وبلاگ نویسی: ابزاری قدرتمند با امکانات بی شماری برای شرکت های دارویی

[ad_1]

آموزش | امنیت

همه ما می دانیم که مصرف کنندگان برای جستجوی محصولی که قصد خرید آن را دارند به صورت آنلاین مراجعه می کنند. این امر به مراقبت های بهداشتی و دارویی نیز مربوط می شود. طبق همکاران تحقیقات Survey Princeton ، 80 درصد محققان بزرگسال اینترنت (حدود 93 میلیون آمریکایی) حداقل یک مورد از 16 موضوع اصلی بهداشت را به صورت آنلاین جستجو کردند.

وبلاگ نویسی یک بستر آنلاین است که به شرکت های دارویی امکان می دهد اطلاعات محصول را بیشتر از وب سایت های معمولی به اشتراک بگذارند. این تبادل اطلاعات می تواند در یک محیط کنترل شده انجام شود که در صورت لزوم می تواند از رعایت مقررات اطمینان حاصل کند. مقالات آموزشی و اطلاعاتی برای بیماران بینندگان آنلاین ارزنده ای را فراهم می کند که در اینترنت جستجو می کنند تا در مورد موضوعات خاص بهداشتی بینایی کسب کنند.

قبل از اینکه یک شرکت دارویی تصمیم بگیرد تلاش خود را در زمینه وبلاگ نویسی سرمایه گذاری کند ، باید مدتی را صرف تحقیق ، درک اینکه خوانندگان هدف آنها چیست ، نیاز را پیدا کند و سپس فرصت هایی را پیدا کند تا جاهایی را پر کند که اطلاعات به نظر کافی نیست یا به راحتی در دسترس نیست.

بله ، در صورت تعجب ، محدودیت ها و دستورالعمل های سازمان غذا و دارو (FDA) برای محتوای وبلاگ ها وجود دارد که همانطور که در هر وب سایت دارویی وجود دارد ، روی داروها تمرکز دارد. انطباق مستقیم مصرف کننده (DTC) باید دنبال شود. مثلا. اطلاعات محصول باید به صورت متعادل ارائه شود و خطرات و مزایای محصولات به طور مساوی سنجیده شود.

با در نظر گرفتن این محدودیت ها ، شرکت های دارویی می توانند A را انتخاب کنند. شرح داده شده یا وبلاگ بدون مارک.

1. وبلاگ نویسی مارک دار

وبلاگهای مارک دار آگاهی از برند را افزایش می دهند ، شرکت را در موقعیت فعال در بخشهای بیماری قرار می دهند ، رتبه بندی موتور جستجو برای عبارات کلمات کلیدی را افزایش می دهند و به ایجاد آگاهی در جامعه هدف در مورد یک بیماری یا محصول خاص کمک می کنند. این مکانی است که جویندگان اطلاعات می توانند اطلاعات پیدا کرده و به افراد تأثیرگذار اجازه دهند مطالب را در انجمن های آنلاین به اشتراک بگذارند.

با این حال ، وبلاگ نویسی مارک دار یک نقطه ضعف دارد. این وبلاگ ها باید شامل اطلاعات مهم امنیتی (ISI) باشند ، که مهم است ، اما می تواند خواننده را گیج و حواس پرت کند. همچنین می تواند اعتماد خواننده را کاهش دهد زیرا سایت فقط یک ابزار بازاریابی دیگر به نظر می رسد.

2. کدهای بدون مارک

وبلاگهای بدون مارک محدودیت کمتری در ایجاد محتوا دارند و می توانند ارزش بیشتری ایجاد کنند. وبلاگ هایی از این قبیل بستری را برای بحث آزاد در مورد وضعیت بیماری ، مکالمه در مورد سبک زندگی فراهم می کنند و امکان به اشتراک گذاشتن داستان در جامعه را فراهم می کنند. این یک رمان داستانی اصیل و بدون مارک است که به شما امکان می دهد صدای سازمان شنیده شود ، بر احساسات به صورت آنلاین تأثیر بگذارد و ترافیک کلمات کلیدی ایجاد کند.

در اینجا چند نمونه از وبلاگ های دارویی بدون مارک آورده شده است.

1 Sanofi بحث دیابت

2 شریک زندگی شما در صرع

وبلاگ ها همچنین در حال پیگیری هستند زیرا کاملاً با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک مرتبط شده اند. هر پستی که در یک وبلاگ ارسال می شود یک هشدار ایمیل برای مشترکان خود ارسال می کند و شبکه های اجتماعی از هر پست وبلاگی که می تواند به افزایش بازدید وب کمک کند ، مطلع می شوند.

یک وبلاگ با حفظ و نگهداری اعتماد خواننده را به شما ، شرکت و نام تجاری شما تقویت می کند. این امر به ایجاد پیوند محکم با خواننده کمک می کند و مخاطب را ترغیب می کند تا برای کسب اطلاعات مربوط به آن برگردد. وبلاگ نویسی محتوای جدیدی به صفحه وب شما اضافه می کند و اجازه می دهد تا اطلاعات در جوامع اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. این وب سایت ایجاد می کند که به نوبه خود باعث افزایش اعتبار و افزایش رتبه در موتورهای جستجو می شود.

وبلاگ نویسی دیگر فقط یک سرگرمی نیست. این پتانسیل تجاری جدی دارد که می تواند شرکت های بزرگ دارویی را به خود جلب کند. این یک ابزار تأثیرگذار با امکانات بی شماری برای تجارت امروز است و باید به عنوان بخشی از یک برنامه سالم بازاریابی لحاظ شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا