هنر و علم بازاریابی شبکه ای – برای موفقیت نهایی این دو را با هم مخلوط کنید

[ad_1]

علم | علمی

هنر و علم بازاریابی مفهوم مهمی است که اگر می خواهید در کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود به حداکثر موفقیت برسید ، باید آن را درک کنید. خیلی از افراد فقط با استفاده از هر یک از هنرهای علمی به اندازه کافی خوب عمل می کنند. اما آقایان هر دو واقعاً از این جهت که کسب و کار خود را به مرحله بعدی رسانده اند بسیار عالی عمل می کنند. در این مقاله من در مورد اینکه چگونه هنر و علم بازاریابی شبکه ای عناصر مختلف هستند صحبت خواهم کرد. اما مانند هر طرف سکه ، نمی توانید یکی را نادیده بگیرید و فقط روی دیگری تمرکز کنید. یک سکه یک سکه بدون سر و دم نیست. اگر فقط یک طرف داشته باشد کلاهبرداری بدی است.

همچنین با مشاغل خانگی یا هر مشاغلی برای آن موضوع. همه رهبران و کارآفرینان بزرگ تجارت قادر به ترکیب هنر و علم در تجارت خود هستند و مانند دیگران موفق می شوند. برای شما مهم است که در این مورد فکر کنید تا بتوانید تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید.

هنر

هنر بازاریابی درمورد جنبه های خلاقیت است. جنبه های مختلف تجارت را در نظر بگیرید. اصطلاح “تفکر خارج از چارچوب” همه در مورد هنر چانه زنی است. اشتباهی که اکثر مردم مرتکب می شوند این است که به هنر فقط به معنای واقعی مانند موسیقی یا نقاشی فکر می کنند. اما هنر هر تلاش خلاقانه ای است که به شما کمک می کند خلاقانه تر فکر کنید. به عنوان مثال ، بیشتر بازاریاب های شبکه به روشی که بقیه می دهند در مورد برنده شدن مشتری فکر می کنند. تماس سرد ، یا جمع کردن دوستان و خانواده با هم. اما استفاده از اینترنت چطور است. یک کلیپ ویدیویی سریع گام یا چیزی غیر مرتبط با بازاریابی شبکه ای و اتصال افراد به سایت خود ایجاد کنید؟ این تفکر خلاق و آنچه شما برای رسیدن به آن نیاز دارید.

علوم پایه

علم بازاریابی حول چیزی است که اکثر مردم به تجارت باور دارند. کت و شلوارهای خاکستری و روال دفتر 9 تا 5. اما علم بازاریابی شبکه ای بسیار بیشتر از این است. این در مورد تجزیه سیستم ها و رویه ها به قطعات منفرد و شناسایی نقاط ضعف آنها است. راه هایی برای درگیر کردن و ساده سازی قطعات به یک کل قوی تر و منسجم پیدا کنید. این به سختی به نظر می رسد دشوار است. استفاده از الگوهای ایمیل یا پرونده های امضا در ایمیل های خود از دانش تجارت برای کارآیی بیشتر خود استفاده می کنید. از هنر و علم بازاریابی شبکه ای استفاده کنید و مانند آنچه که هرگز ممکن فکر نکرده اید ، سرآمد خواهید بود.

امیدوارم از نکات و راهکارهای ارائه شده در این مقاله برای بهبود موفقیت تجاری خود لذت برده باشید. من افزونه فوق العاده زیادی دارم و ترکیب استراتژی در وب سایت من آسان است

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا