وقت یا پول؟

[ad_1]

سرمایه گذاری | مشکلات

مگر اینکه شما از معدود افرادی باشید که تمام مشاغل مورد نیاز خود را داشته باشید ، همیشه در تلاش برای ایجاد مشاغل جدید هستید. و برای آوردن مشاغل جدید ، همیشه یک سرمایه گذاری لازم است.

بیشتر ما وقتی به سرمایه گذاری فکر می کنیم ، به سرمایه گذاری پول فکر می کنیم. حقیقت این است که ما دو نوع دارایی برای سرمایه گذاری در بازاریابی خود داریم. درست است که یک دارایی پول ماست ، اما دارایی دیگر ما وقت ماست – و زمان و مکان برای سرمایه گذاری هر یک از آن دارایی ها وجود دارد. وقتی پول در بازاریابی سرمایه گذاری می شود که در زمان واقعی باید زمان صرف شود ، مشکلات بوجود می آیند. تصمیم گیری در مورد دارایی های سرمایه گذاری واقعاً ساده است. دو عامل اصلی وجود دارد که یک اقدام مناسب را تعیین می کند. اول این است که تعیین کنید کدام یک از دارایی های شما بیشتر است و دوم این که تعیین کنید آیا تفاوت اساسی در کیفیت انتظارات حاصل از هر روش بازاریابی وجود دارد یا خیر.

به سادگی از خود بپرسید که برای کدام یک وقت یا پول بیشتری دارید؟ اگرچه این کار بسیار اساسی و ساده به نظر می رسد ، اما من همیشه از تعداد افرادی که حتی اگر وقت بیشتری نسبت به پول دارند ، تصمیم به سرمایه گذاری منابع مالی محدود خود را متحیر می کنند. من به طور مرتب با متخصصانی روبرو می شوم که سرمایه مالی خود را در یافتن چشم انداز آنلاین ، خرید تبلیغات ، تبلیغات مستقیم و خرید تبلیغات در روزنامه های محلی ، بیلبوردها یا صفحات زرد سرمایه گذاری می کنند. اغلب اوقات ، آنها ROI مورد انتظار خود را دریافت نمی كنند (این را بخوانید: “واقعاً بازدهی كه واقعاً به آنها احتیاج دارند!”) و در آخر آنها را در موقعیتی قرار می دهد كه در مورد توقف یا عدم تصمیم گیری تصمیم بگیرند.

چرا وقتی کسی بیشتر از پول وقت دارد ، باز هم سرمایه خود را انتخاب می کند؟ معمولاً تصمیم گیری به دو دلیل ناشی می شود. اولین دلیل این است که همه این کار را می کنند. همه اطرافیانشان با سرمایه گذاری در روشهای “منفعلانه” بازاریابی ، در حال ایجاد مشاغل خود هستند – یا حداقل سعی در ایجاد مشاغل خود دارند. و حتی اگر آنها از نتایج ضعیف و / یا کیفیت پایین انتظارات شکایت داشته باشند ، باز هم چنین می کنند.

دلیل دوم اینکه مردم تصمیم می گیرند پول خود را به جای وقت خود سرمایه گذاری کنند این است که بسیاری از مردم نمی دانند در غیر این صورت چه کاری باید انجام دهند. اگر تبلیغ نکنید ، مشتری های احتمالی خریداری نکنید یا از اینترنت استفاده نکنید ، چگونه می توانید Lead پیدا کنید؟ یک روش جایگزین برای یافتن آگهی ها و چشم اندازهای با کیفیت بالا سرمایه گذاری در وقت خود است – یا آنچه من آن را بازاریابی “فعال” می نامم. این “فعال” است زیرا شما واقعاً برای انجام بازاریابی باید از پشت میز خود خارج شوید. نکته اصلی ، البته “سرمایه گذاری” وقت خود به جای “صرف آن” است و راه سرمایه گذاری وقت شما ملاقات با هرچه بیشتر افراد است. من پنج روش بازاریابی اثبات شده را برای موفقیت در زمان صرف کرده ام. اینها همان تکنیکهایی است که من در برنامه های محبوب Booster ترویج می کنم. اینجا اند:

1) مکالمات مشاهده (موفقیت نه تنها به انجام این مکالمات بلکه به انجام م effectivelyثر آنها بستگی دارد – یک هنر.)

2) ارتباط موثر (چگونه شبکه ها را موثر می کنید؟)

3) از مراکز نفوذ به درستی استفاده کنید (آیا COI ارجاع به روش شما ارسال می کند؟)

4) به طور مداوم از مشتریان ارجاع ایجاد کنید (اکثر افراد درخواست خود را متوقف می کنند زیرا نتیجه نمی گیرند ، زیرا آنها نمی دانند چگونه این کار را به طور موثر انجام دهند)

5) با صحبت در جمع (صحبت نکردن در مورد بیمه) چشم اندازها را پیدا کنید

با سرمایه گذاری منظم در وقت خود ، جریان ثابت سرب بدون هزینه یا کم ایجاد خواهید کرد. آیا این بدان معنی است که اگر پول شما بیشتر از زمان است ، باید پول خود را در راه اندازی یک تجارت جدید سرمایه گذاری کنید؟ نه لزوماً

این ما را به دومین عامل محدود کننده می رساند. بین نتایج حاصل از زمان و نتایج حاصل از پول تفاوت اساسی در کیفیت نتایج وجود دارد. در بسیاری از شرایط ، کیفیت انتظارات ناشی از سرمایه گذاری پایین تر از انتظارات حاصل از تلاش شخصی (ایجاد روابط) است. بگذارید چرا توضیح دهم. وقتی مشتری های بالقوه را با سرمایه گذاری پول خود جذب می کنید (تاکتیک های منفعلانه) ، آنها براساس رابطه شما با آنها سراغ شما نمی آیند. به عنوان مثال ، اگر به دنبال مشتری های جدید هستید ، بیشتر خریداران (مشتریان) قیمت را جذب خواهید کرد تا مشتریان واقعی. اگر به دنبال نمایندگان جدید هستید ، بیشتر داوطلبانی را جذب می کنید که به دنبال کار هستند تا فرصت کاری. در مقابل ، اگر با سرمایه گذاری در وقت خود (روش های فعال) به دنبال چشم انداز هستید ، آنها بخاطر شما افراد را به سمت شما جذب می کنند. مشتریان بالقوه ای پیدا خواهید کرد که می خواهند با شما تجارت کنند زیرا آنها شما را دوست دارند. شما نمایندگان بالقوه ای را پیدا خواهید کرد که می خواهند با شخصی مثل شما کار کنند. از آنجا که پویایی جستجوی با روشهای فعال متفاوت است ، درصد بسیار بیشتری از مصاحبه ها و ارائه ها منجر به موفقیت می شود.

نکته آخر: فقط به این دلیل که ممکن است پول بیشتری نسبت به زمان خود داشته باشید ، به معنای سرمایه گذاری پول نیست ، بهترین روش بازاریابی در رتبه بندی است. من بسیاری از متخصصان موفق (و گمان می کنم شما هم چنین باشید) را می شناسم که تبلیغات تجاری خود را انجام نمی دهند. در عوض ، تجارت جدید آنها از منابع مختلف ارجاع حاصل می شود. توصیه من برای موفقیت در بازاریابی این است که یک قدم به عقب برگردید و کیفیت کسب و کار خود را ارزیابی کنید. علاوه بر این ، نحوه ایجاد مشاغل جدید را بررسی کنید. اگر کیفیت کسب و کار شما آن چیزی نیست که می خواهید باشد – اگر میزان ضعف در حفظ ، ضعف زیاد یا خریدهای ناچیز دارید – محل کسب و کار خود را در نظر بگیرید. مدل کسب و کار خود را به مدلی تغییر دهید که در آن مشاغل جدید به جای روشهای غیر شخصی از طریق اقدامات شخصی ایجاد می شود. شما باید خوشحال باشید که این کار را کردید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا