هنگام حمل بسته بین المللی چه چیزی را بخاطر بسپارید

[ad_1]

چه برای مشتری های بین المللی خود حمل می کنید و چه چیزی به صورت آنلاین می فروشید و در خارج از کشور خرید می کنید ، موارد زیادی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. بسته ها از طریق آبهای بین المللی در طول روز و هر روز حمل می شوند. اعضای خانواده بسته های کریسمس یا هدایای تولد را برای یکدیگر می فرستند ، اما هر کشور قوانین آداب و رسوم مختلفی دارد و شما باید مطمئن شوید که آماده رعایت آنها هستید.

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام حمل و نقل بین المللی به خاطر سپرد ، مقررات گمرکی است. هر کشور ایجاب می کند همه بسته ها از آداب و رسوم خاص خود عبور کنند. در واقع بسته شما دو بار در گمرک ترخیص می شود ، یک بار در کشور شما و یک بار دیگر در کشور پذیرنده. مسئولان گمرک مدارک را بررسی می کنند ، بسته را اسکن می کنند ، سپس آن را برای تحویل به خدمات پیک تحویل می دهند.

علاوه بر عبور از گمرک ، احتمال پرداخت هزینه در کشور پذیرنده نیز وجود دارد. به همین دلیل لازم است که مقالات را به درستی تکمیل کنید. برخی از کالاها هنگام ورود مشمول مالیات هستند ، این معمولاً به قیمت بستگی دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر در حال فروش آنلاین هستید ، اطمینان حاصل کنید که خریداران از مسئولیت هرگونه حقوق گمرکی که ممکن است اعمال شود ، مسئولیت پذیر خواهند بود.

مورد جدی بعدی که باید در نظر گرفت هزینه پیک است. خدمات پیک متفاوت است و ممکن است بعضی از آنها ارزان تر از دیگران باشد ، اما برخی از شرکت های حمل و نقل به حمل و نقل متکی هستند و برخی دیگر به حمل و نقل هوایی تمرکز می کنند. البته این نقش مهمی در زمان تحویل بسته دارد. استفاده از نامه عادی همیشه یک گزینه است ، اما آماده باشید تا زمان تحویل را تمدید کنید ، زیرا بسته از طریق کانال های پستی منظم از طریق دو گمرک عبور می کند و سپس از طرف دیگر پست می کند. به همین دلیل حمل و نقل بین المللی با سرویس Express Express سریعتر ، ایمن تر و کارآمدتر است.

شما باید به تاریخ های تحویل دقت کنید. البته نمی توانید انتظار داشته باشید که بسته شما تا فردا ارسال و به مقصد خود در سراسر جهان تحویل داده شود. معمولاً تأخیری وجود دارد که زمان حمل و نقل و گمرک را در نظر می گیرد. گمرک در برخی کشورها بسیار سریعتر و ساده تر از کشورهای دیگر است و این می تواند تعیین کند که تحویل چه مدت طول می کشد. به یاد داشته باشید که به تعطیلات رسمی و جشن های کشورهای مختلف توجه زیادی داشته باشید ، زیرا در بیشتر این جشن ها دفاتر گمرکی بسته نخواهند شد ، این بدان معنی است که بسته شما برای چند روز در فرودگاه باقی می ماند تا زمانی که مسئولان به کار خود برگردند.

اکثر شرکت های حمل و نقل بین المللی نیاز به بسته بندی دقیق دارند. هنگام رزرو یک بسته بین المللی ، توصیه می شود با خدمات پیک تماس بگیرید تا نحوه بسته بندی آنها را تعیین کنید ، از این طریق می دانید که خطر رد یا رد بسته در کشور مقصد وجود ندارد.

مطمئن شوید که موارد مسدود شده را می دانید. اکثر کشورها قوانین بسیار سختگیرانه ای راجع به کالاهایی که اجازه ورود و خروج دارند ، خواهند داشت. اگر می خواهید یک مورد مسدود شده ارسال کنید ، به شما بازگردانده می شود. بیشتر خدمات پیک در صورت درخواست لیستی دقیق به شما ارائه می دهند تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که هیچ قانونی را نقض نمی کنید و سعی در ارسال کالای مسدود شده به کشور دیگری ندارید.

به یاد داشته باشید که بیشتر حمل و نقل بین المللی همراه با بیمه است. این اطمینان از شما است که بیمه ارائه شده برای تأمین هزینه بسته کافی است. اگر احساس نمی کنید بسته شما تحت پوشش کمک هزینه بیمه قرار گرفته است ، باید بتوانید حق بیمه را پرداخت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا