[ad_1]
بازاریابی دیجیتال را ذکر کنید و مدام تغییرات روزانه در صنعت را به خاطر داشته باشید. ما شش ماه دیگر تا سال 2021 فاصله داریم و در این بحران کووید -19 خرده فروشان دیجیتال دائماً به دنبال راه های جدیدی برای جذب مشتری به محصولات و خدمات خود هستند. به گفته کارشناسان صنعت 2021 سال از دست دادن استراتژی های بازاریابی مرده و استفاده از فناوری های جدید برای دستیابی به مشتریان و افزایش فروش خواهد بود. این مقاله درباره آینده بازاریابی دیجیتال؟ اطلاعات بیشتری در مورد موضوع ارائه می دهد. بازاریابی در آینده A. مقالات قابل ارائه هستند. بیماری کووید -19 مشکلات بی سابقه ای را در انزوای و تعطیلی اجتماعی در بسیاری از نقاط جهان ایجاد کرده است. خرده فروشان دیجیتال ایده درخشان مقاله Shoppable را برای مصرف کنندگان که به دنبال راهی آسان برای خرید هستند ارائه کرده اند. بنابراین هنگامی که مشتری از پلت فرم رسانه های اجتماعی بازدید می کند مقاله (محصول / خدمات) را می بیند که با پیوند ارائه شده در بیوگرافی قابل فروش است. مشتریان به راحتی می توانند محصولات را لمس کرده و بخرند یا خدمات را انتخاب کنند. به عنوان مثال برند پوشاک Anthropology از تکنیک های مشابه برای جذب مشتری استفاده می کند. بسیاری از مارک ها به زودی از دستورالعمل ها پیروی می کنند و به استراتژی های بازاریابی دیجیتال تبدیل می شوند تا کمپین های بازاریابی خود را تقویت کنند. محصولات / خدمات ارائه شده توسط مخاطبان. تبلیغات برنامه ای این چالش را حل می کند زیرا تبلیغات را در کانال های مورد علاقه آنها بر اساس علاقه / رفتار مشتری در کانال های مورد علاقه آنها ارائه می دهد. شرکت هایی که از برنامه های تبلیغاتی استفاده می کنند عبارتند از Expedia (گردشگری) BuildDirect (بهبود خانه) و AirAsia (فرودگاه ها). تبلیغات برنامه ای را می توان آینده بازاریابی دیجیتال نامید زیرا بر مشارکت مشتریان تمرکز دارد و می تواند بهترین راه برای ایجاد بهترین توزیع تبلیغات باشد. بله آیا ما فراموش کردیم به شما اطلاع دهیم که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد؟ C-Content بازاریابی دیجیتال اغلب مشتریان را به روشهای مختلف به شرکت خود وفادار نگه می دارد. هدف این است که نه تنها مشتریان را به خرید وادار کنید بلکه از طریق رای گیری امتحانات آنلاین امضای کوپن های هدیه و موارد دیگر با مشتریان ارتباط برقرار کنید. بله بازاریابان دیجیتال نه تنها در کلمات بلکه در طراحی وب سایت نیز با تولید محتوا مشکل خواهند داشت. وب سایت ها و همچنین رسانه های اجتماعی نه تنها باید مخاطبان مورد نظر را جذب کنند بلکه باید از رقبا جلوتر باشند. آنها همچنین باید مطمئن شوند که با نام تجاری و اهداف سازمان آنها مطابقت دارد. جستجوی صوتی بیش از 25 سال است که مصرف کنندگان از وب سایت های تجارت الکترونیک خرید را انتخاب کرده اند. تا کنون حتی کودکان و جوانان نیز مشتریان دائمی خدمات خرید آنلاین شده اند. و آنها محصولات را خریداری می کنند یا خدمات را از طریق روش های جستجوی صوتی انتخاب می کنند.با محبوبیت بیشتر خانه های اینترنت اشیا در بین خانواده ها مدیران محتوا و تیم های بازاریابی دیجیتال آماده ایجاد محتوای وب سایت / محصول سفارشی برای برنامه های خود هستند. دستیاران دیجیتالی آینده آنها باید بر شعارهای قوی تمرکز کنند و همچنین باید اطلاعات عمیقی از مخاطبان خود داشته باشند. بازاریابی م Theثر واقعیت بازاریابی م nothingثر چیز جدیدی نیست زیرا ستارگان سینما از سال 1940 از محصولات / خدمات تلویزیونی / تلویزیونی حمایت می کنند. اما نام بازاریابی م effectiveثر منحصر به فرد است. افرادی که طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال اینستاگرام) دارند مارک تجاری برای فروش محصول دارند. اما یک چالش وجود دارد زیرا قبلاً مشخص شده است که شرکت های بین المللی در محل رای گیری ثبت نام کرده اند. بنابراین بی اعتمادی شرکتی وجود دارد و مخاطبان هدف بر اساس اعتماد ترویج کننده تصمیم می گیرند. این مفهوم اساسی باقی خواهد ماند و نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا خواهد کرد. در نتیجه فناوری های دیگری نیز وجود دارند که نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا می کنند مانند واقعیت افزوده واقعیت مجازی هوش مصنوعی چت بات ها و بسیاری دیگر. اما در این مقاله ما تنها بر چهار فناوری تمرکز کرده ایم. بازاریابان دیجیتال در سالهای آینده باید با موفقیت فناوری های نوظهور را در استراتژی های خود گنجانند. این فقط در مورد رسیدن به یک هدف خوب از طریق مخاطبان نیست بلکه انجام بهتر از رقبا است.
[ad_2]
0 خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد