ساختمان و مسکن

همه چیز آماده است! این CCRC اکسپرس چین است!

مارلن دیتریش در فیلم 1932 جوزف فون استرنبرگ درباره هری هروی فریاد زد: “بیش از یک مرد طول کشید تا نام من را به شانگهای لیلی تغییر دهد.” اکسپرس شانگهای. او قطعاً پنجه های زیبایی دارد که بیش از آنکه بتوانند روی این ماجراجویی عجیب و غریب در سینمای خاور دور ، خیاروسورو ، حساب این ماجراجویی عجیب و غریب را بشمار بیاورند. در میان مسافرانش در شانگهای اکسپرس نامزد سابق ناامیدش ، کلیف بروک ، افسر پزشکی ناپذیر انگلیس ؛ اعطای مبلغی پرشور و پرشور مبلغین ، گوستاو فون سیففرز ، قاچاقچی مواد مخدر بیهوشی. تاجر اسرارآمیز اوراسیایی وارنر اوللند. به طور هم زمان ، اولند بارها در فیلم های دیگر چینی ظاهر شده است ، از جمله مهمترین آنها چارلی چان ، خیریه چینی و کارآگاه قهرمان مستقر در هونولولو و همچنین شخصیت بعدی فیلم برای این مقاله.

در حالی که قطار در راهروهای خائنانه چین جنگ زده پیموده ، Uland خود را به عنوان رهبر یک گروه شورشی آشکار می کند و قصد دارد مسافران را به گروگان بکشد تا از آزادی مؤلفان زندانی خود اطمینان یابد. به سبک پولی دو سوف ، دیتریش با به تصویر کشیدن بدنام “چینی چینی” ، در طول سفر از نظر جنسی فاصله گرفته است و خود را برای نجات بروک ، مردی که واقعاً دوستش دارد ، به Uland معرفی می کند. کارگردانی توسط جوزف فون استرنبرگ در اوج خود (بررسی ذوب طولانی مدت!) ، اکسپرس شانگهای 80٪ سبک و 20٪ مواد.

بلیط ها ، لطفا….

در این مقاله 3 برجسته ترین و برجسته ترین پیشرفت در زمینه مراقبت از سالمندان تا به امروز ارائه شده است. من از قبل به شما هشدار می دهم ، این مقاله به طرز دردناکی طولانی است اما اطلاعات منتقل شده برای افراد سالخورده ساکن چین بسیار مهم است. هر یک از این پروژه ها حداقل دو سال در بازار بوده و در یک مورد تقریباً 5 سال است. من آن را کمیته های CCRC (انجمن های بازنشستگی مراقبت مداوم) می نامم ، زیرا ، خوب ، این همان چیزی است که آنها برای دستیابی به آنها شروع کردند و تا حدودی همان چیزی است که توسعه دهندگان به انجام رسانده اند … یا بهتر از این ، آنها به وضوح در تلاش هستند تا این کار را انجام دهند. یكی از این پیشرفت ها از كمكهای خارجی محدود بهره برده است ، در حالی كه سایرین این كار را نكرده اند. کسانی که به وضوح از آن بهره مند شده اند و بنابراین بهترین برنامه مراقبت از سالمندان را در چین امروز دارند. همه آنها با نقاط ضعف مشترک ، هر کدام نقاط قوت خود را دارند. به طور خلاصه ، این یک کیف مخلوط و چشم بی تجربه است (بخوانید: تجربه زندگی ارشد چینی ها ، نه تجربه غربی های قدیمی ؛ این را می گویم تقریباً همه پزشکان مراقبت از سالمندان غربی که اولین پروژه چینی را می بینند که بلافاصله نتیجه می گیرند که تمام مراقبت از سالمندان چینی خراب قطار است). به نظر می رسد ایده زندگی در چین در مسیر اشتباه است. اما خیلی زود است و قطار ایستگاه را ترک نکرده است ، حداقل نه فقط هنوز.

به کسانی که به دنبال مدیریت مشاغل مراقبت از سالمندان در چین هستند ، توصیه می شود برخی از قوانین مهم تجربه مراقبت از سالمندان در چین را به خاطر بسپارند: اول اینکه ، زندگی سالمندان در چین جایی است که مراقبت غربی از سالمندان در دهه 1950 در آنجا بوده اما به سرعت جمع شد. دوم ، شما هرگز از یک پروژه خارج از زمینه قضاوت نمی کنید ، به این معنی که: مقایسه یک پروژه در چونگ کینگ با یک پروژه در سانتا باربارا معنی ندارد زیرا خریداران پروژه چونگ کینگ آن گزینه را کمتر از آن چشم انداز ندارند. سوم ، هرچه فرد در زنجیره شدت بیشتر باقی بماند ، اهرم بیشتری هم دارد … که به موفقیت ترجمه می شود؛ سرانجام ، در دوره مربی درجه یک بمانید.

قبل از عزیمت از این قطار ، می خواهم یک یادداشت نهایی را یادداشت کنم. افکار من در زیر یک تجزیه و تحلیل نسبتاً انتقادی است که ارزیابی از خود ارزیابی و بعضاً طنز ادبی را محدود می کند. مبادا مبنی بر دستگیری پلیس بالای ساکن پکن ، نان نان (FYI: ایستگاه بزرگ قطار) ، دلسوزانه التماس كنم كه این تأملات را نمی توان محكوم به سختی ، مثله كردن مضر ، اظهار نظر منفی یا كفر شنوایی دانست. CCRC در اینجا یا پتانسیل زندگی بالاتر چین به طور کلی. برعکس ، من مرتد نیستم. من آینده ای روشن را می بینم و اگر این سه جامعه نشانه هایی از دستیابی بلافاصله چینی ها باشند ، دهه آینده برای متخصصانی که در زمینه مراقبت از سالمندان در چین کار می کنند بسیار عالی خواهد بود.

سرانجام ، هنگامی که آژیر شنیده می شود ، برای خوانندگانی که کاملاً با CCRC آشنایی ندارند ، معمولاً آنها به عنوان یک مجموعه آپارتمانی به سبک دانشگاه معرفی می شوند که ترکیبی از اسکان مستقل برای بزرگسالان فعال اما سالخورده را تشکیل می دهد ، واحدهای مسکونی را برای سالمندانی که نیاز به حمایت دارند با فعالیت های روزانه خود و مراقبت های پرستار ماهر برای بزرگسالان آسیب پذیر یا ضعیف که به کمک مکرر یا مراقبت های حاد پزشکی نیاز دارند. علاوه بر این ، اغلب انواع امکانات فرهنگی ، امکانات ورزشی و خدمات پشتیبانی تجاری وجود دارد که لوازم و ملزومات اساسی آن را ارائه می دهد ، مانند سالن مو ، لباسشویی / تمیز کردن خشک و فروشگاه های مختلف.

اولین ایستگاه ، یک پارک عمومی …..باغ عمومی!

وقتی تقریباً دو سال پیش برای اولین بار از جنرال پارک دیدن کردم ، فکر کردم: “این … زندگی معاصر سالمندان قبلاً به چین رسیده است.” اما بعد از چهارمین سفرم و برخی تحقیقات و تحلیل های دقیق ، شروع به دیدن ترک هایی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کردم ، به یک معنا ، لوکوموتیو General Garden در حال از دست رفتن بود.

جنرال پارک در حوالی سال 2009 به روی عموم مردم افتتاح شد. در شمال شرقی پکن (درست در جاده چهار حلقه چهارم) ، نه چندان دور از فرودگاه بین المللی پایتخت پکن و موزه فیلم واقع شده است. این سرزمین سرزمین وزارت حمل و نقل بود و حاشیه املاک همچنان راهی برای آزمایش سریع راه آهن چین (درست) است. پارک عمومی به عنوان CCRC گفته شد زیرا همانطور که در بالا توضیح داده شد ، تعریف ساده ای از CCRC را نشان می دهد. در واقع ، جنرال گاردن 51 ویلای بزرگ به سبک خانه یا اقامتگاه با باغ های خصوصی ، 160 آپارتمان زندگی مستقل / کمکی و 280 واحد پرستار ماهر را در کلیه مجتمع های دارای دروازه ارائه می دهد. این مرکز همچنین یک زمین گلف 3 سوراخ (به علاوه برد رانندگی) ، پارک جنگلی غیر معمول ساخته شده توسط انسان ، یک باشگاه بزرگ و دست نیافتنی را که هنوز با 17000 متر مربع چشمه های آب گرم ، 160 اتاق خوابگاه برای بازدید کنندگان و یک کلینیک تخصصی در اختیار شما قرار می دهد ارائه می دهد. داروی سنتی چینی.

پس چه اتفاقی افتاده؟ خوب ، از ژانویه 2012 ، تنها 14 ویلا فروخته شده و کمتر از 10 نفر از آنها ساکنان گلف را خریداری کرده اند (که به هر حال ، تا اکتبر سال گذشته ، به افتخار استقلال PGA Pro استرالیا برای آموختن دروس برای همه آن ساکنان مقیم). از زمان افتتاح دو سال پیش. من به جزئیات برنامه عضویت در امکانات می پردازم اما بسیار پیچیده است (برای مثال ، عضویت در زمین گلف با استفاده از توپ قیمت دارد). ویلاهای به ابعاد 700-800 متر مربع ، قیمت آن از 45 میلیون یوان تا 55 میلیون یوان برای فضای ناتمام و واحدهای IL / AL برای 1.5 میلیون یوان علاوه بر خدمات در هر لیست در صورت لزوم. اگرچه آپارتمان های زنده IL / AL و واحدهای پرستاری ماهر نسبتاً اشغال شده اند (75٪ -80٪) ، احتمالاً دلایل زیادی برای متوقف کردن عملکرد ویلا وجود دارد. گذشته از این ، می خواهم خاطرنشان کنم که بهترین چیز در مورد جنرال باغ برنامه مراقبت از سالمندان است. آنها توسط یک گروه استرالیایی ایجاد شده و آنها یک کار عالی انجام داده اند. تا همین اواخر ، یک استرالیایی نیز به مدیریت این بخش از تسهیلات ادامه داد. او تجربه و بینش زیادی در مورد چگونگی نیاز سالمندان چینی / مایل به مراقبت از سالمندان دارد. افتخار این استاد برتر تجربه رفاهی در چین! ورود ما به برنامه تجاری جنرال گاردن این امکان را برای ما فراهم کرده است که داده های اجاره ای و فروش زیادی را که با مشتریان به اشتراک می گذاریم ، برنامه ریزی کنیم.

بر خلاف موتور کوچک که می تواند ، (“من فکر می کنم می توانم ، فکر می کنم می توانم …“) General Garden Villas هرگز به تپه نرسیده است. فکر می کنم دلیل این امر این است که:

1) زمینی که در آن تسهیلات ساخته شده است به عنوان “زمین جمعی” شناخته می شود که مالکیت هزینه را به خریدار منتقل نمی کند ، فقط اجاره بلند مدت (تقریباً 50 سال برای ویلا یا واحد IL / AL). بنابراین ، خریداران بالقوه با فرصتی غیر جذاب برای خرید یک دارایی گران و ارزان ، که طبق قانون چین مجاز نیست ، روبرو هستند.

2) جنرال گاردن هرگز برنامه ای برای بازاریابی جامع و برنامه آگاهی خریدار نداشته است به جز پیگیری شبکه ای از مالکیت مخاطبین سیاسی برای فروش واحدها و

3) شاید کمترین درک از امکانات ، سرمایه آن و برنامه بازی مالی که در بهترین حالت به نظر می رسید ، اختصاصی. از اوایل پاییز گذشته ، علائم هشدار دهنده دقیقاً مانند سوت سوپر موتور دیزل در ساعت 4 صبح دقیق بود: پیمانکاران دریافت دريافت پرداخت را متوقف كردند و ساخت و ساز در واحدهای باقیمانده و باشگاه متوقف شد ، افزایش شدیدی در نگهداری معوق وجود داشت ، تصرف خصمانه صورت گرفت و پس از آن ، بیشتر متوقف شد. مدیریت ارشد دریافت حقوق.

از طرف دیگر واحدهای IL / AL نسبتاً موفق هستند. اگرچه مالکیت ، که به معنای انتقال مالکیت است ، با آن در ویلا تفاوت ندارد ، اما بسیار کم هزینه تر است (در واقع ، با متوسط ​​12000 متر مربع قیمت خوبی دارد). جالب است بدانید که یک روند در میان سالمندان وجود دارد که این واحدها را برای زندگی فرزندان خود خریداری می کنند … هر چقدر هم که عجیب باشد. علی رغم دلیل داشتن CCRC ، نبود یک قانون چینی مانع از زندگی جوانان در آنجا می شود. فکر می کنم این یک نشانه از قیمت گذاری تسهیلات به همان اندازه جذاب باشد و یا به احتمال زیاد والدین قصد دارند تا در آینده جابجایی کنند.

در اواخر ژانویه 2012 ، دولت جدید در جنرال گاردن ، که از عظمت خرید خصمانه ضعیف آن رنج می برد ، 12 نفر را اخراج کرد که بسیاری از آنها مدیر ارشد با تجربه بودند. این احتمال وجود دارد که تجزیه و تحلیل نهایی باغ عمومی را با درک کامل از بازار آن غافل کند ، و نه خریدار هدف را شناسایی کرده و نه به درستی واحد را در برابر نیاز سرمایه جذب کرده است تا نقطه برابری را تعیین کند. خطای مهلک

با این حال ، من با تمام انصاف می گویم که این بررسی از جنرال پارک باید شامل ستایش از دولت اصلی باشد که مفهوم اصلی این کمیسیون تسهیلات خوب و یکپارچه است. این تنها اجرای و برخی از برنامه هایی است که مسیر پرش را آغاز کرده اند. من با مدیر کل سابق و کسانی که در محفل درونی او هستند ملاقات کرده ام و فکر می کنم آنها / افراد با استعدادی هستند که قادر به تأثیر مثبت در صنعت بالای زندگی در چین هستند. تلاشهای اولیه او در این مرکز گواه این امر است ، و اگر این امر برای تصرف خصمانه نبود ، ژنرال گاردن همچنان از رهبری خود بهره می برد و احتمالاً قطار را اداره می کرد. با این حال ، بدون او پارک عمومی فاقد دید و دیدگاه است. او در مسیر آینده با تعدادی کلید مهم روبرو است.

یک نویسنده همکار اخیراً با استفاده از آهنگ مورد علاقه من مقاله ای را برای روشن کردن این پل بر روی آبهای پر تلاطم که در حال حاضر جنرال گاردن از آن عبور می کند ، نوشت و در مورد این امکانات استفاده کرد. داستان او را در هدف می یابم و به دیدگاه او سلام می کنم. او برای تحقق این ویژگی از یک روش محاسبه شده استفاده کرد. کاهش سرعت همیشه یک چیز خوب در چین است.

در این مرحله ، از استعاره های راک اند رول دور خواهم شد و با توجه به زمان سال ، مرجع جدی تری را به عنوان گواهی روایت این امکانات انتخاب می کنم. از آنجا که از فیض سقوط کرد ، شاید بتوانیم یک پارک عمومی و داستان آن را بنامیم ، “The PROigal CCRC” ، نمونه ای از فرصت های از دست رفته. حال گورن گاردن گم شده و هنوز هم بهتر از این به خاطر بازاریابی و گناهان مالی خود کفاره می کند و دوباره راه خود را پیدا خواهد کرد؟

یاندا …. توقف بعدی ……یاندا!

اکنون این یک دلبستگی است که باید در نظر بگیرید. در حالی که نام کامل آن مرکز پرستاری بهداشت عصر یاندا گلدن است ، از این تسهیلات به Yanda یاد می شود. یکی با ورود به یاندا هنگام ورود به یک دروازه بزرگ مراسم و در یک میدان شبیه به میدان Tiananmen به اندازه کافی بزرگ برای پارک 500 تریلر تراکتور قرار می گیرد. پس از پارک کردن اتومبیل خود ، سرگردانانه یاندا سرگردان ، کمی وحشت زده و یادآوری مرا از شهرهای ایجاد شده در رویاهای دام کاب ناشی از مواد مخدر در کریستوفر نولان او بزرگ شد……. زیبا ، بزرگ ، رایگان و ویران.

اولین معلول Yanda محل آن است ، که یک ساعت رانندگی از منطقه Choyoyang ، پکن در استان همسایه هبی ، همچنین دشوار است. دوم ، یاندا به سادگی از بین می رود. بخش اعظم آنچه در این تأسیسات رخ داده است ، ناشناخته است ، حتی واقعیت های اساسی مانند تعداد اتاق ها و تختخواب ها ، به شیوه سنتی چینی ، مبهم است. به ما گفته شد که 1200 واحد در یاندا وجود دارد ، اما به نظر می رسد بیشتر. یک بیمارستان 3 هزار تختخوابی و یک مرکز پرستاری پیراهن 200 تختخواب وجود دارد و اساتید مدیریت بسیار شلوغ هستند اما تعداد زیادی اتومبیل در پارکینگ وجود ندارد و یک آمبولانس یک نفر هم در طول تور 3 ساعته من وارد نشده است (من به ناهار رسیدم). اما صبر کنید ، من اجازه نخواهم داد که چشمهای دروغین مرا فریب دهند ، من هیچ بیمار مجردی را در مرکز مراقبت های پرستاری ندیده ام. صبر کنید … بیشتر وجود دارد: هتلی با بیش از 250 اتاق و چهار مکان عبادت (جدی): بودایی ، مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان / کاتولیک ها همه در کنار بانک هستند (احتمالاً کسانی که از ایمان خود حمایت می کنند بی خطر هستند). و اگر این کافی نبود ، ملک یک ساختمان 30 طبقه را به عنوان محوطه زندگی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ساخته است ، به این امید که به زودی یک روز به آنجا برسند. واو چه بودجه ای!

مجسمه های واقعی ، به معنای جاودانه کلمه ، باید این پروژه را به یک “غول هبی” تغییر نام دهند ، زیرا اصطلاح غول تنها اصطلاحی است که به طور مناسب یاندا را تعریف می کند (خوب ، شاید “متوقف شده” در اینجا پیوندی نیز داشته باشد اما فاقد یک دید خاص) شبیه سازی آوازی)) حال وقتی با رمز و راز و غیرقابل درک روبرو می شوید ، تصورات من همیشه وحشی بوده است ، در حقیقت ، یاندا از بازنویسی آن چند خط وحشتناک از شعر معروف شلی الهام گرفته است اوزیمندیاس:

“…. اسم من یاندا ، پادشاه CCRC است: به دانشگاه بروید ، شما توانا و ناامید هستید. تعداد معدودی از ساکنان باقی مانده اند. در نزدیکی این آوارهای عظیم ، بودجه کمتر برهنه است ، و آشفتگی های شلوغ چینی به دور از کشور گسترش می یابد.”

به طور جدی ، این خط سوراخ است: یاندا تنها 20 درصد اشغال شده و می تواند کمتر باشد. در مواجهه با آن ، من این واقعیت را از راهنمای تور می گیرم. اما بعد از اینکه من در وقت ناهار در آنجا حضور داشتم ، زمان مورد علاقه من برای بازدید از موسسه بود زیرا خیلی زیاد نشان می دهد ، مطمئناً فعالیت چندانی وجود ندارد.

این چیزی است که ما در مورد Yanda می دانیم: برخلاف باغ عمومی ، Yanda یک طرح اجاره خالص است. بیشتر اشغالگران واحد واحدها را سالانه اجاره می دهند ، اما مدیریت نیز گزینه های دو و سه ساله را ذکر می کند. واحدهای زندگی مستقل و یارانه ای (1 و 2 خوابه) علاوه بر خدماتی که از لیست انتخاب می شوند ، می توانند 5،600 یوان تا 9،600 یوان در ماه اجاره دهند. تسهیلات پرستاری تختخواب / واحدی را که از 13.600 یوان تا 16800 یوان در ماه شروع می شود ، نیز بسته به اندازه و واحد آن ارائه می دهد. قیمت عجیبی دیگری نیز وجود دارد. حامی مالی نوعی صندوق غرق شده را در اختیار شما قرار می دهد که اگر پول کافی را با آنها واریز کنید ، مبلغ 6٪ بازپرداخت شما را برابر با اجاره ماهانه می پردازند (تعداد متقاضیان این پیشنهاد سخاوتمند مشخص نیست). بانوی جوانی که به من و کارمندانم نشان داد ، قیمت “قفسه بالا” را به ما داد (و یک مقاله با جزئیات بیشتر در مورد آن) ، اما او با احتیاط خاطرنشان کرد که ما بسیار خوش شانس بودیم و بازدید امروز ما فرخنده بود. وی به وی دستور داد كه دقیقاً مانند ما به افراد با رتبه بالا ، یك بار تخفیف ویژه VIP برای 40٪ برای اجاره سالانه برای واحدهای IL / AL و تخفیف بزرگ 60٪ برای واحدهای پرستاری ارائه دهد. چند روز بعد ، تماس های تلفنی بعدی برای تأیید اطلاعات با همان پیشنهاد ملاقات شد … خوب … در اینجا جای تعجب نیست.

یاندا در سال 2010 افتتاح شد و قدرت خود را قبل از خروج از ایستگاه منفجر کرد. بازده سرمایه گذاری اکنون باید دردناک باشد و احتمالاً در آینده ضرر کسی متحمل می شود. این یک پروژه زشت نیست ، در واقع من طراحی اولیه “خوب” را مطابق با استانداردهای چین CCRC یافتم. اما کسی مجبور است در اینجا بازاریابی را تسلط بخشد ، با جذب قدرتمند رانندگی کند و قبل از فروپاشی ساختمانها طرح اجاره را ساده کند تا مشکل برای همیشه حل شود. این تنها امکان در اینجا است: سعی کنید برای غلبه بر ضعف واقعی یاندا: مکان ، برای قیمت و نرم افزار رقابت کنید. باور کنید یا نه ، سرزمین هایی برای مرحله دوم مشخص شده اند …. یک روز.

دوست عزیز ، آخرین توقف …….همه بیرون هستند!

عملیات این تأسیسات به اسم نامش عجیب است. Cherish Yearn در گوشه ای دور از پودونگ واقع در مزرعه اردک سابق واقع شده است ، حدود 5 سال پیش به بازار آمد. این دسترسی زودهنگام به فضای بالای زندگی در چین بود و هم نشان دهنده ی سازمان و طراحی امکانات و هم فضای آنتیک آن است. من برای اولین بار در اواخر سال 2010 از Cherish Yearn بازدید کردم و کاملاً صادقانه ، فکر کردم این یک فاجعه است. از مناظر بیابانی مانند گرفته تا گچ های رنگی ساختمان ، فضای کمی ، ساکنان کمی و انرژی صفر داشت.

چرچیل ییرن در سال 2006 به پایان رسید و اولین جمعیت را در سال 2007 اشغال کرد. سالها بود که اشغال اش را تجربه کرد و وقتی در اوایل سال 2012 به یک بازدید دوم بازگشتم ، خوشحال شدم. ظاهراً طی دو سال گذشته ، برنامه بازاریابی جدیدی اجرا شده است و سرشماری از 20٪ به آنچه که اکنون نزدیک به 80٪ گزارش شده است ، افزایش یافته است. بعد از تور ، فکر می کنم رقم واقعی خیلی از این سطح فاصله نداشته باشد. اتاق های فعالیت مملو از خوشنویسان قدیمی است ، کتابخانه ها مملو از عینک ماندارین است که روزانه عینک بیش از کمیته مرکزی دارند و حتی اتاق های رایانه نیز پر از کلیک های بزرگ چینی بر روی صفحه کلید است. در واقع ، فعالیت زیادی در Cherish Yearn وجود دارد ، و قیامت با یک نام جدید ارزش گذاری می شود: “Lazarus of Pudong” … بنابراین در حال حاضر برای The Prodigal CCRC و Colossus of Hebe امید وجود دارد.

مانند امکانات خواهر ، Cherish Yearn عالی است. نزدیک به 800 واحد در 15 ساختمان مختلف طبقه متوسط ​​ارائه شده است. زندگی مستقل حداقل 600 واحد را نشان می دهد و یک مرکز پرستاری 300 تختخوابی وجود دارد. شغل واحدهای مستقل 80٪ گزارش شده است ، اما به طور کامل جمعیت بیمارستان پرستاری مشخص نیست. دسترسی به طبقات فوقانی ممنوع است ، اما طبقه اول که از قبل دارای اتاق های بیمار است به هیچ وجه فعالیتی نشان نمی دهد و تا حد زیادی تاریک است.

مدل تجاری Cherish Yearn در یک سیستم عضویت با هزینه های پیشرو و اجاره سالانه اجاره و همچنین هزینه های استفاده در باشگاه و سایر امکانات مانند سالن غذاخوری ایجاد شده است. دو برنامه اصلی وجود دارد: برنامه A با پرداخت هزینه 890،000 RMB به سرنشینان خود می دهد. پس از ورود ، اقامتگاه می تواند از 3 واحد اندازه اصلی انتخاب کند: واحدهای بزرگ (108 متر مربع یا 1150 فوت 2) ، واحدهای متوسط ​​(70 مترمربع یا 740 فوت 2) و واحدهای کوچک (58 مترمربع یا 625 فوت 2) هر یک هزینه دارند. سالانه با توجه به اندازه. اقامتی که واحدی را طبق برنامه A خریداری کرده است ممکن است در آینده خود این واحد را بفروشد یا آن را به حامی مالی ارائه دهد که آن را برای 90٪ هزینه ورود یا قیمت بازار خریداری کند ، هر کدام که پایین باشد. برنامه B حق استفاده از 15 سال برای هزینه ورود 880،000 یوان برای واحد بزرگ را می دهد ، در حالی که واحدهای کوچکتر هزینه ورودی کمتری دارند. همچنین هزینه سالانه ثابت 29800 CNY در انواع واحدها وجود دارد. هزینه های ورود به برنامه B بر اساس کاهش مداوم (ماهانه محاسبه شده) در طی دوره اجاره 15 ساله قابل استرداد است.

به نظر می رسد که برنامه A در بین کودکانی که می خواهند واحدی را برای والدین خود خریداری کنند ، محبوب ترین است و به نظر می رسد که برنامه B برای سالمندانی که برای خودشان خریداری می کنند ، گزینه ای باشد. خریداران برنامه B بسیار بیشتری نسبت به کسانی که از برنامه A بهره برده اند ، وجود دارند. ما تجزیه و تحلیل جدولی کامل از ساختار هزینه Cherish Yearn را که بار دیگر در دسترس مشتریان است ، انجام داده ایم.

منصفانه است که بگوییم در گذشته ، چریش یار علاوه بر تعهد خود به حقوق استفاده از کمک هزینه های زمین بومی ، در مورد توانایی اصلی خود در ارائه خدمات مراقبت نیمه حاد ، اختلاف نظرهایی نیز داشته است. شاید مشکلات در اینجا حل شده باشد ، اما حداقل یک مقاله در رسانه ها منتشر شده بود که در مورد موضوع “حقوق زمین” تأسیسات بحث می کرد که جزئیات آن توسط یک منبع معتبر و به هم پیوسته پشتیبانی می شد که از آن زمان مستقیم با من صحبت می کرد. در برخی از گوشه های آرام ، شایعات در مورد مشروعیت تسهیلات همچنان ادامه دارد ، اما در پایان می توانم ببینم که چگونه این امر می تواند فقط به موفقیت بی سابقه ی Cherish Yearn حسادت کند. فراموش نکنیم که حقیقت در چین لایه‌های بسیاری دارد.

بنابراین ، در مراقبه موضوعی ، تبریک صمیمانه را به لازار پودونگ تسلیت می گویم. با وجود همه چیز ، فکر می کنم امروز موفق ترین پروژه CCRC در چین است و نرم افزار آن بی نظیر است: واقعاً چینی فریدا فرم.

پایان

تأكيد شنغهاي ليلي فيما يتعلق بالوقت والجهد المستغرق لتأمين سمعتها صفير حقيقي وحاد حول العديد من المساعي في الصين. فضائل مثل الصبر والثبات ضرورية. وبالمثل ، سوف يستغرق الأمر أكثر من بضع محاولات لتطوير CCRC لإتقان النموذج في الصين. إن CCRC هي تعهدات معقدة وحتى في الغرب ، غالبًا ما يخطئ المطورون بكل ما لديهم من إمكانية الوصول إلى البيانات والخبرة ويخطئون في بناء الأخطاء. لذا ليس من المستغرب أن التجسد الصيني لـ CCRC هو عمل متذبذب في الانتظار. بينما أرى نجاحًا قريبًا للمنشآت الأصغر والصغيرة تحت الحدة التي يتم بناؤها حاليًا على طول الساحل الشرقي للصين من قبل كل من الخبراء الأجانب والمطورين المحليين ، لا شيء سيثني رجل الأعمال الصيني ، ناهيك عن إزعاجه ، عن سحب الشحن الثقيل لكبار مشروع ضخم المعيشة. قد تكون هذه CCRC الهائلة هي المسار الذي تسلكه الصناعة في نهاية المطاف ، ولكن في الوقت الحالي كنت مستثمرًا أو مالكًا / مشغلًا ؛ سيظل تركيزي يركز على الضوء في نهاية النفق: أكثر قابلية للإدارة ، وحدة أعلى ، على سبيل المثال ، المشاريع ذات المقياس الضيق ؛ دعنا نسميها “صريح الشيخوخة في شنغهاي”.

في الختام ، لقد أخذت موضوع هذا المقال ، بمعنى الأفلام الصينية أو الأفلام ذات الطابع الصيني ، إلى حد بعيد … في الحقيقة لقد قمت بتوسيعه أكثر مما كنت أعتقد. وكان هذا النشر هو الأطول من بين كل المنشورات حتى الآن ؛ لقد قمت بتجميعها عليك ، أيها القارئ ، مع استعارة أدبية لا نهاية لها فوق رمزية مسلية بشكل معتدل ، ولهذا ليس لدي أي ذنب واحد. وبينما أتساءل في كثير من الأحيان عن جيانغ ومكان وجودها ، كنت بحاجة إلى العودة إلى آليات كبار السن الذين يعيشون في الصين. وبالتالي الصواميل والمسامير لهذا المنصب. لا تقلق ، سوف نعيد النظر في الجانب الإنساني لهذا العمل مرة أخرى قريبًا والبعض الآخر! بقي لدي منشوران آخران من هذه الأمثال سأقوم بنشرهما قبل الصيف. بعد استراحة ، سأعود في سبتمبر بشيء جديد ومنعش ، ولكن إذا كانت لديك فكرة أو كنت مهتمًا بشأن جانب من هذا العمل ؛ كما هو الحال دائمًا ، أنا سعيد جدًا للاستماع.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا