ویدیوی بازاریابی برای نویسندگان کتاب یا اضافه کردن وزوز به برنامه بازاریابی کتاب شما و ناشر خود را خیره کننده می کند

[ad_1]

برنامه

هنوز تلاش می کنید ناشر کتاب خود را پیدا کنید؟ این یک کتاب عالی است ، اما همه به شما می گویند که برنامه بازاریابی شما از رقبای شما ضعیف تر است؟ بازاریابی ویدیویی را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید ، و این نه تنها ناشر شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه باعث افزایش فروش کتاب شما ، ساختن نام تجاری شما و دستیابی به یک نام در بازاریابی مشترک می شود.

در صنعت نشر به خوبی شناخته شده است که برنامه بازاریابی شما امروز چیزی است که معامله ای را ایجاد یا می کند. فرض کنید شما یک بازاریاب اینترنتی نیستید ، اما درباره پتانسیل اینترنت شنیده اید. عالی است ، اما چگونه می توانید به عنوان یک بازاریاب غیر اینترنتی از همه این پتانسیل ها برای فروش کتاب خود استفاده کنید؟

به انقلاب ویدیو بپیوندید

کلیپ ویدیویی کوتاه و جذاب متناسب با کتاب خود ایجاد کنید. کتاب آشپزی داری؟ از برخی تکنیک ها فیلم بگیرید. آن را به صورت DVD یا فایل قابل بارگیری رایگان مشاهده کنید. شما می توانید فروشگاه های آنلاین را با کتاب خود تهیه کنید که DVD دی وی دی رایگان ارائه می دهد. در صفحه فرود ، کتاب شما نیز به فروش می رسد ، به علاوه فروشگاه آنلاین اطلاعات تماس مشتری را که درخواست دی وی دی رایگان می کند ، جمع آوری می کند. هرکسی که ویدیوی شما را درخواست کند مخاطبی است که به مقالات شما پاسخگو باشد.

چاپ و تولید DVD هزینه ای دارد. می توانید یک اسپانسر مشترک بگیرید؟ اگر بتوانید برای تأمین هزینه های DVD بنیادی بدست آورید ، می تواند یک خط جانبی روی دیسک و تبلیغات داشته باشد.

ارسال دی وی دی. برخی از افراد بر روی پیشنهاد دی وی دی رایگان کلیک می کنند ، فقط وقتی که متوجه شدند باید هزینه حمل را بپردازند ، از سبد خرید خودداری کنند. ارائه بارگیری DVD رایگان این مشکل را برطرف می کند. شما هنوز هم می توانید قبل از دادن اطلاعات بارگیری ، اطلاعات تماس را برای مشتری بالقوه جمع آوری کنید.

اکنون که اطلاعات تماس یا برای رایانه لوحی یا برای بارگیری جمع آوری شده است ، می توانید خبرنامه ، مواد بازاریابی ، تخفیف ویژه ، گواهی نامه یا سایر محصولات مرتبط با کتاب خود را دنبال کنید.

ناشران می خواهند بدانند كه شما می دانید كه چگونه كتاب خود را به بازار عرضه كنید. بازاریابی ویدیویی را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید. این فقط یک هیجان نیست. بیشتر افراد می خواهند به جای گوش دادن به صدا ، مدتی را صرف تماشای یک فیلم کنند. می توانید از این آمادگی برای بازاریابی کتاب خود استفاده کنید. با داشتن یک برنامه بازاریابی روشن ، شانس شما برای یافتن ناشر بسیار بیشتر خواهد بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا