وقتی ایمیل مارکتینگ به اسپم تبدیل می شود

[ad_1]

تکنولوژی

از برخی جهات می توان ایمیل را انقلابی دانست. این حتی قبل از نسل قبلی اینترنت ، ARPANET است. در سال 1965 ، اولین نسخه ایمیل برای برنامه ای به نام “MAILBOX” در رایانه های MIT یافت شد. در مدت زمان کمی بیش از ده سال ، مردم پتانسیل بازاریابی از طریق ایمیل را مشاهده کرده اند ، اما از آنجا که در این مرحله چنین روشی وجود نداشت ، پیشگام اولین نامه هرزنامه در نهایت با ارسال همان نامه ایمیل به 400 نفر در سال 1978 توسط گری Thwerk به پایان رسید.

امروز ، ما می دانیم که تمایز روشنی بین هرزنامه و بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. اما معمولاً وقتی مردم به اسپم فکر می کنند ، اولین چیزی که به ذهن می رسد پیام هایی است که به شما می گویند یک میلیون دلار در انتظار شماست و تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن روی دکمه است. با توجه به این معیار ، تقریباً همه می توانند پیام هایی را که به عنوان هرزنامه تلقی می شوند ، شناسایی کنند.

از آنجا که دیگر هیچ کس عاشق آن نمی شود ، اسپمرها با تکنولوژی خود فرهنگ بیشتری پیدا می کنند. گاهی اوقات ، این بدان معنی است که حتی روش های شخصی شما می توانند در استراتژی های هرزنامه گم شوند. بنابراین اگر می خواهید استراتژی مبارزات ایمیل خود را ایجاد کنید ، در اینجا چند نکته برای تمایز بازاریابی الکترونیکی قانونی از هرزنامه آورده شده است.

هرزنامه بدون اجازه ارسال می شود ، بازاریابی از طریق ایمیل می پرسد

اگر متوجه شدید که کمپین های قانونی با فرم ثبت نام در وب سایت شروع می شوند. به عنوان یک کارآفرین ، باید به مشتریان خود احترام بگذارید و به آنها اجازه دهید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به روز رسانی های هفتگی را از طریق ایمیل از شما دریافت کنند.

هرزنامه سرزده است و تقریباً هیچ راهی برای لغو اشتراک در لیست نامه های پستی آنها وجود ندارد. اما یکی از اقدامات اجتناب ناپذیر این است که آنها چیزی را به خوانندگان خود نشان می دهند (نه واقعی بلکه تفکر مهم). آنچه می توانید به خوانندگان خود ارائه دهید ، مانند یک نسخه آزمایشی رایگان یا PDF رایگان ، به آنها بگویید که با اشتراک در ایمیل های شما چه چیزهایی را می توانند دریافت کنند.

هرزنامه وارد خطوط موضوعی فریبنده می شود ، در حالی که ایمیل مارکتینگ خطوط خاصی را ارسال می کند

معمولاً پیام های هرزنامه نوید یک چیز مهم را در موضوعات خود می دهند. اما حتی بازاریابان ایمیل معتبر با عناوین مانند “دعوت شما از ما” یا “هدیه شما منتظر است.” تحریک می شوند. مطالعات نشان می دهد که میزان کلیک روی ایمیل های دارای موضوعات فریبنده نزدیک به صفر است. چرا حتی زحمت میکشی؟

همه این تاکتیک را نیز می دانند. من اعتراف می کنم هرگز ایمیلی با عنوان “هدیه شما در انتظار شماست” را باز نخواهید کرد.

در این مرحله ، یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر کاربران برای باز کردن ایمیل ها استفاده از حلقه های باز یا ایده های ناقص است. به عنوان مثال ، شما می توانید از “تنها چیزی که آرزو می کنم از دانشگاه بیاموزم …” استفاده کنید تا گیرندگان بخواهند بیشتر بدانند.

هرزنامه لغو اشتراک در لیست های پستی را برای کاربران غیرممکن می کند و بازاریابی از طریق پست الکترونیکی باعث لغو اشتراک می شود

به عنوان بازاریاب ایمیل ، باید این نکته را به شما پیشنهاد دهد که به گیرندگان فرصت دهد تا از دریافت ایمیل های خود انصراف دهند. علاوه بر این ، ایمیل مارکتینگ خوب نه تنها به کاربران امکان لغو اشتراک را می دهد ، بلکه توضیحات واضح و روشنی در مورد نحوه لغو اشتراک ارائه می دهند. حتماً آدرس گیرنده ایمیل به گیرندگان نیز بدهید.

شایان ذکر است که برخی از بازاریابان ایمیل همچنان سرزده عمل می کنند و هنوز هم انواع خاصی از ایمیل ها را برای افرادی که قبلاً انصراف را انتخاب کرده اند ارسال می کنند. شما باید از گیرنده هایی که درخواست لغو اشتراک در همه پیام های تجاری را دارند احترام بگذارید. به یاد داشته باشید ، در هسته اصلی خود ، هرزنامه مجموعه بزرگی از پیام های ناخواسته است.

وقتی از دستورالعمل های بازاریابی از طریق ایمیل پیروی می کنید و به مشتریان خود احترام می گذارید ، می دانید که کمپین شما می تواند و موفق خواهد شد. همه اینها به استراتژی شما خلاصه می شود. با کمک برخی از متخصصان در مدیریت کمپین ایمیلشرکت شما می تواند بهترین تبلیغات ایمیل را بدون جلوگیری از هرزنامه انجام دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا