وب سایت برای کسب سود

[ad_1]

بازی | تلویزیون

مثل اکثر مردم ، من در مورد خانه ورق زدن شنیده ام. این ایده مستقیماً پشت آن است. شما با یک مکان امیدوار کننده برای ویژگی نصب شروع می کنید. پس از آن ، شما ملک را خریداری کرده و مقداری کار در آن انجام می دهید. سرانجام ، پس از تمدید ، می توانید آن را برای فروش قرار دهید ، با تهاجم به دنبال خریداران بگردید ، معامله را ببندید و به سود برسید.

اگر تا به حال هنگام ورق زدن یک برنامه تلویزیونی تماشا کرده اید ، احتمال اینکه به نظر بسیار جذاب باشد به نظر می رسد. در بیشتر موارد ، آنها در مدت زمان کوتاهی تجدید می شوند. سپس فروش در عرض چند هفته بسته می شود. به نظر می رسد در کمترین زمان و در هیچ فرصتی سود آنها بدست آمده است.

در واقع ، شما می دانید که ورق زدن همیشه یک تجارت سودآور نیست. اگر شما یک مرمتکار ماهر نیستید یا اگر زمانبندی بازار را به درستی تنظیم نکنید ، ممکن است به راحتی با ضرر به فروش برسید یا در املاکی که فروخته نمی شود گیر بیفتید. برای دیدن این اتفاق نیازی به جستجوی فراتر از رکود اقتصادی اخیر در ایالات متحده نیست ، جایی که دلالان املاک و مستغلات مقدار زیادی بدهی و خانه به جا گذاشته اند که ارزش آنها به سرعت کاهش یافته است.

اکنون ، این اطلاعات به تنهایی ممکن است کافی باشد تا شما را در ایده “ورق زدن” به طور کامل بازنگری کنید. با این حال ، یک خبر خوب می توانید داشته باشید: نوع دیگری از ورق زدن که می توانید انجام دهید ، خطر کمتری دارد. و این به طور خاص با مجموعه مهارت های شما بازی می کند – نه مجموعه مهارت های یک توسعه دهنده یا بازسازی کننده املاک و مستغلات.

درست است: من در مورد ورق زدن وب سایت صحبت می کنم. برای انجام موفقیت آمیز این کار ، تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که چشم به معامله ، مهارت های بازاریابی اینترنتی ، مهارت های اساسی ایجاد وب سایت و تمایل به یادگیری داشته باشید.

اگر این کار را درست انجام دهید ، ورق زدن در سایت به شما امکان می دهد تا مقدار زیادی پول بدست آورید – و بدون اینکه در این کار ریسک زیادی داشته باشید. به جای گرفتن وام در صدها هزار دلار ، می توانید 1000 دلار یا کمتر از پول خود را در سایت قرار دهید. به جای اینکه ماه ها برای خریدن سایت خود وقت صرف کنید ، می توانید در عرض چند روز این کار را انجام دهید.

هنگام نوبت دهی به سایت ها ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن طریق درآمد کسب کنید. با این حال ، یکی از سودآورترین رویکردها در ورق زدن ، شامل گرفتن موقعیتی در غیر این صورت موفق است که از آن درآمد کسب نشود. سپس درآمدزایی آن را بهبود ببخشید.

این روش به 3 دلیل زیر خوب کار می کند:

دلیل 1: سایت ها معمولاً 8 تا 11 برابر سود ماهانه شما به فروش می رسند

دو سایت را در نظر بگیرید که از نظر درآمدزایی و کالاهایی که می فروشند یکسان هستند ، اما یکی از آنها ماهیانه سه برابر بازدید کننده منحصر به فرد دریافت می کند. با کمال تعجب ، در بسیاری از بازارها ، این دو سایت با قیمت یکسان به فروش می رسند ، زیرا هر دو به میزان یکسان سود ماهانه کسب می کنند.

این یک فرصت عالی برای شکارچیان چانه زنی مثل شما ایجاد می کند: با درک اینکه یک سایت سه برابر سایت دیگر بازدید می کند ، می دانید که اگر نرخ تبدیل سایت در آن سایت بیشتر باشد ، می تواند درآمد بیشتری نسبت به سایت دیگر داشته باشد. از آنجا به سادگی می توان تعیین کرد که آیا جایی برای بهبود درآمدزایی سایت وجود دارد یا خیر.

دلیل شماره 2: درآمدزایی می تواند به سرعت بهبود یابد

سخت ترین و وقت گیرترین قسمت های ساخت یک وب سایت موفق شامل ایجاد ترافیک و ایجاد محتوایی است که مصرف کنندگان را حفظ کرده و درآمد آنها را افزایش می دهد. هنگامی که شروع به تولید ترافیک و اتصال برند خود با محتوای برتر می کنید ، همه کارهایی که انجام می دهید می تواند به عنوان نوعی درآمدزایی خلاصه شود.

به طور کلی درآمد سریع. این شامل قرار دادن تبلیغات AdSense یا استخدام نویسنده یا برنامه نویس مستقل برای ایجاد یک محصول است. همچنین ممکن است شامل ایجاد یک خبرنامه برای نگهداری و تبدیل خوانندگان باشد.

به طور خلاصه ، به دست آوردن بازدید بیشتر و محتوای بهتر دشوار و وقت گیر است ، اما کسب درآمد اینگونه نیست. این بدان معنی است که اگر سایت درآمدزایی ضعیفی پیدا کنید ، می توانید در مدت زمان کوتاهی همه تغییرات لازم را انجام دهید. سپس آن را در طی چند روز یا چند هفته برگردانید.

برعکس ، اگر سایت از درآمد خوبی برخوردار است ، اما بازدید نمی کند یا محتوایی ندارد ، ممکن است ماهها یا سالها طول بکشد تا آن را به چیزی تبدیل کنید که بتوانید با سود زیادی بفروشید.

دلیل سوم: درآمدزایی را می توان ارزان انجام داد

یکی دیگر از مزایای یافتن و ورق زدن سایت های با درآمد بد این است که هزینه این سایت نسبت به روش های دیگر کمتر است. به عنوان مثال ، خرید یک سایت پردرآمد و کم بازدید را در نظر بگیرید.

برای افزایش میزان ترافیکی که دریافت می کنید ، باید هزینه کنید تا در فهرست ها لیست شوید ، مقالاتی را برای یک کمپین بازاریابی مقاله بخرید و صدها نفر را در کمپین های مختلف برای تولید ترافیک هزینه کنید.

برعکس ، تولید درآمد اغلب می تواند از طریق ابزارهای بسیار ارزان (و گاهی ارزان) نیز بهبود یابد. به عنوان مثال ، بهبود درآمد زایی ممکن است به سادگی افزودن تبلیغات AdSense باشد – یا قرار دادن تبلیغات موجود در جایی که به احتمال زیاد منجر به تبدیل بهتر شود.

به طور خلاصه ، خرید سایت هایی با درآمد ضعیف و بهبود درآمدزایی آنها ارزان ترین و سریع ترین راه برای تبدیل سایت است. از این رو ، این همیشه سودآورترین روش است.

به همین دلایل ، لازم است که شما یاد بگیرید چگونه یک سایت با درآمد ضعیف را بیابید. و نحوه اصلاح خطاهایی که کشف می کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا