پاسخ در مورد پاسخ های یاهو

پاسخ های یاهو این یک سایت در یاهو است که به مردم امکان می دهد س questionsال کنند و دیگران در آنجا که می توانند به بهترین وجه ممکن به آنها پاسخ دهند. این از یک سیستم مبتنی بر نقطه استفاده می کند که در آن به طولانی ترین و قدیمی ترین حساب ها اعتماد بیشتری می شود و هر کسی می تواند به سرعت در هر موضوعی مرجع شود. گرچه ممکن است بسیاری از افراد متوجه این موضوع نباشند ، اما با استفاده از این سایت در یاهو می توان پول کسب کرد. یک راه ، این به یک اصل بازاریابی ساده برمی گردد.

دیجیتال | کسب درآمد

در پاسخ های یاهو! مردم مشکل دارند. با استفاده از این موضوع به عنوان زمینه پرورش ایده های محصول ، می توانید درباره آنها ، یا بر اساس موضوع یا هر علاقه دیگری که در حال حاضر دارید ، تحقیق کنید تا افرادی را پیدا کنید که به دنبال حل مشکلات خود هستند. گام بعدی جستجو در اینترنت برای یافتن راه حلی برای مشکل آنها است. حجم زیادی از اطلاعات به صورت رایگان در اینترنت در دسترس است ، بنابراین یافتن این اطلاعات باید آسان و در بدترین حالت کمی آزار دهنده باشد.

پس از داشتن اطلاعاتی که آنها می خواهند ، می توانید گزارشی درباره آن تهیه کنید. بازاریابان غالباً این اطلاعات را به کتابهای الکترونیکی تبدیل می کنند ، زیرا محصولات دیجیتال به غیر از وقت و گرفتن حساب بازرگان در سایتهایی مانند Clickbank یا PayDotCom ، هزینه های سخت و سریع را دریافت نمی کنند. زمانی که شما برای تبدیل اطلاعات رایگان به یک گزارش صرف می کنید یکی از بزرگترین کاربردهای شما در این زمان خواهد بود. وقتی گزارش خود را دریافت کردید ، با آن چه می کنید؟

بازگشت به یاهو یا حتی گروه Yahoo مربوط به مسئله ای است که شما فقط حل کرده اید و گزارش را به صورت رایگان ارسال می کنید. روش ایده آل برای انجام این کار داشتن یک حساب پاسخگوی خودکار با Aweber یا Getresponse است و آدرس ایمیل آنها را برای گزارش خود به اشتراک می گذارید. با این کار می توانید لیستی از چشم اندازهای علاقه مند را در هر منطقه ای که انتخاب می کنید تهیه کنید. پس از داشتن لیستی از اهداف احتمالی ، می توانید از توالی پاسخ خودکار استفاده کرده و یا آن را برای اطلاعات بیشتر یا محصولات مرتبط با بازار انتخاب کنید. ممکن است کمی کار لازم باشد ، اما این یکی از راه های کسب درآمد با پاسخ های یاهو است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا