ویلا الگاروه لیما: ویلا صورتی با چشم انداز عالی

الگاروه شهری زیبا است که در ضلع جنوبی پرتغال واقع شده است. این منطقه به دلیل سواحل زیبا ، شهرهای ماهیگیری زیبا و آب و هوای فوق العاده مشهور است. از این رو ، یک مقصد تعطیلات ایده آل است. گردشگرانی از سراسر جهان برای گذراندن اوقات فراموش نشدنی از این منطقه دیدن می کنند. انواع مختلفی وجود دارد که همه را نگران کرده است. شما با دیدن سواحل بکر ، پارک های آبی ، زندگی شبانه و شهرهای تاریخی شگفت زده خواهید شد.

چشم | چشم انداز

Algarve با تابستانهای گرم ، تندهای بهاری و ملایم و زمستانهای معتدل مشخص می شود. ژوئیه تا آگوست ، فصل اوج است که بسیاری از گردشگران برای تفریح ​​با خانواده و دوستان خود از این منطقه دیدن می کنند. بنابراین ، این منطقه در طول سال از هوای مطلوبی برخوردار است. طیف گسترده ای از ویلاها در دسترس گردشگران است که در آنجا می توانند راحت زندگی کنند تا از تعطیلات خود لذت ببرند.

یكی از این موارد ویلا لیما است كه در یك كوتاه از سائو براس دو آلپورتل واقع شده است. این ویلای بزرگ با سه اتاق خواب و سه حمام است. این ویلا برای شش نفر مناسب است. این ویلای زیبا است که توسط مزارع سبز از چوب بلوط بلوط احاطه شده است. شما می توانید از ویلا که چشم شما را برآورده می کند ، از منظره لذت ببرید.

این ویلا زیبا و جادار است. تمام اتاق ها با مبلمان و لوازم مدرن تزئین شده اند و فضایی دلپذیر را فراهم می کنند. اتاق های خواب دو نفره دارای درهایی هستند که به یک تراس باز می شوند و در آنجا می توانید در آن بنشینید و از مناظر شگفت انگیز از حومه شهر سرسبز الگاروه لذت ببرید. شما می توانید در آنجا بنشینید تا کتاب بخوانید و یا فقط یک لیوان شراب در دست خود بنشینید و استراحت کنید.

فعالیتهای گسترده ای در ویلا وجود دارد که می تواند کل خانواده را سرگرم کند مانند اینکه می توانید در اتاق بازی تنیس روی میز بازی کنید یا در ایستگاه بازی در اتاق نشیمن بازی کنید. همچنین می توانید هنگام صرف ناهار از یک میان وعده لذت ببرید یا عصرها در زیر سایه های پوشیده یا باز در سایه بنشینید. شما می توانید از مناظر جالب ویلا لذت ببرید. زمین های بسته املاک شامل یک چمنزار خوب و یک سایه بزرگ سبز است که تضادی زیبا از دیوارهای صورتی ویلا و آسمان بالایی آبی فراهم می کند.

استخر اختصاصی ویلا همچنین دارای پشت پرده ای عظیم از مناظر بلوط اطراف است که با خانه های زیبا با سقف های قرمز مخلوط شده اند. این ویلا در مکانی مناسب است که میهمانان می توانند با تماشای منظره به کافه مجاور قدم بزنند و می توانند از میان وعده ها و نوشیدنی ها لذت ببرند. شهر سنتی سائو براس دو آلپورتل فقط 2.5 کیلومتر با ویلا فاصله دارد. این شهر تاریخی در قرن دوازدهم سکونت داشته و زادگاه شاعر مراکشی ابن عمار بود.

همچنین می توانید در آفتاب دهکده ای با رنگ سفید کشف کنید. در همه جا از فضاهای بزرگ و باز لذت ببرید. در این قسمت زیبا از الگوروه برای دیدن و لذت بردن چیزهای زیادی وجود دارد. از این رو می توانید تعطیلات بعدی خود را به این منطقه از پرتغال برنامه ریزی کنید تا زمان بسیار خوبی را در این ویلای مجلل سپری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا