پاسخ خودکار – جوانب مثبت و منفی

[ad_1]

ماشین

چرا بسیاری از صاحبان مشاغل آنلاین از دستگاه پاسخگویی استفاده نمی کنند؟ موانع ایجاد یکی چیست؟ چرا این کمترین ابزار فنی است که یک بازاریاب جدی باید داشته باشد؟

اگر در حال حاضر از پاسخگوی خودکار برای مشاغل خود استفاده نمی کنید ، پول زیادی را روی میز می گذارید به علاوه اینکه قسمت بزرگی از تجارت خود را به صورت آنلاین خودکار نمی کنید. بعد از 10 سال بازاریابی اینترنتی بالاخره تصمیم گرفتم از پاسخگوی خودکار استفاده کنم. چرا تصمیم گیری خیلی طولانی شد؟ شاید پاسخ را در میان موافقان و مخالفان ذکر شده در زیر پیدا کنید.

جوانب مثبت و منفی دستگاه های پاسخگویی

مثبت ها

1. اطلاعات “قطره خوراک” برای چشم انداز

گراند کانیون با عمل فرز مداوم رودخانه کلرادو تشکیل شد. طی هزاران سال ، به آرامی شکاف عظیمی در لایه زمین حفر کرد. وقتی صحبت از ایجاد ارتباط با مشتریانتان است ، یک تلفن پاسخگوی مشابهی کار می کند. پاسخ دهنده به جای تلاش برای فروش در محل به آنها ، یك سری پیام ارسال می كند كه در فواصل از پیش تعیین شده تحویل داده می شود. این به آنها کمک می کند تا محصول شما را خریداری کنند.

2. ایجاد ارزش مشتری در طول زندگی

ارزش قائل شدن برای مشتری دشوار است اما تصور کنید که آیا در طول زندگی خود می توانستید بارها و بارها به یک شخص بفروشید. مطالعات نشان می دهد فروش به افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند بسیار آسان تر از فروش به شخصی است که قبلاً هرگز ندیده اید. یک مشتری در طول زندگی خود می تواند هزاران دلار ارزش داشته باشد.

3- تجارت خود را روی خلبان خودکار قرار دهید

پاسخگویان خودکار اطلاعات تماس را از فرم ثبت نام شما جمع آوری کرده و در پایگاه داده ذخیره می کنند. یک ایمیل یا یک سری ایمیل می تواند به لیست شما یا چندین لیست ارسال شود. برنامه پاسخگویی خودکار اشتراک ها و لغو ها را ردیابی می کند. هنگامی که می خواهید پیام های شما تحویل داده شوند ، شما کنترل می کنید. این باعث صرفه جویی در وقت برای کار در زمینه های دیگر کسب و کار شما می شود.

4. نرخ تحویل بالا

برخی از بازاریابان اشتباه می کنند که اسکریپت پاسخگویی خودکار را در سرور خود میزبانی می کنند. ممکن است همه ایمیل ها تحویل داده نشوند زیرا عمده ارائه دهندگان خدمات اینترنتی از فیلتر برای جلوگیری از شکایت در مورد هرزنامه استفاده می کنند. ایمیل شما ممکن است فیلترهای هرزنامه را تحریک کند و به مشتریان تحویل داده نشود. شرکت های حرفه ای پاسخگوی خودکار مانند Aweber با این شرکت ها ارتباط برقرار کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که ایمیل شما عبور می کند.

5. فروش چندین محصول

یکی از راه های فروش چندین محصول ارائه دوره الکترونیکی هفتگی است. به عنوان مثال ، هر هفته برای افرادی که هزینه دوره شما را پرداخت کرده اند ، یک گزارش کوتاه ، فیلم یا پادکست ارسال کنید. قبل از اینکه دوره را کامل کنند ، یک دوره آنلاین آنلاین مرتبط با محصول قبلی خود ارائه دهید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا چندین محصول را از طریق خلبان اتوماتیک بفروشید.

منفی

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، 10 سال طول کشید تا پاسخ خودکار را در تجارت آنلاین خود پیاده کنم. بنابراین برخی از موانعی که من را از راه اندازی دستگاه پاسخگویی باز داشته است چیست؟

  • از مزایای پاسخگوی خودکار آگاه نیستم
  • نمی دانم چگونه کار می کند
  • تحمل هزینه ماهانه نیست
  • مشتریان بالقوه باید منتظر دریافت کلیه پیامهای پاسخ خودکار باشند
  • برای ایجاد پیام های پیگیری پاسخگوی خودکار خیلی تنبل است
  • من نمی دانم چگونه ایمیل های م writeثر بنویسم
  • مدت زمان زیادی طول می کشد تا یک ماشین پاسخگو راه اندازی شود

برخی از شما که این مقاله را می خوانید ممکن است در همان وضعیتی باشد که طی ده سال گذشته در آن بوده اید. تأخیر را متوقف کنید و گزارش رایگان من را در زیر بارگیری کنید که به شما اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده موثر از این پاسخ خودکار می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا