[ad_1]
چندین شرکت تولیدی وجود دارد که بیشتر تجارت خود را از طریق مشتریان وفادار و دهان به دهان و همچنین توافق نامه های همکاری انجام می دهند. به همین دلیل ضروری است که به فکر گسترش دامنه آنها و بررسی بازاریابی اینترنتی باشیم.
تولیدکنندگانی که برای تبلیغات تجاری و تجاری خود از محتوا استفاده می کنند می توانند خریداران بالقوه جدید را جذب کنند خریداران موجود را حفظ کنند – و در پایان روز – فروش بیشتری داشته باشند.
راه های ورود شرکت تولید کننده به بازی:
رهبری رهبری
شرکت تولید کننده باید توسط بازدید کنندگان به عنوان یک مرجع در صنعت شناخته شود تا یک کمپین بازاریابی موثر داشته باشد. آنها باید ایده های نوآورانه و تجارب قابل اعتماد ارائه دهند که برای آنها مفید باشد.
برای دستیابی به شهرت به عنوان یک رهبر صنعت و چشم انداز کسب و کار باید مخاطبان خود را با میزبانی / حمایت از یک وبینار ایجاد و نگهداری وبلاگ انتشار دانش / آموزش محصول و شرکت در رویدادهای مختلف صنعت جذب کند.
از تبلیغات جستجوگرها و پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید
یک استراتژی بسیار پیچیده بازاریابی که شامل کلمات کلیدی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و سئو می باشد یافتن وب سایت کسب و کار خود را به صورت آنلاین با بازار هدف خود آسان می کند.
این گرایش وجود دارد که تولیدکنندگان از هدف قرار دادن مشتری در مناطق خاصی که محل استقرار و توزیع کننده دارند استفاده کنند. آنها می توانند با استفاده از صفحات فرود مخصوص یک منطقه خاص و سپس هدایت ترافیک به آنها با کمک کلمات کلیدی برای سئو و تبلیغات پولی از این فرصت استفاده کنند. به این ترتیب هر وقت مشتری ها نوع تولید کننده را در منطقه خود جستجو می کنند شرکت آنها ظاهر می شود.
ارسال مداوم مطالب
محتوای ارزشمند برای بازاریابی اینترنتی و تولید سرب بسیار مهم است. وقتی یک وب سایت دارای محتوای با کیفیت ثابت است این اطمینان را می دهد که در نتایج موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشند و همچنین موقعیت شرکت را به عنوان رهبر صنعت بهبود دهند.
هنگام نوشتن محتوا برای یک تولید کننده آنها باید نشان دهند که نیازهای مشتری کاملاً درک شده است راه حل های مفیدی ارائه می دهند و اطلاعات قابل اعتماد و به موقع را برای برجسته کردن ارائه می دهند.
انسانی سازی نام تجاری
یکی از م effectiveثرترین راه ها برای جلو افتادن از رقابت انسانی سازی برند است. مصرف کنندگان از سرما تغذیه می شوند و شرکت ها به وب سایت های تولیدکنندگان بازاریابی می کنند. بیشتر آنها چیز دیگری می خواهند – ارزش و اشتراک بیشتری می خواهند.
با این حال تولیدکنندگان باید با نشان دادن جنبه انسانی بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این می تواند به روش های مختلف محقق شود به عنوان مثال یک کمپین به نام ملاقات با تیم که در آن می توانید تصاویر کارمندان شرکت و همچنین داستان هایی در مورد علاقه آنها به تولید را نمایش دهید.
بازاریابی محصولات / خدمات با تورها و فیلم های مجازی
اینها روشهای جدید و جدیدی برای تعامل با مشتریان بالقوه و نمایش محصولات / خدمات آنها هستند.
آنها ممکن است در مورد چگونگی ساخت فیلم های ایمنی و پشت صحنه توضیح دهند که چگونه محصولات ساخته می شوند.
هر کار تولیدی باید شامل توصیفات مشتری و همچنین مطالعات موردی باشد تا ارزش آن بیشتر نشان داده شود.
مشتریان موجود را حفظ کنید
به غیر از خریداران بالقوه جدید بازاریابی اینترنتی می تواند مشتریان موجود را حفظ کند. تولیدکنندگان می توانند کمپین های ایمیل ویژه ای را برای مشتریان موجود ایجاد کرده و از آنها برای ارائه تخفیف های ویژه هدایای پایان سال و محتوای با کیفیت بالا به همراه منابع مفیدی که به دستیابی به اهداف آنها کمک می کند استفاده کنند.
[ad_2]