پادکست سودآور – پخش برای یک هدف

[ad_1]

پادکست

چه کسی می دانست که این روزها فایلهای صوتی همچنان مورد توجه قرار گیرند؟ در ابتدا این نسل با ظهور MTV و سایر کانال های ویدیوی موسیقی دیوانه ویدئو شدند. با این وجود با ورود iPod و سایر دستگاه های mp3 به بازار این تغییر کرد. این راه را برای ایجاد فایل های صوتی هموار کرد که اکنون یکی از ابزارهای بازاریابی است که شرکت های آنلاین برای رسیدن به بازار هدف خود استفاده می کنند.

پادکست یک فایل صوتی است که شما با فرمت mp3 ایجاد می کنید و برای ایجاد خوراک اشتراک در اینترنت با استفاده از RSS (یا Really Simple Syndication) بارگذاری می شود. به محض دسترسی به پادکست جدید کاربر بارگیری های خودکار را دریافت می کند. Podcasts ابزاری بسیار ارزان قیمت است که به شما کمک می کند مواردی را که به دنیا ارائه می دهید و همزمان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

برای پیشبرد پادکست خود نکات مفیدی را باید در نظر بگیرید.

1. هدف از ایجاد پادکست باید مشخص باشد و توضیحات آن نمایشی دقیق از محتوای آن را ارائه دهد. این واقعاً یک واقعیت است که همه مردم علاقه مند به گوش دادن به پادکست شما نخواهند بود. با این حال خوب است توجه داشته باشید که مخاطبان هدف شما قادر به شنیدن شما خواهند بود. این حداقل دستاوردی از جانب شماست.

2. محتوای پادکست خود را برنامه ریزی کنید. با وجود این همه سازنده پادکست شما باید روش هایی پیدا کنید تا از بقیه متمایز شوید. همچنین می توانید برای ارائه پادکست خود از ارائه دهندگان خدمات پخش جریانی صوتی مختلف درخواست کمک کنید.

3. پادکست خود را با ارسال آن به تعداد زیادی دایرکتوری پادکست یا پیوستن به انجمن هایی که درباره علایق مشابه شما هستند ارتقا دهید. با انجام این کار بسیاری از مردم می توانند سخنان شما را بشنوند و بنابراین بازار بالقوه شما را گسترش می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا