وفاداری دیجیتال از طریق برنامه تلفن همراه خود بازاریابی کنید

بنابراین ، تجارت شما می خواهد در دنیای برنامه رقابت کند؟ حال این سؤال به وجود می آید که چگونه شما رقابت خواهید کرد ، در ارتباط باقی خواهید ماند و یک برنامه را مستقیماً در زمینه رشد و توسعه تجارت ترجمه می کنید؟ کارت های وفاداری دیجیتال راهی عالی برای توسعه برنامه شرکت شما و گرفتن اطلاعات مهم برای هدایت جهت بازاریابی شرکت شما است. دانستن نحوه تبدیل برند شما به کارت وفاداری می تواند فرصتهای بسیاری را برای تجارت شما فراهم کند. آنها به مشتریان دلیل می دهند که بدون مراجعه به رقابت ، دوباره به فروشگاه یا شرکت شما مراجعه کنند و مجبور می شوند برای دریافت جوایز خود مجدداً به فروشگاه شما مراجعه کنند.

برنامه | دیجیتال

در حالی که روزهای قدیم نیاز به تمبر یا نوعی کارت پانچ داشت ، نسخه دیجیتالی کارت وفاداری (ایجاد شده در اپلیکیشن شرکت) محیط را فراهم می کند ، اقدامات کمتری را برای صرفه جویی در کارت امکان پذیر می کند ، و از تلاش های جعلی بازخرید ، که بعضاً رخ می دهد ، جلوگیری می کند. . کارت پانچ دیجیتالی عالی نه تنها به مشتریان اجازه می دهد تا به شغل خود بازگردند بلکه همچنین داده های مهم را جمع آوری می کنند تا به شما در درک عادات خرید مصرف کننده ، تبلیغات موفقیت آمیز و ناموفق و حفظ روند هزینه ها کمک کنند تا بتوانید تلاشهای بازاریابی خود را تغییر دهید. کاغذهای قدیمی و / یا کارتهای بازاریابی پلاستیکی قادر به انجام صحیح این وظایف مانند نسخه های دیجیتال نبودند. علاوه بر این ، این کارتها معمولاً برای مرور از نظر بازاریابی عملی بودند. دقت آن در محدوده 90٪ بالا ، مانند کارت های وفاداری دیجیتال نبود ، زیرا نرم افزارها و سیستم های حسابداری درگیر در جای جای این فناوری امروزه نبودند. برای شرکت ها این مهم است که کارت های وفاداری می توانند به شرکت ها پرداخت کنند.

به کارتهای دیجیتالی از طریق برنامه های تلفن هوشمند دسترسی پیدا می کنند که تمام مدت قدرت برند شما را در دست مصرف کنندگان نگه می دارد. اعلان های فوری ، همراه با یک کارت وفاداری دیجیتال عالی ، به مصرف کنندگان کمک می کند تا از مجوز دیجیتال به طور موثرتری استفاده کنند. شرکت هایی که تصمیم می گیرند از کارت های بازاریابی وفاداری غافل شوند ، فرصت های شغلی عظیمی را از دست می دهند. رقابت برای تجارت با رقبای خود دشوار است. با ظهور شرکت های جدید هر روز ، نگه داشتن مشتریان وفادار دشوار است. با داشتن کارت وفاداری دیجیتال ، هنوز هم در رسانه های اجتماعی و محیط مستقیم بازاریابی موبایل جای دارید.

هنگامی که به دنبال شرکتی برای ساختن برنامه شرکت خود هستید ، حتما در مورد اجزای بازاریابی وفاداری دیجیتال سؤال کنید. شرکت طراحی برنامه باید بتواند این موارد را برای شما برطرف کند ، در غیر این صورت پیش بروید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا