هفت قدم برای بازاریابی آنلاین موفق و چگونگی کسب درآمد آنلاین با مشاغل مستقر در خانه

[ad_1]

بازار | کسب درآمد

کلید موفقیت در بازاریابی آنلاین موفق و نحوه کسب درآمد آنلاین دانش ، نه فقط دانش عمومی بلکه عمق دانش است. منظور من عمق دانش در همه ابعاد بازاریابی اینترنتی است. در اینجا هفت نکته اصلی وجود دارد که من برای یادگیری و ادامه یادگیری ضروری می دانم.

1) بازاری را که می خواهید وارد شوید انتخاب کنید. ترجیحا شما دانش خاصی در مورد موضوع دارید. اگر اینطور نیست ، در مورد آن و آنچه مردم می خواهند اطلاعات کسب کنید. اگر حاضر به این کار نیستید ، موضوع دیگری را انتخاب کنید که احساس راحتی می کنید و ممکن است علاقه مند شوید. اگر هیچ یک از این مباحث را انجام ندهید ، من حرفه دیگری را انتخاب می کنم زیرا بازاریابی آنلاین برای شما مناسب نیست. برای پیشرفت باید یک موضوع تخصصی پیدا کنید.

2) کلمات کلیدی را با عمق زیاد طی کنید و بدانید که با آنها چه کار کنید و بدون مهارت کلمات کلیدی هرگز پیشرفت نخواهید کرد. بسته های کلمات کلیدی در شبکه وجود دارد و بهترین هزینه ای که باید برای آن بپردازید. با این حال ، برای مرور کلی ، از Google و ابزار کلمه کلیدی آن بیاموزید. در مورد کلمات کلیدی دم بلند و اینکه چگونه به آنها واقعا برای درآمدزایی نیاز دارید ، بیاموزید

3) پس از یادگیری موارد فوق ، شما باید بدانید که چگونه می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید و نه تنها با انتخاب نام دامنه ، بلکه در مورد درآمدزایی وب سایت خود از طریق Google AdWords و AdSense به کسب درآمد بپردازید. مهارت های کلمات کلیدی برای ورود به بازاریابی کمیسیون با PPC (پرداخت هر کلیک) نیز ضروری خواهد بود. اگر کالای خود را برای فروش مهارت های کلمات کلیدی دارید ، این یک ضرورت نیز هست.

4) همه مراحل بالا بی فایده است ، اگرچه شما نمی توانید به سایت خود هدایت کنید. شما باید یک بار دیگر به طور عمیق یاد بگیرید که چگونه به روش های مختلف ترافیک را به سایت خود هدایت کنید. درباره وبلاگ نویسی ، بازاریابی مقاله ، انجمن ها ، نشانک های اجتماعی و حتی PPC اطلاعات کسب کنید.

5) فروش خوب نوشتن یک مهارت اساسی است که شما باید به خصوص در هنگام ایجاد مهارت به آن تسلط داشته باشید

وبلاگ ها و مقالات. اگر می خواهید خواننده را علاقه مند ، آگاهانه و ضروری نگه دارید تا در وهله اول توجه آنها را جلب کند.

6) اتصال همچنین یک اقدام مهم برای بازاریابی اینترنتی است. شما باید تمام جنبه های سیستم تولید ترافیک را به یکدیگر و به وب سایت خود پیوند دهید. پیوندهای خارجی به وب سایت های دیگر نیز یک مزیت بزرگ است.

7) بنابراین ، امور به خوبی پیش می روند ، اما شما هنوز هم باید ادامه دهید. شما باید درباره SEO بیشتر بدانید بله ، باز هم لازم است که تحقیقات بیشتری در مورد کلمات کلیدی انجام شود تا سیستم کلی خود را دستکاری کرده و در صورت عدم تمایل به بازگشت ، این پیوندها را ادامه دهید.

این مرا به پایان می رساند آنچه که من مهمترین مراحل در بازاریابی موفق آنلاین را می یابم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا