بازرگانی

ورق شیروانی چیست؟ و تنوع فرم های آن به چه صورت تولید میشود؟

منبع خبر: ورق شیروانی چیست؟ و تنوع فرم های آن به چه صورت تولید میشود؟

ورق جامه های عرشه ، ورق خشت حصار ، ورق کاشی لانه زنبوری

همانطور که می دانید سقف های سقفی این سقف های شیب دار است که بعضی اوقات از ورق های شیروانی ساخته می شوند ، از جمله: ورق های فلزی ، ورق

ورق گالوانیزه ، روبان ، ورق آلوزینک ، ورق آلومینیوم ، ورق سفال ، ورق پالرمو ، ورق اردبز ، ورق سایه خط و ورق ذوزنقه ای.

آنها مواد دیگری را انجام می دهند و گاهی از آنها استفاده می کنند.

جالب است بدانید که در گذشته از گلها در بیشتر مناطق در دماوند و در شمال برای ساخت سقف های شیروانی استفاده می شد و پس از مدتی

برای ساخت این نوع سقف از سیمان استفاده شده است ، اما امروزه انواع مختلفی از ورق های معمولی و کلاسیک و سایر مواد استفاده شده برای ساخت سقف های شیروانی است.

استفاده می شود بنابراین ، بعداً در این مقاله قصد داریم با انواع بشقاب های بام و کارآیی و ویژگی های آنها آشنا شویم.

ورق های بام

انواع مواد شیروانی

فلز

یکی از انواع ورق های آماده سازی سقف های سقفی آنها از ورق های فلزی یا فولادی استفاده می کنند ، ورق های فلزی یا ورق های فولادی به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول ورق های فلزی شامل ورق های سرد یا روغن و دسته دوم هستند. ورق های فلزی شامل ورق های نورد گرم یا ورق های سیاه هستند. ورق های نورد سرد یا ورق های روغنی در ضخامت های بالایی تولید می شوند که پس از تولید ضخامت آنها کاهش یافته و به ورق هایی با ضخامت کم تبدیل می شوند. ورق های سیاه نیز به دو دسته تقسیم می شود: ورق های سیاه استاندارد و ورق های سیاه صنعتی.

ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه شامل ورق گالوانیزه اینها سایه های گالوانیزه رنگی و غیر رنگی هستند که هر دو از ورق های آهنی روی ساخته شده اند و تفاوت آن در نوع تشکیل کریستال گالوانیزه روی سطح است. ورق های گالوانیزه رنگی و بدون رنگ. رنگ ها به دو صورت پارچه ای و رولی تولید و روانه بازار می شوند ، ضخامت ورق های رول گالوانیزه 0.18 تا 6 میلی متر و عرض آنها 100 و 125 سانتی متر است. ضخامت ورق های گالوانیزه گالوانیزه 1000 1000 1000 و 2550 1250 میلی متر است.

فلز

تابلوی شطرنجی

یک ورقه آجدار ورق است که روی آن برجستگی هایی وجود دارد که بر روی آن می توان این برآمدگی ها را به شکل بادام یا هر شکل دیگر نشان داد ، دلیل برآمدگی روی این نوع برگه جلوگیری از لغزش اشیاء و افراد است. ورق های روبان ورق های گرم هستند.

ورق آلوینز

ورق های آلوینز آنها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که ترکیبی از آلومینیوم 55٪ ، 4.43٪ روی و 6.1٪ سیلیکون دارند ، بنابراین از آنها با ورق های Allozink در مناطقی تهیه می شود که شرایط محیطی آنها از نظر اسیدیته یا رطوبت زیاد است. استفاده شده. ورق های آلومینیومی: ورق های آلومینیومی دارای خواص منحصر به فرد و غیر معمول هستند ، بنابراین سقف های شیروانی دارای ورق های آلومینیومی بسیار سبک و دارای مقاومت در برابر خوردگی و البته پوسیدگی هستند ، علاوه بر همه این موارد. ورق های آلومینیومی همچنین دارای رسانای گرما و برق هستند.

ورق های طراحی سفال

ورق های طراحی سفال آنها از مزایای شگفت انگیزی برخوردار هستند زیرا این ورق ها فقط دارای طراحی سفال هستند و مضراتی از ظروف سفالی مانند خوردگی ، پوسیدگی و شکستگی ندارند ، علاوه بر این از تنوع خوبی نیز برخوردار هستند زیرا صفحات طراحی سفال شامل صفحات طراحی سفال است. پالرمو ، ورقهای طرح سرامیکی ، ورق طراحی سفال پارچین و کاشی های سقفی کاشی به صورت کاشی یا افراد ساخته می شوند.

XPUR2188

ورق پالرمو

ورق های پالرمو ورق های گالوانیزه ای رنگی هستند که به شکل اجاق ها رنگ شده اند ، اما این نوع ورق ها در زیر دستگاه ساخته می شوند که یک رول به شکل پالرمو ایجاد می کنند و به همین دلیل در برابر خوردگی ، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. او

ورق اردباز

از قابلیت های بسیاری برخوردار است که یکی از آنها رنگ آمیزی است ، از ترکیبی از موادی مانند سیمان ، الیاف معدنی ، الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی مخلوط شده با آب ، ورق های اردهاز ساخته شده است ، بنابراین ورق های اردباز از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. آنها معادل شرایط مختلف آب و هوایی هستند.

ورق طراحی شبح

می توانید بگویید که صفحه طراحی Shadowline از ورق های رنگی گالوانیزه و غیر رنگی ساخته شده است. از ویژگی ها و قابلیت های آن می توان به زلزله ، وزن سبک ، نصب سریع و آسان و مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد. ساخته شده

IMG E4376

ورق های طراحی ذوزنقه ای

آنها به گونه ای طراحی شده اند که امواج مربع از عرض آنها شکل می گیرد ، ضخامت تولید ورق های ذوزنقه متناسب با محلی است که قرار است از آنها استفاده شود ، به عنوان مثال ، ورق های طراحی. ضخامت trapezoidal با ضخامت 0.5 میلی متر برای پوشش دادن ویلاهای ریخته شده استفاده می شود.

استفاده از ورق های شیروانی

برای پوشش سقف های ویلایی در مناطق لواسانات تهران و همچنین مناطق دماوند ، گیلبند ، آبسرد و اقلیم در شمال تهران از انواع مختلف ورق های بام استفاده می شود. ناماک خارج از کشور ، کلارستاد و چمستان و بیشتر مناطق شمالی به دلیل باران شدید اعدام می شوند.

مهمترین قسمت کاربرد سقف شیروانی ، کیفیت سیلانت سقف شیروانی است. به عنوان مثال در مناطق برفی دمباس بارش برف بسیار زیاد است و گاهی اوقات تا 2 متر برف نیز مشاهده می شود ، سقف های توصیه شده برای این مناطق دارای ورق های سرریز زیاد ، موادی مانند ورق برش طناب طولی ، ورق پرچین با ورق 11 سانتی متر است.

ورق Dacre زونا نیز می تواند در این مناطق اجرا شود. به عنوان مثال ، یک ورق با ضخامت 4 سانتی متر طرح رس برای این مناطق توصیه نمی شود ، یا اگر اجرا شود ، باید با شیب بسیار بالاتری انجام شود ، که در آینده مشکلی در آب بندی نخواهد داشت.

QQUE4240

شرکت ویلانما با ارائه یک ضمانت کتبی 5 ساله در رابطه با آب بندی سقف ویلا ، آماده ارائه خدمات در سراسر کشور است.

پیوندهای کوتاه:

ورق بام چیست؟

https://cutt.ly/lwrkM7j

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا