[ad_1]
تشخیص بین هویت شرکتی هویت برند و تصویر برند مهم است. هویت شرکت مربوط به جنبه های بصری وجود شرکت است. وقتی شرکت ها تمرینات هویت شرکتی را انجام می دهند معمولاً تصاویر خود را از نظر آرم طراحی و پادمان به روز می کنند. این تلاشها معمولاً به تغییر ارزشهای برند منجر نمی شود تا قلب برند ثابت بماند – آنچه که برای آن می ایستد یا شخصیت آن.
متأسفانه بسیاری از شرکت ها از این مغالطه آگاهی ندارند زیرا گاهی اوقات توسط آژانس ها و شرکت های مشاوره ای به این باور می رسند که تغییرات بصری باعث تغییر چهره برند می شود. اما تغییر در آرم ها تابلوها و حتی طراحی دهانه خروجی همیشه درک مصرف کننده از کیفیت خدمات و ارتباطات نامحسوس را تغییر نمی دهد که با دیدن یا شنیدن نام تجاری مورد توجه قرار می گیرد.
بهترین کاری که این تغییرات می تواند انجام دهد اطمینان به مصرف کنندگان این شرکت است که به ظاهر آنها علاقه مند هستند. مارک ها باید ظاهری مدرن داشته باشند و هویت بصری باید با گذشت زمان تغییر کند. اما کلید اصلی تأثیر موفقیت آمیز در یک نگاه جدید تکامل است و نه انقلاب. تغییر کامل تصاویر برند می تواند نگرانی های مصرف کنندگان را در مورد تغییر در مالکیت تغییرات بالقوه در ارزش های تجاری یا حتی اسراف بی جهت ایجاد کند. اگر شخصیت تجاری قدرتمندی وجود داشته باشد که مصرف کننده جذب آن شود تغییرات اساسی ممکن است وابستگی های عاطفی به برند را از بین ببرد. مردم انتظار رفتارهای شخصیتی دیگران را ندارند یا دوست ندارند و وقتی مارک هایی که با آن بزرگ شده اند تغییرات مشابه تجزیه ای نشان می دهند کاملاً نگران هستند.
از طرف دیگر اگر قصد بهبود چشمگیر جایگاه برند باشد تغییر در هویت شرکتی می تواند با تغییرات گسترده ای در فرهنگ سازمانی کیفیت و استانداردهای خدمات همراه باشد. اگر به خوبی انجام شود و اگر مصرف کنندگان تجربه عالی جدید یا بهبود یافته ای را تجربه کنند در طولانی مدت تغییرات به طور مشابه تأثیر مثبتی بر تصویر برند خواهد داشت. اگر مبلغ هنگفتی را صرف هویت شرکتی می کنید بهتر است آن را نیز بخاطر بسپارید.
هویت برند پیشنهادی کلی است که یک شرکت به مصرف کنندگان می دهد – قولی که می دهد. ممکن است از ویژگی ها ویژگی ها مزایا عملکرد کیفیت پشتیبانی خدمات و ارزش هایی که برند دارد تشکیل شده باشد.
یک مارک تجاری می تواند به عنوان یک محصول شخصیت مجموعه ای از ارزشها و جایگاهی در ذهن افراد دیده شود. هویت برند تمام آن چیزی است که شرکت می خواهد برند روی آن ظاهر شود.
از طرف دیگر تصویر برند نمایانگر کلیت تصورات مصرف کننده در مورد نام تجاری یا نحوه مشاهده آن است که ممکن است با هویت برند منطبق نباشد. شرکت ها باید سخت روی تجربه مصرف کننده کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنچه مشتریان می بینند و فکر می کنند همان چیزی است که آنها از آنها می خواهند.
[ad_2]