بازرگانی

وضعیت اسف بار آب

به گزارش صبا ، به نقل از خبرگزاری مهر ، علیرضا دائمی اظهار داشت: همه مدیران ما از وضعیت بحرانی آب در کشور و شرایط حاکم بر منابع آب آگاه هستند ، اما باید دید چرا دانش ما در عمل به خوبی اجرا نمی شود برای حل مشکل؟

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو گفت: “بحران آب یک بحران در جامعه ما است و ما به دنبال کار جدی و م inثر در این زمینه هستیم ، اما مدیریت ما با مسائل بحرانی مانند طبقه و مسدود کردن چاه غیرقانونی به پایان رسیده است ، اما شما باید فراتر از آن باشید.

وی افزود: برخی از افراد در كشور ما سیستم تخصیص آب را دشمن خود می دانند ، در حالی كه اگر نظارت و كنترل مستمر برداشت آب وجود نداشته باشد ، این منابع پایدار نخواهند بود. دائمی با بیان اینکه بدون سرمایه اجتماعی هیچ پروژه ای نمی تواند موفق شود گفت: در حال حاضر ، بحران آب همه جوانب محیط کشور را تحت تأثیر قرار داده است ، نمونه بارز آن وضعیت خوزستان است.

سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه بیشتر کشور ما خشک و خشک است گفت: این کشور در 50 سال گذشته 15 میلیون نفر جمعیت داشته است ، اگرچه معیشت آن بر اساس کشاورزی بوده است ، اما منابع و مصرف آب سازگار است “. و نیازی به مدیریت پیچیده نداشت.

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%A8/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 21:04:02

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا