آلوئه ورا برای نمای جنوب غربی یا یک درخت استوایی زرق و برق دار برای سبک استوایی استفاده کنید.

7. تمام لهجه ها و لوازم جانبی خود را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها با سبک جدید شما آمیخته اند.

با بررسی هر مورد به طور جداگانه برای دیدن اینکه آیا آن مخلوط شده است (دقیقا مطابقت ندارد) ، می توانید از نظر ظاهری خوب و هماهنگ اطمینان حاصل کنید. به دنبال یک بالش مهندسی باشید تا جلوه ای مدرن به آن ببخشد. برای سبک های قدیمی جهان به دنبال آباژورهای حاشیه ای باشید.

به یاد داشته باشید که تزئین عملی است. یافتن آن لوازم جانبی مناسب برای تأکید بر سبک شما بخشی از سرگرمی است. این نکات به شما کمک می کند سبک مورد نظر خود را به خانه ای که دوست دارید اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا