هفت روند فرصت های شغلی را بصورت آنلاین تبدیل می کند

اینترنت دنیای کار را تحت تأثیر قرار داده و دنیای ما را آنگونه که قبلاً می دانستیم تغییر داد. هفت روند مهم ناشی از گسترش اینترنت در هر گوشه دنیا بوده و باعث افزایش آن شده است.

تبدیل

دانستن این روند ، آگاهی شما را از انواع جدید کار آنلاین و دورکاری که در نتیجه بوجود آمده است ، بسیار افزایش خواهد داد. این روندها مقوله های شغلی کاملاً جدیدی ایجاد کرده اند – مشاغلی که ده سال پیش یا حتی دو سال قبل وجود نداشتند – بعضی از آنها قبلاً امکان پذیر نبودند.

روند شماره 1: اقتصاد در حال تغییر باعث افزایش برون سپاری شده است

با توجه به چالش های اقتصاد فعلی ، بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفته اند که برون سپاری بخشی از مشاغل آنلاین خود منجر به پس انداز قابل توجهی و عملکرد بهتر شود ، در حالی که به آنها اجازه می دهد تا روی “تجارت اصلی” خود تمرکز کنند. با برون سپاری به صورت آنلاین ، شرکت ها می توانند به مهارت ها ، دانش و تخصص خاصی که ممکن است پرهزینه یا وقت گیر باشد برای توسعه داخلی دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ، شرکت ها دریافتند که با استفاده از قابلیت های اضافی استعدادهای آنلاین از طریق برون سپاری آنلاین ، می توانند نوآوری خود را افزایش داده و زمان بازار خود را کاهش دهند. این می تواند با طراحی ، توسعه و تولید محصولات جدید واکنش بازار را تا حد زیادی تسریع کند.

حرکت به سمت افزایش برون سپاری توسط شرکت ها باعث ایجاد سیل فرصت های جدید تجاری به صورت آنلاین شده است. انواع مختلفی از خدمات برون سپاری آنلاین وجود دارد – مراکز تماس ، ارائه دهندگان پشتیبانی مشتری ، شرکت های مدیریت ارتباط با مشتری ، خدمات پردازش داده ها ، آژانس های کمکهای مجازی و متخصصان فروش تلفن ، به نام چند مورد. این روند منجر به نیاز و گسترش بانکهای اطلاعاتی پیمانکاران به طور فزاینده ای شده است که خدمات خارجی را ارائه می دهند.

جهت شماره 2: هایپربولرفیقایجاد یک تجارت باعث ایجاد یک تجارت جدید به صورت آنلاین شده است

حالا که جهانی گرایی این بازار است و بسیاری از مشاغل جدید بر اساس نیازهای روزافزون مردم برای عبور از تقسیمات فرهنگی ، پولی و زبانی قبلی و محدودیت هایی که قبلاً توسط این بخش اعمال شده ایجاد شده است. اگر شما دو زبانه یا چند فرهنگی هستید ، فرصت های شغلی شما بسیار است.

شرکت هایی مانند abGlobal مترجمان دو زبانه را برای خدمت به صدها مشتری ، از سازمانهای بزرگ دولتی و موسسات حقوقی گرفته تا افراد غیرانتفاعی و افراد استخدام کنید. بسیاری از آژانس های دیگر که مترجمان حرفه ای مستقلی را برای مقابله با سیل ترجمه تولید شده توسط اینترنت استخدام می کنند.

بدون شک ، توانایی صحبت به زبان انگلیسی یک مزیت مهم همچنین برای یافتن کار در این دنیای تجارت جهانی است. از آنجا که اینترنت در درجه اول یک زبان انگلیسی زبان است ، مشاغل کوچک و همچنین شرکتهای بزرگ متوجه می شوند که آنها برای دستیابی یا بهبود توانایی خود در نوشتن و صحبت به زبان انگلیسی نیاز دارند. برای رقابت ، آنها باید بتوانند به طور واضح و دقیق به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این ، صفحات وب ، ایمیل ، مقالات ، مواد فروش و اسناد پشتیبانی مشتری باید نشانگر مهارت استاندارد انگلیسی باشند.

شرکت هایی مانند اسپیس استخدام بلندگوهای انگلیسی برای همکاری مشترک به عنوان مربی انگلیسی با دانش آموزان در سراسر جهان از طریق یک سری مکالمات به زبان انگلیسی با مربیان ، سپس برای بهبود فیدبک دریافت کنید. این مثال مربوط به زبان فقط یکی از بسیاری از کارکردهای عملکردی است که پدید آمده است زیرا وب تجارت جهانی کرده است.

جهت شماره 3: هایپربولکالایجاد یک کسب و کار همچنین یک تجارت جدید را به صورت آنلاین ایجاد کرد

برای درک اصطلاح glocalization به این دو کلمه فکر کنید که آنها را با هم ترکیب می کند … دنیای من و شیرین. هایپربولکالشخصی سازی کالایی یا خدماتی را توصیف می کند که در سطح جهانی توسعه یافته است ، اما بصورت محلی سازگار است تا بتواند مصرف کنندگان خصوصی هر بازار محلی را در خود جای دهد. محصولات یا خدمات تجاری آنلاین برای مطابقت با قوانین محلی ، آداب و رسوم ، فرهنگ و ترجیحات مصرف کننده طراحی شده اند. خدمات “محلی” از مزیت و فواید بسیار بیشتری برای مشتریان محلی برخوردار است و بنابراین قابل توجهی در بازار عرضه می شوند.

هی هو! این نمونه ای از شرکتی است که خوشه بندی را انجام می دهد. این یک پورتال خرید است که در سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود. اما این ویرایش بسیاری از مجلات مختلف وب سایت و خدمات خود را ارائه می دهد و با استفاده از مطالب و زبان ها ، افرادی را که در حدود 25 کشور مختلف زندگی می کنند ، از جمله چین ، روسیه و کانادا ، به خود جلب می کند.

تعداد فزاینده ای از شرکت ها در تلاش برای ساختن پایگاه های مشتری و افزایش فروش ، نسخه خود را از موقعیت جغرافیایی در دست تهیه هستند. VIPdesk.com مثالی است آنها “بومی سازی” خدمات خود را توصیف می کنند “بین المللی پوشش و حضور در کنار شیرین تجربهمثلا، دفتر VIP متخصصان داخلی و محلی برای انجام مشاغل در وب استخدام می شوند خدمات پذیرش و تمدید مشتریانی که از منطقه بازدید می کنند. این متخصص محلی به درخواست های اطلاعات ، راهنمایی و کمک در مورد تکالیف محلی مانند رزرو رستوران ، خدمات حمل و نقل ، بلیط یا رویدادهایی پاسخ می دهد.

دفتر VIP این سرویس در حال حاضر یک نسخه محلی سازی شده از خدمات جهانی را در 20 منطقه بازار ارائه می دهد: آتلانتا ، بالتیمور ، بوستون ، شارلوت ، دالاس ، دنور ، دیترویت ، هیوستون ، لس آنجلس ، میامی ، نیویورک ، فیلادلفیا ، ققنوس ، پورتلند ، سالت لیک سیتی ، سن دیگو سانفرانسیسکو سیاتل ، سنت لوئیس و تورنتو ، کانادا.

روند شماره 4: اینترنت انتظارات خریداران را تا حد زیادی افزایش داده است

خریداران اکنون انتظار دارند دانش را به همراه اطلاعات گسترده و مفید خود در مورد محصولاتی که از طریق آنها می توانند قبل از خرید ، یادگیرندگان کاملاً و لطیف شوند. آنها به دنبال توصیه های زیادی نیستند زیرا به دنبال پایه و اساس برای انتخاب های هوشمند هستند.

مصرف کنندگان همچنین گزینه های بیشتری را می خواهند – انتخاب جامع تری از گزینه ها از آنچه معمولاً می توانند در یک فروشگاه آجری و ملات پیدا کنند. آنها با پشتیبانی کامل پس از آن ، انتظار دارند که در هنگام خرید ، راحتی داشته باشند.

این روند گسترش انتظارات و خواسته های مشتری ، دسته بندی های جدید شغلی را ایجاد کرده است که برای رفع این نیازها طراحی شده است. افزایش نیاز مشتری باعث شده تا چشم انداز همه شرکت ها – سنتی و آنلاین – در صورتی که می خواهند شکوفا شوند و یا حتی اگر آنها فقط می خواهند زنده بمانند ، تغییر دهند.

به عنوان نمونه ای از انواع مشاغل این روند ایجاد شده است ، دفتر VIP استخدام در منزلسفیران برندبرای کمک به شرکت ها برای ایجاد وفاداری مشتری ، شرکت خود را از جمعیت متمایز می کنند. سفیر نام تجاری این خدمات به شرکتها کمک می کند تا:

  • جذب و حفظ بهترین مشتریان خود ،

  • افزایش جذب مشتری ،

  • گسترش مارک تجاری آنها در زندگی روزمره مشتریان ،

  • گرفتن اطلاعات و شیوه زندگی و رفتار برای مشتری های خود ،

  • متمایز کردن نام تجاری آنها از رقبا ، و

  • افزایش رضایت مشتری و ارزش مشتری برای زندگی.

روند شماره 5: رسانه های اجتماعی نیازها و چالش های تجاری را تغییر داده است

شرکت ها می دانند که رسانه های اجتماعی اکنون یک جزء مهم در فرایندهای تصمیم گیری برای مشتریان خود است. مصرف کنندگان به احتمال زیاد تصمیم گیری در مورد خرید را بر اساس آنچه می خوانند از افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، فروم ، وبلاگ ، ویکی پدیا و یاهو می خوانند ، اتخاذ می کنند. پاسخ ها

در اینجا برخی از آمارهای بازار آمده است:

  • 72٪ از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای جستجوی شهرت مراقبت از مشتری قبل از خرید استفاده می کنند.

  • 92٪ انتظار دارند كه شركتها از رسانه های اجتماعی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده كنند.

  • 66٪ از شرکتها می خواهند که استفاده از رسانه های اجتماعی را برای خدمت به مشتریان خود افزایش دهند.

  • این پدیده جدید شغل های آنلاین ایجاد می کند که قبل از مشاغل که وظایف جالبی را شامل می شوند تصور نشده است ، مانند:

  • گرفتن اطلاعات از سراسر رسانه های اجتماعی ،

  • تجزیه و تحلیل و شناسایی روند ،

  • فعالانه به مکالمات رسانه های اجتماعی گوش می دهید ،

  • در حال پاسخگویی به مشتریان از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ،

  • مشارکت و درک مکالمات جهانی ،

  • ادغام داده های رسانه های اجتماعی با سایر منابع داده ، و

  • ادغام رسانه های اجتماعی هنگام ایجاد لیست های تماس.

یک دسته از کارهایی که با این روند ایجاد شده است “تحلیلی و تحلیلی رسانه های اجتماعی” است. چه وظایف و خدمات جدیدی برای حفظ و به حداکثر رساندن حضور برند شرکت در دنیای توییت ها ، پست های وبلاگ و هشتگ ها لازم است؟ برای موفقیت ، یافتن کار و ایجاد شغل در دنیای رسانه های اجتماعی ، برای کسب موفقیت ، چه استعدادها ، مهارت ها و استراتژی هایی را باید بازی کنید؟ (برای پاسخ به این سؤالات به فصل 8 مراجعه کنید.)

روند شماره 6: همه جا دسترسی به آموزش آنلاین موانع قبلی برای یادگیری را برطرف می کند

قبلاً چه گواهینامه و یا اعتبارنامه ای دارید؟ به چه گواهینامه ها ، گواهینامه ها یا مدارک معتبر دیگری نیاز دارید؟ اینترنت زمینه بازی را برای کسانی که نیاز دارند یا می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و به دست آورده اند ، تغییر داده است.

هدف از آنچه شما باید بدانید و توانایی انجام این کار ، پیشرفت مداوم است. از طرف دیگر ، اکنون می توانید به راحتی با قرار دادن یک مدرسه یا برنامه به صورت آنلاین ، به راحتی به هر مدرک ، اعتبارنامه ، گواهینامه یا آموزش مورد نیاز یا تمایل خود دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که آموزش و پرورش یک رویداد بود ، اکنون روندی مداوم و مداوم است. از آنجا که شاید مجبور شوید بین رفتن به مدرسه و کار پیدا کنید ، اکنون می توانید یک شغل پیدا کنید و همزمان به مدرسه بروید.

این دسترسی در همه جا است که اکنون باید آنچه را که باید بیاموزیم بیاموزیم ، و چه زمانی و کجا می خواهیم آن را بیاموزیم ، به این معنی است که اکنون امکان ورود شما به مناطقی از کار که فکر می کنید خارج از دسترس شما هستند ، می باشد. با ثبت نام در مدرسه می توانید خود را برای شغل بهتری که همیشه به آن امیدوار بوده اید ، آماده کنید.

جنبش آموزش آنلاین علاوه بر باز کردن فرصت هایی برای یادگیری هر چیزی ، در هر زمان و هر مکان ، بسیاری از انواع جدید شغل را در خود ایجاد کرده است. مناصب اساتید آنلاین ، معلمان آنلاین دبیرستان ، معلمان آنلاین ، مربیان آنلاین و تولید کنندگان مواد آموزشی آنلاین ، از جمله فیلم های آموزش آنلاین وجود دارد.

اکنون که دسترسی به یادگیری فراگیر است ، به لطف اینترنت ، گرسنگی برای یادگیری و یادگیری مادام العمر شده است – مجموعه ای از مطالبات روزافزون را ایجاد کرده است.

مسیر شماره 7: ما به اطلاعاتی دسترسی داریم که می خواهیم بهزیستی جسمی و روحی خود را کنترل کنیم

اینترنت ما را در هر کاری که مربوط به آن باشد ، مدافع سلامت و مشارکت کنندگان فعال خود کرده است. از آنجا که ممکن است کاملاً وابسته و کاملاً وابسته به مراکز بهداشتی و کارکنان بهداشت و درمان محلی بوده ایم ، اکنون می خواهیم مسئولیت بیشتری را برای بهزیستی جسمی و روحی خود به عهده بگیریم. به جای احساس درماندگی در مورد یک علامت یا تشخیص ، ما به طور جدی به دنبال اطلاعات خوب در مورد و دسترسی به این موضوع هستیم ، از جمله روش های درمانی جایگزین ، شیوه های حفظ سلامت که می تواند باعث ایجاد تفاوت و حتی تشخیص های جایگزین بالقوه شود.

این روند تمایل به کنترل ذهن و بدن ما با افزایش اطلاعات دقیق موجود پرورش یافته و به نوبه خود ایجاد تقاضای آنلاین برای اطلاعات ، مشاوره و تعامل با متخصصان است.

از خود بپرسید “این برای من چه معنی دارد؟”

با توجه به این هفت روند ، دنیای تجارت الکترونیک در کجا مناسب خواهد بود؟ در حال حاضر چه نوع جدیدی از کارهای آنلاین و از راه دور ظاهر شده است که یک مسابقه ایده آل برای استعدادها و توانایی های شما خواهد بود ، شما را درگیر می کند و شما را برآورده می کند و ضمن اینکه شما را از مزایای کار در خانه خود ، بازیابی زمان رفت و آمد و سازگاری با سرعت کار شما نیز به شما می دهد؟ با توجه به دسته بندی های شغلی کاملاً جدید تولید شده توسط این هفت جهت ، بسیاری از امکانات بالقوه برای انتقال مؤثر و موفقیت آمیز به یک محل کار الکترونیکی وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا