هوشمندانه ترین راه برای استفاده از فوریت آنلاین

[ad_1]

هنگامی که شما یک کالای سطح بالا می فروشید – من در اینجا به یک ماشین لوکس یا ساعت الماسی فکر می کنم – یک عنصر طبیعی کمیاب وجود دارد.

که فوق العاده است زیرا کمبود یکی از اصول تأثیرگذاری برای سیالدینی است.

وقتی وارد یک سوپرمارکت می شوید انتظار داشته باشید که راهرو غلات مملو از گزینه هایی شود.

با هر چیز ارزان تر و قابل تعویض نمی توانید.

ظاهراً 800000 ساعت جدید بهاری از یکی از مارک های پیشرفته هر ساله تیک خورده و به وجود می آیند. اگر همه آنها را در قفسه های فروشگاه مشاهده کنید بسیار کم ارزش تر به نظر می رسند – حتی با یک قیمت.

این انقلابی نیست. شک دارم شما دوست داشتید به من بگویید که با کاهش عرضه هزینه ها افزایش می یابد.

اما این یک مشکل واقعی در روزهای ابتدایی اینترنت ایجاد کرد.

اگر کتاب فیزیکی می فروشید خوب است.

اما اگر کتابهای الکترونیکی پادکست یا دوره های اینترنتی را بفروشید چه می کنید؟

هزینه دو برابر شدن بایت اساساً صفر است بنابراین در آنجا هیچ کمبودی وجود ندارد.

هیچ فعلی اقدام نکنید – لوازم محدود است! وقتی نوبت به داده می رسد.

بنابراین بازاریاب ها برای یک چیز نامحدود باید همان احساس کمبود و فوریت را ایجاد می کردند. خوشبختانه برای آنها آنها در حال حاضر هر آنچه را که لازم دارند دارند.

تاکتیک کمبود اساسی (اما موثر)

یافتن راه حل دشوار نبود.

از این گذشته چه کسی در دنیای بازاریابی از پیشنهاد زمان محدود چیزی نشنیده است؟

با محصولات فیزیکی همیشه یک احساس اضطراری مبهم وجود دارد. اگر موجودی آنها تمام شود ممکن است مجبور شوید منتظر بمانید تا بیشتر … با فرض انجام این کار بیشتر شوند. با استفاده از داده هرگز بی پول نمی شوید.

مطمئناً سرورها ممکن است خراب شوند و دیگر هرگز برنخواهند گشت.

اما این امر معمول نیست خصوصاً امروزه.

بنابراین حتی اگر مقدار نامحدود باشد شما هنوز هم می توانید زمان را محدود کنید.

مطمئنم قبلاً آن را دیده اید. این کتاب الکترونیکی را قبل از مهلت مقرر سفارش دهید و گزارش رایگان دریافت خواهید کرد.

یا هر نمایش که باشد.

این یک فوریت ایجاد می کند زیرا اکنون زمان – نه نمایش – کم است.

بعضی از افراد احساس بدی خواهند داشت. از این گذشته هزینه ای برای شما نخواهد داشت که جایزه را برای همیشه در آنجا بگذارید.

روشی که من آن را می بینم شما به آنها لطف می کنید. اگر پیشنهاد شما به آنها کمک می کند – و من واقعاً امیدوارم که این کار را بکند زیرا بیشتر توصیه های من درمقابل روغن مار خلاف است – شما با مهربانی آنها را تحریک می کنید تا اکنون آن را دریافت کنند.

هرچه زودتر شروع کنند زندگی آنها سریعتر بهبود می یابد.

علاوه بر این اکثر مردم این را قبول دارند. حتی اگر قبلاً این کار را دوست نداشتند این مدت طولانی در تجارت اینترنتی یکی از اقلام اصلی بوده است که همه به آن عادت کرده اند.

بنابراین همانطور که می گویم م itثر است.

هرچه پاداش بهتر باشد بهتر است. من با خوشحالی هزینه محصولاتی را که فقط برای دریافت پاداش از آنها استفاده نخواهم کرد پرداخت کردم بنابراین در اینجا یک قانون مفید ارائه شده است – اگر نه بیشتر ارزش آن را داشته باشید.

با این حال در نهایت این رویکرد نادر نادرست است.

جعلی است زیرا دسترسی شما به یک منبع دیجیتال را قطع می کنید و میزبانی آن برای شما هزینه ای ندارد.

این به معنای بد بی اثر بودن یا حتی غیرصادق بودن آن نیست.

این فقط به این معنی است که وقتی از کمبود واقعی و واقعی استفاده می کنید نتیجه بهتری خواهد داشت.

با شارژ بیشتر کمبود دیجیتال ایجاد کنید

با بالا بردن قیمت می توانید در مورد چیزی احساس کمبود کنید.

هرچه هزینه بیشتر باشد افراد کمتری صاحب آن می شوند (یا می توانند آن را دریافت کنند).

اما توجه کنید که من نگفتم تحمیل بیشتر.

من گفتم اغلب شارژ می کنم

اکنون این ممکن است برای پیشنهاد یا بازار شما مفید نباشد.

و حتی اگر هم انجام شود کار زیادی می برد.

مزایا؟

کمبود داخلی جریان های قابل اعتماد درآمد و ارزش بیشتر برای مشتریان شما.

کاری که شما انجام می دهید این است که پیشنهاد خود را می گیرید – چیزی که آنها یکبار برای آن هزینه می کنند – و آن را به یک اشتراک تبدیل می کنید – چیزی که آنها بارها و بارها برای آن می پردازند.

همانطور که می گویم این برای همه یا همه مفید نیست. ایجاد یک ماده عمیق بسیار طول می کشد به علاوه اینکه برای شما کار در حال انجام است.

اگر بازار شما یک مشکل فوری دارد آنها می خواهند اکنون این مشکل را برطرف کنند. اگر موفق شود دیگر به آنها نیازی نخواهند داشت. اگر اینگونه نباشد آنها حوصله زنده ماندن را ندارند.

اما اگر چیزی دارید که می سازد و می سازد و می سازد …

(آموزش مثال خوبی در این مورد است – هر درس چیزی به آنها اضافه می کند.)

… سپس می توانید آن را از کتاب به مجله تبدیل کنید.

یک کتاب یکبار مصرف.

مجله ای که هر ماه (یا همین حدود) می خرید.

این کتاب نویسنده ای است که با خوانندگان صحبت می کند.

این مجله به خوانندگان اجازه می دهد تا بنویسند و گفتگو کنند.

کتابی که برای هر مشتری یک بار پول در جیب شما می گذارد.

مجله ای که تا زمانی که ارزش افزوده باشید آنها را باز می گرداند.

و بهترین قسمت؟

اگر کسی مشترک باشد اقساط بعدی محصول شما را دریافت می کند. اگر نه پس آنها این کار را نمی کنند.

بنابراین در حالی که آنها می توانند تا ماه آینده صبر کنند تا خرید کنند …

آنها اکنون با خرید بیشتر می شوند.

فوریت در هسته اصلی آن است.

فوریت در حال انجام وظیفه

اگر خدمتی ارائه دهید چه می کنید؟

اگر سرویس شما گسترش یابد همچنان می توانید مشترک شوید. به عنوان مثال اگر می دانید چگونه گروهی را به صورت آنلاین هیپنوتیزم کنید هیپنوتیزم اندازه گیری می شود.

اما ایده اشتراک ممکن است برای شما مفید نباشد.

هنوز هم می توانید با خدمات خود به راحتی نیاز فوری ایجاد کنید.

چطور؟

با کاهش تعداد دوره های زمانی در برنامه خود.

ما قبلاً زمانی را شناسایی کرده ایم که می تواند کمیاب باشد. و اگر ما در مورد زمان شما صحبت می کنیم قطعاً همینطور است. من می دانم که چیزهای زیادی وجود دارد که هر لحظه می توانید انجام دهید.

با دیدن مشتری های کمتر در یک هفته ممکن است به نظر برسد که درآمد خود را کاهش می دهید. این ممکن است حداقل در کوتاه مدت اتفاق بیفتد. اما اگر بازار خود را درک کنید چیزی فراتر از جبران آن است:

این کمبود واقعی را ایجاد می کند که ارزش ادراک شده شما را افزایش می دهد. یک آماتور می خواهد در هر زمان با هر کسی کار کند. یک حرفه ای مایل و قادر به تعیین ساعات کاری است.

این باعث می شود برخی از مشتریان برای آن کار کنند. اگر آنها از دیدن شما هیجان زده شده و انتخاب روز خود را دارند این برای آنها آسان است. اگر فقط پنجشنبه ها آنها را می بینید ممکن است مجبور شوند برای دیدن شما از بازی گاه به گاه گلف صرف نظر کنند. این ناراحتی جزئی باعث می شود که آنها بیشتر روی شما و روند شما سرمایه گذاری کنند.

به شما امکان می دهد نرخ خود را افزایش دهید. تقاضا برای وقت شما زیاد و عرضه کم است بنابراین منصفانه است.

حالا شاید از دیدن مشتری های کمتری عصبی باشید. اگر کسی یک هفته انصراف دهد این قسمت بیشتری از درآمد شما نسبت به قبل است. اما پس از پر کردن قرارها می توانید یک صف ایجاد کنید. لیست های انتظار برای ثبات مالی شما (و در نتیجه آرامش خاطر) مفید هستند. اگر کسی انصراف داد نیازی به تقلا نیستید تا یک جایگزین پیدا کنید – ارسال یک ایمیل ساده به لیست انتظار شما کار بزرگی است.

ایده های زیادی برای ایجاد کمیابی

این مقاله کمی طولانی است – کنایه از من گم نشده است.

بنابراین بگذارید در اینجا بگویم: این آخرین حرف در مورد کمبود نیست. روش های زیادی وجود دارد که بدون مبهم شدن آنچه را که ارائه می دهید نادرتر کند.

اگر چیز دیگری نیست می توانید این ایده ها را ترکیب کنید.

به عنوان مثال شما می توانید به هر کسی که جلسه ای با شما رزرو کند یک کتاب الکترونیکی رایگان و یک اشتراک با تخفیف ارائه دهید.

(البته با محدودیت زمانی در این معامله).

در هر صورت شما آزاد هستید که برای اصلاح همه این موارد وقت بگذارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا