وب سایت موبایل یا برنامه تلفن همراه: هم مزایا و هم مضرات

[ad_1]

در زیر یک بررسی جامع از مزایا و معایب برنامه تلفن همراه و وب سایت تلفن همراه ارائه شده است. این مقاله باید به شما کمک کند تا تصمیم گیری دقیق تری در مورد آنچه برای نیازهای شما بهتر است یا در صورت نیاز به هر دو ابزار بازاریابی به شما کمک می کنیم.

تعاریف ساده:

وب سایت موبایل: وب سایتی که مخصوص دستگاه های موبایل طراحی و ساخته شده است. کاربر می تواند از طریق شبکه تلفن همراه در هر دستگاه تلفن همراه به وب سایت موبایل دسترسی پیدا کند.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر وب سایتی دارید که برای اینترنت طراحی شده و در رایانه رومیزی مشاهده شده باشد در گوشی نمایش داده می شود. با این حال بارگیری بسیار کند خواندن دشوار خواهد بود استفاده از آن دشوار است و یا اطلاعاتی را که مصرف کننده در آن لازم است در اختیار شما قرار نمی دهد.

• برنامه موبایل: برنامه ای که برای کار بر روی دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. کاربر برای اقامت در یک دستگاه تلفن همراه برنامه را بارگیری می کند. تمایل دارد که به یک سیستم عامل و یک دستگاه محدود شود.

برنامه های موبایل

1. مزایا:

مناسب: دسترسی سریع و آسان به مصرف کنندگان را فراهم می کند زیرا در دستگاه های تلفن همراه آنها قرار دارد.

محتوای کاملاً لود شده: به راحتی محتوای عمیق رسانه غنی و موقعیت عملکرد کاربر / GPS را کنترل می کند.

زمان: کاربر بعد از اولین بار استفاده از مقدار زمان لازم برای استفاده از برنامه را می داند.

Analytics: برای کشف رفتار کاربر می توانید ردیابی اضافه کنید.

– ایده جدید: یک مفهوم جدید ایجاد کنید که یک تجربه کاربر پسند جذاب و / یا مولد را فراهم کند.

– درآمد کسب کنید: می توانید برای بارگیری برنامه خود یک قیمت تعیین کنید.

2. نقص:

دسترسی محدود: این برنامه دسترسی محدود دارد زیرا برنامه های مختلفی برای سیستم عامل های مختلف (مانند iPhone یا Android) لازم است.

هزینه توسعه: هزینه ایجاد برنامه می تواند زیاد باشد. حتی توسعه دهندگان کم هزینه قیمت این خدمات از هزار دلار شروع می شود.

هزینه بازاریابی: میلیون ها برنامه موبایل در بازار وجود دارد. برای تمایز از رقابت هم زمان و هم هزینه مالی وجود دارد.

متوسط ​​امید به زندگی: کاربری که یک برنامه را بارگیری می کند برنامه ای را حذف می کند که به اندازه کافی مورد استفاده قرار نگرفته است یا می تواند در تمام برنامه های بارگیری شده دیگر از بین برود.

فرآیند تصویب: حتی پس از توسعه برنامه اپل باید بررسی و تأیید کند.

– تبلیغات: کاربر باید آخرین نسخه بروزرسانی برنامه را بارگیری کند.

– گزاره ارزش: در حالی که قیمت های ایجاد برنامه همچنان در حال کاهش است مشکل برجستگی افزایش یافته و به میزان قابل توجهی مشاهده شده است.

ب- سایت های تلفن همراه

1. مزایا:

دسترسی گسترده: به هرکسی که دسترسی به اینترنت در یک دستگاه تلفن همراه دارد دسترسی پیدا کنید.

– پیدا خواهد شد: در نتایج جستجو ظاهر می شود.

برجسته: تعداد کمی از شرکت ها سایت موبایل ایجاد کرده اند. این به شما امکان می دهد تا از رقابت و نتایج جستجوی محلی جدا شوید.

برندسازی مداوم: نگاه و احساس مداوم کسب و کار شما را فراهم می کند.

– یک بررسی ترافیکی انجام دهید: شما امروز کاربرانی دارید که از طریق دستگاه های تلفن همراه به مکان فعلی شما دسترسی دارند. تحلیل های خود را بررسی کرده و تعداد بازدید کنندگان موبایل را کشف کنید.

– ماندگاری: تا زمانی که در محل کار هستید می تواند ماندگاری داشته باشد.

– تبلیغات: برای ارتقا یا به روزرسانی مطالب خود رضایت کاربر یا بارگیری لازم نیست.

ادغام بازاریابی: وب سایت خود را در تبلیغات بازاریابی تلفن همراه ادغام کنید.

تجزیه و تحلیل: درباره کسانی که از طریق وب سایت شما بازدید می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قیمت پایین: قیمت ها بسیار مناسب است.

2. نقص:

– آیا بر روی دسک تاپ مشتری مانند برنامه نشسته نیست. باید علامت گذاری شود تا سریع پیدا شود.

– باید طوری طراحی شود که روی همه دستگاه های تلفن همراه کار کند.

فلش در دستگاه های آیفون کار نمی کند.

– شما را ملزم می کند تصمیم بگیرید که گزینه های اطلاعاتی از وب سایت خود و چگونگی ارائه آن را شامل شود.

نتیجه

این سؤالات را از خود بپرسید:

اهداف تجاری شما چیست؟

می خواهید مشتریانتان هنگام برقراری ارتباط با مشاغل شما از طریق دستگاه تلفن همراه چه کاری انجام دهند؟

چه کاری باید انجام دهید تا مصرف کنندگان بتوانند از این اقدام استفاده کنند؟

– مزایا و مضرات برنامه موبایل و سایت موبایل را ارزیابی کنید.

هزینه ها و مزایای کار شما چیست؟

پاسخهای شما به این سؤالات به راهنمایی تصمیم شما کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا