والمارت در مبارزات انتخاباتی رسانه های اجتماعی در فیس بوک شکست خورد

[ad_1]

والمارت

o بیش از حد بر پیام بازاریابی آنها متمرکز شوید

o نظرات و اظهارنظرهای مربوط به پست وال را محدود کرده و آنها را تعدیل کنید

o برای تخفیف های عمیق از ارزش اصلی برند خود دور شوید تا نکات مد / سبک / شفافیت را به کاربران فیس بوک ارائه دهید

o 2000 عضو در آزمون شرکت کردند

هدف گذاری

صفحه بحث و گفتگو را باز کنید و به گپ دو طرفه اجازه دهید.

o برای درک نحوه تعامل کاربران فیس بوک با یکدیگر و کاهش میزان پیام های بازاریابی خود مدتی را صرف کنید

7176 عضو 409 عکس 483 گلدان و میزبان 37 گروه بحث بود

در حالی که Target یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی فیس بوک را راه اندازی کرده بود وال مارت بازاریابی آنلاین را نیز در Facebook دوباره آزمایش کرد اما نتوانست موفقیت زیادی کسب کند.

پس چرا والمارت شکست خورد؟ یکی از خطاهای مهلک فرض بازاریابی اینترنتی اجتماعی شبیه به رسانه سنتی آفلاین بود. در بازاریابی آفلاین برنده معمولاً بلندترین صدا در پیام بازاریابی خود است. با این حال در بازاریابی اجتماعی اغلب بهترین شنوندگان است که بیشترین موفقیت را دارد.

در حالی که Target برای جذب کاربران به همراه تابلوهای بحث و گفتگو تلاش می کرد وال مارت تصمیم گرفت گفتگو را به دیوارهای دیواری محدود کند و آنچه را که مجاز بود به شدت مدیریت کرد. این مسئله بلافاصله مورد تأثیر قرار گرفت زیرا کاربران به زودی متوجه شدند که هیچ گفت و گویی دو طرفه وجود ندارد و تورنت ضد اظهار نظر وال مارت را آغاز کرد. در مقابل هدف باعث شده است تا دانش آموزان بخشی از گروه بحث و گفتگو باشند و به جای خودشان گفت و گو ایجاد کنند.

یکی دیگر از اشتباهات مهم وال مارت این بود که از هویت اصلی خود به عنوان یک سوپر مارکت که تخفیف های بسیار خوبی دارد فاصله گرفت. وال مارت سعی کرد با ارائه نکاتی درباره مد و سبکی که برای کاربران فیس بوک مناسب نیست کاربران را به خود جلب کند. به جای اینکه روی پیشنهاد ارزش اصلی تخفیف عمیق متمرکز شوید با ارائه تخفیف مناسب برای وسایل برگشت به مدرسه و فکر کردن در مورد راه های خلع سلاح منتقدین که تصمیم می گیرند غیر از این کار کنند.

والمارت به دلیل شهرت تجاری و شیوه های تجاری مدت طولانی است که مسدود کننده نور است. آنها باید بدانند که لحظه ورود به اظهارنظرهای اجتماعی بررسیهای انتقادی و انتقادها بخشی جدایی ناپذیر از کمپینی است که باید برای مدیریت داشته باشند. اما آنها به جای باز بودن و درگیر شدن با کاربران سعی کردند گفتگو را محدود کرده و روی یک برنامه ارتباطی یک طرفه متمرکز شوند.

تفاوت تاکتیک نتایج بسیار متفاوتی دارد. وال مارت حداقل 2000 عضو دریافت کرده است که در هم اتاقی خود و سایر فعالیت ها شرکت کرده اند. از سوی دیگر هدف بیش از 7176 عضو با ارسال بیش از 410 عکس و 483 پست جذب کرده است. این هدف همچنین در کل دوره فعالیت خود تعداد 37 گروه بحث و گفتگو برگزار کرده است.

اوویانگ یک تحلیلگر فارستر توضیح داد که موضوع در مورد استراتژی است. به نظر می رسد استراتژی وال مارت چیزی بیش از یک طراحی وب تعاملی نیست که واضح است زیرا از انجمن بحث استفاده نمی کند. هدف این است که دانش آموزان را در تشکیل گروه و بخشی از آن درگیر کنیم.

اتخاذ یک طراحی وب سایت در یک محیط اجتماعی مانند رانیدن ناخن به سمت پای شما است. محدود کردن مکالمه در یک محیط اجتماعی و قرار دادن خود به عنوان موضوعی که نباید آنها را از کمپانی بازاریابی رسانه های اجتماعی وال مارت از لحظه ای که تصور می کرد کشته است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا