پاسخ خودکار کیفیت تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت در بازاریابی ایمیل است

[ad_1]

ایمیل | بازار

چرا شما نیاز به یک autoresponder دارید؟

برنامه پاسخگویی این نخستین ابزاری است که کلیه بازاریاب های آنلاین باید در زرادخانه خود داشته باشند ، در صورتی که در زمینه کسب درآمد واقعی از طریق اینترنت جدی باشند. این باید شما را هم شامل شود! شما به راحتی نمی توانید لیست مشترکین را به صورت دستی تماس بگیرید و به همین دلیل باید از آن استفاده کنید برنامه پاسخگویی.

برای کمک به جنبه بازاریابی ایمیل از مشاغل خود ، به یک پاسخ دهنده خودکار با کیفیت بالا نیاز دارید. نکات زیادی درباره بازاریابی ایمیل وجود دارد که می توانم به شما ارائه دهم ، اما این برنامه ها فقط درصورتی که برنامه IVR خود را داشته باشید ، کار می کنند.

در طول سالهای تحقیق ثابت شده است که مشتریان بالقوه قبل از خرید از شما باید حداقل هفت بار در معرض پیشنهاد شما باشند. بهترین راه برای ایجاد این مواجهه به روشی زیبا و غیر از فروش مانند ارسال به صورت مرتب از طریق ایمیل چیست؟

هنگامی که شخصی اطلاعات مخاطب خود را در صفحه مشترکان شما پر کرد ، آنها به طور خودکار پیام های ایمیل بازاریابی پیگیری شده را از قبل نوشته شده در مواقعی که برنامه ریزی کرده اید دریافت می کنند. پس از راه‌اندازی ، این واقعاً روشی خودکار برای در معرض قرار گرفتن در معرض محصولات یا خدماتی است که شما تبلیغ می کنید. چه چیزی می تواند آسان تر باشد!

بهترین برنامه autoresponder چیست؟

اکنون زمان آن رسیده است که با نگاه کردن به ویژگی هایی که ارائه می دهند محصولی را که مطابق با نیازهای شما است در نظر بگیریم اکنون اشتباه نکنید ، بسیاری از محصولات رایگان وجود دارد.

با این حال ، اگر واقعاً می خواهید موفق باشید ، فهمیدم که هیچ یک از این ویژگی هایی که شما و من در لیست ساخت ما ارائه نمی دهیم.

بعضی اوقات ، ما می توانیم از راه حل های رایگان در تجارت بازاریابی اینترنتی مانند وردپرس استفاده کنیم که بهترین برنامه در دسترس برای وبلاگ است ، در حالی که در مواقع دیگر ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در موفقیت خود داشته باشیم.

در تحقیقاتم علاوه بر اینکه خودم از آن استفاده می کنم ، دریافتم که تنها دو مدعی واقعی وجود دارد. ما فقط به دلیل سهولت در تنظیم بودن و عدم نیاز به دانش فنی ، برنامه ای را ارائه می دهیم که دارای یک راه حل میزبانی شده باشد.

من عاشق راه حل های آسان برای مشکلات هستم ، زیرا بار کاری من کاهش می یابد ، و باید همینطور باشد! دو راه حل بعدی این معیارها را برآورده می کند ، بنابراین اجازه می دهیم به آنها بپردازیم.

AWeber تنها برنامه پاسخگوی خودکار است که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم. خدمات مشتری آنها با چت زنده و شماره تلفن رایگان قابل مقایسه نیست. شما می توانید پیام های زیادی را که می خواهید تنظیم کنید ، کمپین ها را دنبال کنید و برای مشترکین پخش کنید.

این آموزشها بصورت گام به گام بسیار عالی است و به شما بصورت دستی جهت تهیه همه فعالیتهای ایمیل خود هدایت می شوید. به نظر من ، AWeber سریعترین برنامه پاسخگویی خودکار است که در حال حاضر در دسترس است و رابط بازی کودک است.

AWeber در حال حاضر یک نسخه آزمایشی 1 دلاری را ارائه می دهد ، و 30 روز ضمانت بازگشت پول نیز وجود دارد. من نمی توانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم.

من قبلاً از Get Response استفاده کرده ام ، اما همانطور که گفته شد بهترین سرویس AWeber. گفتن اینکه دریافت پاسخ هنوز یک سرویس عالی است به دلیل ترجیح شخصی است. آنها خدمات رایگان ارائه می دهند که اگر از بودجه سخت استفاده کنید خوب است اما محدودیت های آن را دارد.

همیشه وقتی می بینید که شغل شما در حال رشد است ، می توانید با خدمات رایگان و به روزرسانی شروع کنید.

برنامه autoresponder که استفاده می کنید چیست؟

اکنون نظر صادقانه خود را در مورد بهترین دو راه حل برای شما بیان کرده ام. من پیشنهاد می کنم که هر دو را جدی بگیرید و تحقیق خود را انجام دهید. به این ترتیب ، شما می توانید نظر خود را در مورد خدماتی که به بهترین وجه مناسب با نیازهای خاص شما باشد ، شکل دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا