بازرگانی

ورق های سنگریزه ای دکرا با لایه ی گالوالوم و آلیاژ مس چگونه اجرا میشوند؟

منبع خبر: ورق های سنگریزه ای دکرا با لایه ی گالوالوم و آلیاژ مس چگونه اجرا میشوند؟

ورق روبو دک ، ورق سفال پرچین ، کاشی کاشی لانه زنبوری ، آندوبیلا

مراحل اولیه ساخت ویلا

همانطور که می دانید ساخت یک ویلا ابتدا باید پایه را اعمال کنیم و کیفیت خاک و ضخامت آن نیز به ابعاد ویلا و کفهایی که برای کاربرد در پایه در نظر گرفته شده بستگی دارد. به گونه ای که می تواند وزن اسکلت یا بتن را تحمل کند ، در روند اعمال ویلاها ، اخیراً “توجه ویژه ای به نوع مصالحی که می توان از آن در بام شیروانی استفاده کرد ، داشت. با توجه به سوالات کارفرمایان در مورد کیفیت و دوام مواد ، یک استاندارد بسیار مهم برای کارفرما ، باید توجه داشت که در مقاله های دیگر ، در اینجا ما اعلام می کنیم که از سال 2001 ، تقریباً دو دهه ورق های سنگریزه آلومینیومی و آلزینز به کشور وارد شده اند ، ساخت این محصول هنوز هم بهترین ، زیباترین و با دوام ترین جلد پوشش Saqq F یک شیروانی محسوب می شود.

اسکلت اسکلتی

پس از آماده سازی پایه ویلا ، زمان آن فرا رسیده است که پایه ستون را نصب کنید ، که می تواند یک پایه یا پایه بتونی باشد. هنگامی که صفحات مطابق با برنامه بالا رفتند ، صفحات باید تحریف شوند. مرحله تندرست و غربالگری پروفیل ها پس از آسفالت سقف ویلا ، تعهد عملکرد شرکت ویلانما پروژه را آغاز می کند ، در این مرحله نوبت با پروفایل ها است ، سیستم خرپا با نمایه 80 * 40 ساخته می شود که مطابق با نوع طراحی انجام می شود. پروفیل 80×40 ساخته شده است بعد از خرپا و کندو در داخل خرپا ، زمان آن رسیده است که خرپا را شلیک کنید ، که در اصل با نمای 40 * 80 در فاصله 60 سانتی متری انجام می شود ، که تهیه قاب چوبی است.

مرحله نجاری

اجرا کن یک ورق سنگریزه چاقو – فروبردن – سیخونک زدن شاسی درخت چهار تکه روسی باید در این زمان توسط یک پیچ گوشتی روی پروفایل ها نصب شود. سقف شیبدار بسیار مهم است ، باید درخت روسی باشد تا به دلیل ناخن شدن و نگه داشتن سنگریزه ، تحت فشار قرار نگیرد.

IMG 1435

مرحله عایق

مرحله بعدی عایق کاری سقف ویلا است که در اصل با عایق پشم سنگی دو اینچ با فویل آلومینیومی پوشانده شده است ، البته از پشم شیشه نیز می توان برای عایق استفاده کرد ، اما به دلیل چگالی بالا عایق پشم سنگ در مقابل پشم شیشه است. توصیه می شود تا کارفرمایان عایق پشم سنگ با فویل آلومینیومی را انتخاب کنند تا از ورود سرما و گرما به طور کامل از سرما و گرما محافظت شود ، لازم به ذکر است که عایق پشم سنگ باید بین لایه اول و دوم نجاری باشد یعنی زیر شلیک زیر 36 سانتی متر باشد و باید در آن محافظت شود. عایق پوشش سقف در هنگام سرما و گرما و همچنین مقاومت عایق در این حالت B. رول عایق پشم سنگ نیز روی قاب چوبی روسی که 60 سانتی متر از آن فاصله دارد به صورت افقی می چرخد. عایق پشم سنگ در مارک های ایرنا ، سپند و پوشنجر موجود است.

شلیک درخت را ترکیب کنید

پس از جداسازی نوبت پرتوی چوبی چهار طرفه روسی 40X50 است که توسط درخت لعاب دار شده با میخ مخصوص 37 سانتی متر دورتر جذب می شود.برگهای ناخن باید بصورت استاندارد باشد به گونه ای که بعد از ناخن پیچیده شود این درخت کاملاً توسط درخت روسی جذب می شود و درخت را ترک نمی کند. ، به عنوان “پیچ ناخن” شناخته شده است.

مرحله نصب یک ورق سنگی

پس از اتمام عایق کاری و چوبی ، به آخرین و مهمترین مرحله سقف شیروانی ، یعنی نصب سنگریزه بر روی تیر می رسیم ، که بطور مرتب از پایین شیب کار از پایین به بالا نصب می شود. (داکر ، کینگستون ، موشک کاشی ، مترو) همه در ابعاد 40 سانتی متر * 1.30 سانتی متر ساخته شده و وارد می شوند و هر 2.2 فاصله یک متر مربع از پشت بام دارد. در نصب سنگریزه های رودخانه به دلیل اینکه مواد این ورق انعطاف پذیر است ، باید توسط تیم مدیریت با تجربه و آموزش انجام شود. از آنجا که این محصول به عنوان خانه تایر تولید می شود ، باید در نصب ورق دقت کنید تا ورق کاملاً توسط درخت روس جذب شود تا ناخن کاملاً به درخت نفوذ کند. شرکت ویلانما آماده ارائه خدمات با اطمینان از کیفیت و تضمین کیفیت به مدت 5 سال از طریق یک تیم مدیریتی ماهر است و در حال بررسی رزومه کاری در بیشتر ویلاهای کشور است. به منظور اجرای سقف های شیروانی در انواع مختلف ، بهترین عملکرد طراحی سقف شیب دار قبل از اجرا است ، در این زمینه این شرکت سقف های ویلایی رایگان را در خدمت مردم ایران در کلیه ویلاهای کشور طراحی خواهد کرد.

برگه سنگریزه ای عرشه

قبل از هرگونه اقدامی در بام ویلا ، از مشاوره و راهنمایی رایگان شرکت ویلانما سود ببرید تا سقف ویلا شیک و ترجیح داده شود.

نکات ریشه در مورد سنگریزه

اگر می خواهید یک ساختار ویلا شیک ، کلاسیک و رویایی داشته باشید ، همچنین از ماندگاری و ماندگاری بالایی برخوردار هستید و با لوکس و زیبایی خاصی مطابقت دارد که با هر محیطی تحت هر شرایط آب و هوایی مطابقت دارد ، حتما از سنگریزه های دقیقه ای آلومینیومی و آلیاژها و سنگریزه های طبیعی استفاده کنید. مس و آکریلیک با کیفیت بالا به ویژه برای کشورهای شمالی با رطوبت بالا انتخاب کنید. ورق Dacre از آنجا که یک لایه آلوژین ، گالیم و فولاد وجود دارد ، این بهترین گزینه برای نصب است.

سقف فلزی پوشیده از سنگ خراشیده 500x500

هزینه

درست است که شما در انتخاب مواد طراحی سقف ویلای خود هزینه نسبتاً بالایی پرداخت خواهید کرد ، اما این هزینه را یک بار و برای همیشه پرداخت خواهید کرد. برای ساخت ویلا نیازی به هزینه اضافی نیست. مواد سوزاننده حتی پس از 70 سال هنوز در یک پروژه دیگر قابل بازیافت و نصب مجدد هستند. با توجه به جذب ورق چاقو توسط میخ مخصوص لعاب نصب شده در باز شدن یاتاقان های ورق چوب روس ، این ماده با سلامتی کامل قابل استفاده است.

نگاه کلی نیش و ساختار آن

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک سقف شیروانی با سنگریزه طبیعی می تواند مناسب ویلای شما باشد یا خیر ، قطعاً باید از ویژگی ها و مزایای یک ورقه جامه خاردار به شرح زیر یاد بگیرید: * ظاهر بی نظیر و طرح ها و طرح های کلاسیک. زونا پیانوی Dinkara یا پیانو با روکش سنگریزی طبیعی روی بام بالاترین سطح یکی از محبوبیت روزافزون عرشه های 8 لایه ای مطابق با استانداردهای بین المللی است.تکنولوژی پیشرفته در ساخت ورق فلزی باعث شده است که مواد شکننده و ضعیف قابل تشخیص باشد. همچنین در هنگام نصب سقف روی ویلای ویلا ، به دلیل قرار گرفتن سنگریزه هایی با رنگ های متنوع در آنها ، تقریباً غیرممکن است که مشخص شود آیا جنس این مواد از فلز ساخته شده است یا سنگ طبیعی. لازم نیست و سالهای آینده به نظر می رسد جدید و تازه به نظر برسد ، و با تمام باران های آن ، به نظر می رسد که امروز سقف Dacre نصب شده است. این مزیت دکرا بسیار مهم و خاص است زیرا با گذشت زمان و در طولانی مدت ، سایر مواد شیمیایی پوشانده شده در رنگ آنقدر کسل کننده و کسل کننده می شوند که دیگر جلوه های زیبایی قبلی را نخواهند داشت ، اما ورق های سنگریزه Decra همیشه بعد از هر بار شستن برف یا باران تازه و تازه است. شما کارفرمایان عزیز را وارد خواهید کرد ، وجود تنوع در نوع مطبوعات و مدل ظاهری ورق های سنگریزه نیز به زیبایی داخلی این ماده افزوده است. به عنوان مثال ، می توانید طرح پیانو یا مدل طراحی کاشی کاری شده روی سقف ویلای خود را با همان کیفیت و دوام مشاهده کنید.

Decara Black

با دوام و ساخته شده با بالاترین کیفیت سنگریزه

بر خلاف دیگر سقف های شیروانی ، استفاده از مواد بام با دوام بسیار بادوام است: باعث شکسته شدن ، تغییر شکل ، ترک خوردگی ، ترک خوردگی ، تیرگی و جذب آب نمی شود.طراحی بهم پیوسته کاشی های سقفی باعث می شود تا در برابر باران شدید ، یخ زدگی ، برف ذوب و بالا رفتن فشار باد مقاوم باشد. سیستم بام فولادی با روکش سنگی با موفقیت در برابر وزش باد تا 190 مایل در ساعت مقاومت در برابر باران و تگرگ شدید آزمایش شده و وی امتحان خود را به خوبی گذرانده است.

تصاویر 1

محافظت ایمن در برابر بلایای طبیعی

یک سقف استیل نازک با روکش سنگی برای محافظت از خانه شما حتی در صورت بروز بلایای بزرگ مانند تگرگ ، آتش سوزی و زلزله طراحی شده است. از آنجا که سقف از استیل ساخته شده است ، قابل اشتعال نیست ، علاوه بر این سیستم قفل سقف مانع از سنگرهای کاشی شده و به آنها امکان اشتعال از تراس سقف را می دهد. آزمایش های مستقل از مقاومت در برابر تگرگ. این نشان می دهد که سقف های فولادی با سقف های سنگی قادر به ایستادن سنگ های فرسایش یافته به قطر 3 اینچ هستند.

وزن بافته ورق خنجر نیز خطر ریزش را کاهش می دهد که در هنگام وقوع زلزله بسیار توضیح داده می شود. پشت بام پس از زلزله نشان داد كه تنها دو مورد از پانزده خانه بام فولادی پوشیده از سنگریزه و خسارت جزئی متحمل شده اند. وارداتی است در مقابل ، بیش از نیمی از سقف های بتونی و مواد آجری به طور جدی آسیب دیده بودند.

FBMB1286

IMG 1436

سازگار با محیط زیست و کارآمد با انرژی است

اگر صاحب یک ویلای دوستدار محیط زیست هستید ، عاشق یک عرشه سقف پوشیده از سنگ خواهید شد. فولاد یکی از معدود مصالح ساختمانی سبز موجود در بازار است زیرا 100٪ قابل بازیافت است. سیستم های سقف فولادی را می توان بدون آسیب به تعداد بی نهایت بازیافت کرد. علاوه بر این ، به دلیل اینکه می توانید یک سقف فولادی پوشیده از ماسه سنگ را بر روی سقف موجود خود نصب کنید ، دیگر نمی توانید ضایعات ساختمان را به محل های دفن زباله ما اضافه کنید.

ارزش فروش بالا

اگر تصمیم دارید این کار را ارزان انجام دهید و پهنای باند را ریسک کنید ، خودتان را گول می زنید. شاید به فکر خرید و استفاده از سقف فلزی برای ویلا خود باشید ، اما از ظاهر کلی آن نگران هستید. شاید شما کسی باشید که می خواهد ویلای شما را به روش سنتی تبدیل کند. یا شاید شما کسی باشید که ظاهری مدرن تر با سقف فلزی را ترجیح می دهید. خوشبختانه ورق Dacre با روکش سنگریزه ای سنگریزه نوع خاصی از مواد سقف شیب دار است که این دو را با هم ترکیب می کند و به سرعت در بین انواع طعم های موجود در ردیف جلوی زیباترین محصول محبوبیت خاصی کسب می کند.

با شماره گیری 09123542790 با فواید ورق های سنگریزه بیشتر بدانید. با سالها تجربه ما در بخش فروش و اجرای بسیاری از مواد داکار توسط تیم ماهر ، ویلانما شرکتی است که شما می توانید تمام پاسخ های مورد نیاز خود را بدست آورید و با خیال راحت محصول دکرا را انتخاب کنید که از آن از نصب مواد بهره مند شوید روی سقف ویلای شما زیباست.

XDUR3791

شرکت ویلانما با نمایندگی بیشتر مواد وارداتی و داخلی با ضمانت فروش و اجرا در اختیار عزیزترین هموطنان خود است.

با ما تماس بگیرید

09123542790

مشاور شما: جوانه مهدی

لینک کوتاه:

shorturl.at/HLMY0

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا